Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kampaajat ovat kommentoineet hiuksianne?

Vierailija
03.03.2017 |

Juuri tuoliin istuessasi? Entä siinä jo 2h istuneena?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
22/49 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelevät hiusteni omaa väriä, joka on luonnostaan hyvin vaalea. Ja kun aurinko kesäisin tekee tehtävänsä, niin näyttää vähän liukuvärjätyltä kun latva on lähes platinablondi ja juuri vähän tummempaa tuhkanvaaleaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastavat

Vierailija
24/49 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kampaamossa

Vierailija
25/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kampaajien osaaminen on ala-arvoista, sen lisäksi, että ei ole ammattitaitoa hiusten leikkaamiseen ei monilla ole ymmärrystä siitäkään, että ovat asiakaspalveluammatissa.

Vierailija
27/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat haluaa aina tehdä jotain ylimääräistä, kampauksen, koska hiukseni ovat pitkät ja hyväkuntoiset, värjäämättömät. Eivät kuulemma oikein usein saa pidellä luomuhiuksia ja muistavat aina mainita tämän. Ihmettelevät myös väriä, joka on oma, eikä harmaita pukkaa. N50

Vierailija
28/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paksu tukka (ihailevaan sävyyn) 2h päästä Onpas tosiaan paksu tukka.. (epätoivoiseen sävyyn) ;)

Vierailija
29/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai nää sun hiukset olikin näin ohuet! Miten mä en sillon ekalla kerralla huomannut, kun tulit aikaa varaamaan."

Joo, menetin anoreksian takia varmaan kaksi kolmasosaa tukkani paksuudesta. Että kiitos vaan muistutuksesta ja kivoista sanoista. Oli muutenkin paska olla itsensä kanssa tuolloin ja itsetunto nollassa. 

Vierailija
30/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät ja paksut kuparinväriset hiukset joita ei ole ikinä värjätty. Kovasti aina tulee kehuja, mutta sitten kun kerron hiustenhoitotapani (ei paljon mitään aineita, pari pesua per viikko) menevät hiljaisemmiksi. Kovasti yrittävät kaikkia aineita hiuksiin kyllä tuputtaa vielä lähdön hetkellä.

Vierailija
31/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa sanoavt latvan olevan huonossa kunnossa (mitä se onkin). Lähtiessä sanovat hiuksen näyttävän paremmalta, kun kuivat latvat on leikattu pois.

Vierailija
32/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistisesti. Että niissä on pyörre, hius on ohutta ja nyt viisikymppisenä sitä lähtee runsaasti. Kuten asia onkin.

Vierailija
33/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi: Onpa paksut hiukset! Onpa kyllä paksut hiukset. Lopuksi: kyllä huomaa eron kun on käsittelemättömät hiukset. Ihana laittaa näin hyväkuntoisia hiuksia ja kun näitä on niin paljon.

On kiva käydä kampaajalla :) Kun muuten en noita kehuja juuri kuule.

Vierailija
34/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastellut minun paksuja hiuksia. Yksittäinen hius ei kuulemma ole paksu, vaan niitä on paljon.

Hiusten lyhennyksen jälkeen yleensä tarttuu hellästi takahiuksiin ja toteaa nyt olevan näpäkkä ja pärjäävän muutaman kuukauden seuraavaan kertaan.

Milloinkahan hän löytää minulta ekat harmaat.

Kampaajani on fiksu ja hienotunteinen :)

Vierailija
35/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan törmänny näin paksuihin hiuksiin! (Mulla on lyhyt, mutta paksu tukka) Ihmetteli myös kuinka karheat ja taipumattomat hiukset...

Vierailija
36/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina valittaa, kun ei ikinä tajua varata mun hiuksille tarpeeks aikaa ja kerran uhkas varata mulle 7 aamulla ajan koko päiväksi :'D toki ollaan kavereita, niin tulee heitettyä tyhmää läppää. :D

Vierailija
37/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa kommentoivat yleensä negatiiviseen sävyyn, käsittelyn lopussa tyyliin "paskasta ei saa konvehtia".

Siis oikeasti, kampaajilla ei tunnu olevan mitään käytöstapoja tai hienotunteisuutta ainakaan meitä asiakkaita kohtaan joiden hiukset nyt vaan sattuu olemaan hankalia. Mulla on ohuet hiukset eikä niitä ole kovin paljon, lisäksi hius on todella kuivaa luonnostaan (olin vuosikausia käsittelemättömillä hiuksilla ja ihan sama mitä hoitoa niihin käytin niin aina oli hamppua korvasta alaspäin, nyt kampaajat moittivat mua raidoituksesta ja sanovat sen kuivattaneen hiukset...ehei, tämmöiset ne on aina olleet). Kaiken huippuna syksyllä saatu ensimmäinen täitartuna, hyi saatana, täishampoo ja kampa tekivät hiuksille ihan helkutisti tuhoa, ja vuosi sitten aknen takia aloitetut pillerit ovat saaneet hiukset ohentumaan ja vähenemään entisestään.

Tiedän siis, että tää kuontalo on todella paska, yritän silti saada siitä parhaani irti ja valitettavasti se vaatii kampaajalla käyntiä kolmen-neljän kuukauden välein. Jokainen kampaajakerta on inhottava isku itsetunnolle ja sitten niistä järkyttyneistä ilmeistä ja vittumaisesta äänensävystä joutuu vielä maksamaan toista sataa!

Ainoastaan yksi kampaaja löytynyt tähän mennessä joka ei hauku hiuksia lyttyyn, löytää aina jotain hyvää sanottavaa. Olen käynyt hänellä nyt vuoden mutta edellisellä kampaamokerralla kokeilin jostakin syystä toista kampaamoa joka oli vielä lähes 2 kertaa tuota hyvää kampaajaa kalliimpi ja sieltähän ne kommentit katkenneista hiuksista tuli heti ensimmäisenä kun pääsin tuoliin - joo, jos pidän hiuksia päivän ponnarilla niin kyllä niistä osa katkeaa ihan tuosta noin vaan, ja se ei johdu siitä etten pitäisi huolta hiuksistani, päin vastoin käytän näihin kutreihin ihan hemmetisti rahaa, aikaa ja vaivaa. Valitsen jatkossa kampaajani asiakasystävällisyyden perusteella ja nuo teini-ikäisen tasolle jääneet vittuilijat saavat sitten kampailla vain niitä joita siunattiin paremmilla hiusgeeneillä.

Vierailija
38/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaaja "repii hiuksiaan " kun mä menen sinne:)

Paksut, erittäin runsaat, taipuisat ja vaikeat laittaa. Otan permanenentin 2-3 vuoden välein jotta föönaaminen tms olisi helpompaa. Aineita ja rullia menee 3x keskivertopäähän verrattuna - hintaa ei silti voi ottaa 3x

Aina ihmettelee miten mun kiharat säilyy alusta loppuun yhtä napakoina - lopulta ne on leikattu pois! Mulla ei myöskään ole 2 haaraisia koskaan ja kuivuneita latvojakin vain muutama karva/vuosi.

Vierailija
39/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sellaiseen ihmettelevään/kauhisteltavaan sävyyn mainitaan kuinka paljon mulla on tukkaa ja kuinka paksu ja pitkä se on. Kaikki edellämainitut asiat on ihan totta, mutta ärsyttää joka kerran kuulla siitä kun kampaajantuoliin istuu. En muutenkaan jaksaisi mitään turhaa lätinää kampaajalla käydessä.

Vierailija
40/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla kuivat hiukset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi