Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kumpa saisin sitä reikää :(

Rumilus
03.03.2017 |

Mites te muut naisia viettävät miehet jaksatte tänään? Nykyään alkavasta viikonlopusta iskee väkisinkin masennus kun tietää kuinka minua komeammat miehet taas nauttivat naisten seurasta. Minä se olen täällä taas yksin ilman seksiä ja tyttöystävää, baariinhan on turha tällä naamalla lähteä naisten toivossa. Taidan taas tämänkin illan vain katsoa jotain turhaa paskaa netflixistä. Elämäni on turhaa ajanhukkaa.
Ja valittajille: antakaa minun kerrankin pitää tämä keskustelu. Antakaa meidän miesten paskojen purkaa asiaa ihan keskenämme täällä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulkvist. EI.

Vierailija
2/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä juuri erosin, kun en saanut tarpeeksi seksiä. Nyt saan mukavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisimpa minäkin hyvän näköinen niin saisin seksiä naisilta kuten muut

Vierailija
4/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu lenkille ja unohda netflikiksit ja valitus. Mikäli pillua haluat et saa sitä ainakaan itsesi vähätelyllä ja surkuttelemalla. Mikään ei tapa kiinnostusta niin kuin epävarmuus.

Vierailija
5/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumilus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, olen ihan tavallisen näköinen. Tosin liikun paljon ja olen puhelias. Nytkin 2 eri panoa tällä viikolla jo.

Höpsis.

Tavallisen näköisillä (eli ei komeilla) miehillä ei riitä vientiä panosuhteisiin

Vierailija
6/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumilus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, olen ihan tavallisen näköinen. Tosin liikun paljon ja olen puhelias. Nytkin 2 eri panoa tällä viikolla jo.

Höpsis.

Tavallisen näköisillä (eli ei komeilla) miehillä ei riitä vientiä panosuhteisiin

Tästä voit väitellä, mutta totuus puhuu puolestaan. En ole komea, mutta en myöskään istu hampurilainen kädessä sohvalla. Tänäänkin lähden hetkeksi jonnekkin yökerhoon katsomaan tarjontaa.

Vierailija
7/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumilus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis.

Tästä voit väitellä, mutta totuus puhuu puolestaan. En ole komea, mutta en myöskään istu hampurilainen kädessä sohvalla. Tänäänkin lähden hetkeksi jonnekkin yökerhoon katsomaan tarjontaa.

Mikäli saat naisia yökerhoista sinun täytyy olla komea naisten mielestä

Vierailija
8/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purista kätesi nyrkkiin ja piirrä siihen tussilla muutama karva. Runkkaa siihen ja laukea. Toista tarvittaessa.

Vierailija
9/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikaupasta voi ostaa tekovaginoita, joten kyllä sä sitä reikää saat jos haluat.

Vierailija
10/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä halusit, että annetaan sun valittaa, mutta mitäs jos aloittaisit lopettamalka naisten esineellistämisen ja toivoisit saavasi elämääsi naisen.

Vierailija
11/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mie haluaisin päästä jonkun kivan tytsyn lämpimään kainaloon. On joteskin koko aika niin vilusaa tälletti yksin.

Vierailija
12/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on 2017 ja nainen on sinulle pelkkä reikä.

Ei ihme jos ei flaksi käy, eikä se johdu ulkonäöstäsi, kiltistä luonteestasi tai naisten nirsoudesta.

Vierailija
13/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantai ilta kilttinaisella

Kontekstista irrotettuna ehkä juu. Archeria katsoneet tietävät hyvin, että tuo henkilö on erittäin kaukana kilttinaisesta. :D

Vierailija
14/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisimpa minäkin hyvän näköinen niin saisin seksiä naisilta kuten muut"

*MEGA FACEPALM* - mistä lähtien naiset tykästyny söpöihin miehiin? Ja anna miettimisaikaa eli rohkea lähestyminen, mutta ET VAADI MITÄÄN ...EI SITTEN YHTIKÄS MITÄÄN.  Annas naisen ajatella asiaa päiviä ja tsekkaa tilanne. Punanen-keltanen valo - vinkkaa taas vähä. Jos punanen = totaalistop niin lopeta yrittäminen ja moikkaa vain ohimennessä.  Kirjoita vaikka runo tai pari - ÄLÄ kopsaa sitä netistä. Oma huono on parempi kuin kopsattu hyvä. 

Tyyliin:

-tuulenpuuska tuo pitkin niittyjä viiletteli-

-huomasi puun keskellä autiota niittyä-

-kerran kiersi tuulenpuuska tuon puun ja jatkoi puhurina matkaansa-

-jäi ajatus mieleen tuulenpuhurin-

-vieläkö toisen kierroksen ois tehdä pitänyt?-

Vierailija
15/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä halusit, että annetaan sun valittaa, mutta mitäs jos aloittaisit lopettamalka naisten esineellistämisen ja toivoisit saavasi elämääsi naisen.

Voisitko kertoa miten minä muka esineellistän naisia? Haluamalla parisuhteen tai seksiäkö?

Vierailija
16/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa miten minä muka esineellistän naisia? Haluamalla parisuhteen tai seksiäkö?

Haluamalla REIKÄÄ, urpo.

Vierailija
17/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikeaa mennä sinne salille ja hankkia kunnon lihakset?? Tänäänkin flirttailin naamastaan ei komean kanssa salilla, aivan sairaan ihanat kädet.

Vierailija
18/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin vaikeaa mennä sinne salille ja hankkia kunnon lihakset?? Tänäänkin flirttailin naamastaan ei komean kanssa salilla, aivan sairaan ihanat kädet.

Ei rumat tee lihasmassalla mitään mikäli naiset on tavoite

Vierailija
19/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä nyt ei niin nättejä ja epätoivosia naisiakin. Laske rimaa hyvä mies, reikä se on rotallakin.

Vierailija
20/21 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikää: Donitsi, Oululaisen jälkiuuni, munkkirinkilä, mikä vaan rinkula.

Niin kauan kun haikailet naisesta sitä reikää, jäät yksin. Se on ainoa asia, joka sinun pitää ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä