Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kampaajat ovat kommentoineet hiuksianne?

Vierailija
03.03.2017 |

Juuri tuoliin istuessasi? Entä siinä jo 2h istuneena?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasinen, hyvin liukas ja taipuisa. Paljon hiuksia, mutta hiukset ohuita.

Olen samaa mieltä. Vaikea saada pysymään missään muodossa paitsi päätä pitkin, ellei käytä kolmea pulloa lakkaa ja todella tiukkaa tupeerausta. Hankala hallita ja saada pysymään missään haluamassa muodossa.

Aikanaan kun permanetti oli suosiossa, niin parin viikon päästä, permis oli takaa jo aivan suora. Eikä auttanut lakat ja muotovaahdot.

Vierailija
42/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin kampaajalla käymisen kun kyllästyin siihen vittuiluun. Eli en todellakaan ole kuullut mitään kivaa kampaajilta.

Nyt tasoitan itse hiukset ja pidän latvat yksinkertaisesti tasapituisina. En myös enää värjää hiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukas, lasimainen. Osa hiuksista laineilla, osa suoria. Hyvässä kohdassa harmaata.

Vierailija
44/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehun aina kaikkien asiakkaiden hiuksia, vaikkei syytäkään olisi. Aina voi mainita tuuheudesta, kiillosta, kunnosta, kasvunopeudesta tai hyvästä väristä/hyvistä hoitotuotteista. Ei maksa mitään, asiakkaalle tulee hyvä mieli ja hän palaa takaisin, kun kampaaja kehaisi :) peruskikkoja.

Niin varmasti.. :D

Tosi typerää jos tuota tapahtuu oikeasti. Asiakas tietää oman hiuslaatunsa.

Kaikista voi silti sanoa jotakin positiivista.

Vierailija
45/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin taannoin Venezuelassa. Kampaajalla oli todella vaikeuksia leikata mun liukasta ohutta suomalaista hiusta. Kaikki kampaamon työntekijät tuli hipelöimään mun hiuksia ja nauramaan niiden liukkaudelle.

Vierailija
46/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla paksut hiukset. Ja hyväkuntoiset. Kyllä näkee, että hoidat hyvin.

Totuus: käyn kerran tai kaksi vuodessa kampaajalla, jos muistan. Käytän markettishampoita ja hoitoaineita ja ostan niitä, mitkä on ilman parabeenejä, hajusteita jne.

En värjää, en käytä muotoilutuotteita, enkä oikeestaan tee pesun jälkeen muuta, kuin harjaan hiukset.

Vierailija
47/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin taannoin Venezuelassa. Kampaajalla oli todella vaikeuksia leikata mun liukasta ohutta suomalaista hiusta. Kaikki kampaamon työntekijät tuli hipelöimään mun hiuksia ja nauramaan niiden liukkaudelle.

Minun hiuksille ei latinomaassa naurettu, vaan kokoonnuttiin ihastelemaan kirkasta kiiltoa.  Eli juuri se suomalaisten itseinhossa vähätelty maantienvärisen lasimainen ohut hius ohi heistä aivan ihanaa ja ihmeellistä.  Juuri sellaista, mitä esim. kuningatar Letizia värjäämällä tavoittelee.

Tuon käynnin jälkeen olen lopettanut värjäämisen ja olen ylpeä maailmassa harvinaisista maantienvärisistä hiuksistani.

PS: Tottakai Suomessa kampaajat vähättelee, kun saavat värjäämisestä elantonsa.

Vierailija
48/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 6 vuotta sitten kävin kampaajalla. Oli sellainen paikka missä opiskelijat tekivät työtä. Kampaaja jonkin aikaa katsoi ja pöyhi hiuksiani ja meni sitten kysymään apua ohjaajaltaan. Tämä vanhempi nainen tunnusteli hiuksiani ja päivitteli kuinka kuivat ne ovat. (Eivät edes olleet kuin latvoista pelkästään). Kovaan ääneen kertoi miten hiukset pitää kuivata pesun jälkeen.

Viimeksi kävin kampaajalla 2 vuotta sitten, silloin kampaaja ei kommentoinut mitään. Ehkä voisin tehdä niin, että kävisin kampaajalla 10 vuoden välein jos en opi itse leikkaamaan hiuksiani. Kesällä äiti saa leikata hiukseni.

Vierailija
49/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei taas. No hoidetaan kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme