Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Mulla on vähän sellanen olo, että olen saattanut aliarvoida sinut..
Vierailija kirjoitti:
Tuli ikävä pupua. Pupu pelasta minut täältä.
T u r r i <3
En sano mitään! Kyllä sinä itse tiedät :)
Vierailija kirjoitti:
Sellaista sattuu. Yritä jaksaa.
Kyllä minä jaksan! Jaxuhali <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpäs nyt yliarvioi tämän asian vakavuutta, ei mitään jaksamisongelmia tai ylipäätään ongelmia ole.
Pääsisinpä näkeen ton Kihiksen ja leipoon sitä lapiolla niin lujaa kuin ikinä lähtee.<3
Paljain käsin en moiseen kuvotukseen koskisi, mutta astaloilla lähtis hyvin.
Pitäis varmaan varustautua johonkin kokovartalopukuun ja kaasunaamariin tosin, kun sen ällöbasillit, mädät ja hilseet vaan pöllyäis ilmassa ja lentelis mua päin.
Voin kuvitella mikä hissukka se on livenä, et sinänsä ois varmaan aika helppokin homma, vastarinta olematonta tai heikkoa.
Mikset Kihis vaan hirttäydy sinne itsemurhayksiöösi?
Mikä merkitys sun olemassaololla on?
Niinpä, ei yhtään mikään.
Oot joku syrjäytynyt nössö jostain perseestä ja sun elämän sisältö on ilmentää jakautunutta persoonaasi vauvapalstalla, jankata paskaa ja toimia keski-ikäisten möhömahojen sperma-ämpärinä (joiden perään vieläpä ruikutat!).
Hyi helvetti, yäk :S
Ällöttää ajatuskin tollasesta elämästä.
Oot vaan häviäjä, eikä häviäjillä tee mitään.
Laitoin saunaillan tiimellyksessä kikkelin sinun pyllyyn. Miehesi oli sitten laittanut nyrkkinsä sinun silmään. Oli kai jalkaterän asennosta arvannut että rouva on taas huorannut. Töissä eivät juttusi kaapinovea päin kävelemisestä synnyttäneet kuin väsynyttä naureskelua, kun eihän tämä kuitenkaan ollut sinun ensimmäinen rodeo. Kaipaan sitä ihmistä, joka olin ennenkuin tyhmyyksissäni sekaannuin sinuun. Kaikesta huolimatta tunnen selittämätöntä syyllisyyttä tästä jutusta. Mutta minkäs teet, huono viinapää ja heikko liha. Nähdään, paitsi jos minä näen sinut ensin.
Vierailija kirjoitti:
"Jenni" 💐
Miksi sitaatit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpäs nyt yliarvioi tämän asian vakavuutta, ei mitään jaksamisongelmia tai ylipäätään ongelmia ole.
Ymmärrän. Huono omatunto. Olit aivan liian ylimielinen ottamaan hetkestä kiinni mutta anna mun jo olla. Rappiolla on hyvä olla, ei huolet paina ja rasitus on nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Huono omatunto. Olit aivan liian ylimielinen ottamaan hetkestä kiinni mutta anna mun jo olla. Rappiolla on hyvä olla, ei huolet paina ja rasitus on nolla.
Heh, enköhän mä ole antanutkin olla. Ja annan olla jatkossakin.
Että huoli pois vaan, casanova!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että huoli pois vaan, casanova!
Hassua mutta mä en ole casanova vaan nainen ! :D
Vierailija kirjoitti:
Jatketaan ihmeessä tätä meidän kivaa peliä, jossa kumpikin esittää ettei edes huomaa toisen olemassaoloa. Menee työpäivät rattoisasti. Ei meistä kuitenkaan olisi koskaan tullutkaan mitään.
Miksikäs ei?
Ikävä.. kai? Ehkä meillä jäi selvitettävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että huoli pois vaan, casanova!Hassua mutta mä en ole casanova vaan nainen ! :D
Niin no sitä mä vähän ajattelinkin, että taidat nyt väärää puuta haukkua...
Tule ottamaan selvää..