Bikinifitness-kaunotar Mira, 18, pulassa heti miljonäärivisan ensimmäisessä kysymyksessä – hämmästyy yleisön reaktiosta.
http://www.is.fi/viihde/art-2000005111703.html
Lauantaina Haluatko miljonääriksi? -kisassa tavataan Mira, 18, jonka kilpailu saa nihkeän alun.
Tällä viikolla Haluatko miljonääriksi? -ohjelmassa miljoonaa euroa tavoittelee oululainen Mira Holappa, 18.
Bikinifitnessiä harrastava Miran visailu saa tahmean alun, sillä hän joutuu käyttämään ensimmäisen oljenkorren heti kisan ensimmäisessä kysymyksessä.
– Kuka heistä on kansainvälistä julkisuutta saavuttanut tietotekniikka-asiantuntija ja ohjelmointiguru? A) Teuvo Hakkarainen, b) Terhi Kiemunki, c) Sebastian Tynkkynen, d) Linus Torvalds, Jaajo Linnonmaa kysyy Miralta.
Kysymys saa Miran mietteliääksi.
– No ei se ainakaan Terhi ole. Harvemmin naiset ovat tietotekniikkaguruja, Mira pohtii ääneen.
Hänen analyysinsä herättää hilpeyttä niin yleisössä kuin Jaajo Linnonmaassakin.
– Mun on ihan pakko kysyä yleisöltä, koska enhän mä tiedä tätä, Mira päättää.
Nähdessään yleisön reaktion Mira toteaa hämillään, että hänen olisi ehkä pitänyt tietää vastaus kysymykseen. Lähes kaikki yleisössä haluavat auttaa Miraa kysymyksessä ja uskovat tietävänsä oikean vastauksen.
...Joo...
Kommentit (313)
No onhan hän nyt vähintäänkin 1000kertaa viisaampi kuin se eräs jannu viime syksyltä, kuka vastasi TOISEEN kysymykseen VÄÄRIN....
Mikä ton suuta vaivaa :D Eipä tarvi kamalan kaunis olla, että iltalehdet tituleeraavat "kaunottareksi". Riittää kun osaa meikata ja laittaa hiuksensa.
Jotenkin tuon tytön kasvonpiirteistä näkyy, ettei ole aivan penaalin terävin kynä. Siis suu ja leuka etenkin kertovat. Ok, lynkatkaa minut rauhassa mielipiteeni vuoksi.
Mirahan on fiksu ja tuo oli vain teeskentelyä julkisuuden takia. Villi arvaukseni.
Nuorissa on tulevaisuus, vai onko sittenkään. Ulkonäkökeskeisyys menee etusijalle, ei lueta kirjoja, eikä katsota uutisia. Yleissivistys puuttuu. Viihdeohjelmahan tuo Haluatko miljonääriksi on, kotisohvalla istujille naurunaiheita riittää, siltikin, niitä oljenkorsia ei kannata heti aluksi käyttää, mutta jos ei tiedä ensimmäistäkään vastausta niin asia on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ton suuta vaivaa :D Eipä tarvi kamalan kaunis olla, että iltalehdet tituleeraavat "kaunottareksi". Riittää kun osaa meikata ja laittaa hiuksensa.
No miksi se on sulta pois? Ärsyttääkö, kun Miraa kutsutaan kaunottareks, kun taas sua ei koskaan?
En ois itse tiennyt Kultarantaa. Toi sentään tiesi sen, ei vaan ollut varma. Ketä edes kiinnostaa joku pressan kesäasunto?? Aivan turhaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä todella seksikäs tämä nainen. Huhhuh.
T: Mies 29
Tyhmyydessä ei ole mitään seksikästä, kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi se on sulta pois? Ärsyttääkö, kun Miraa kutsutaan kaunottareks, kun taas sua ei koskaan?
Kateuskortti vedetty taas pakasta...
Sen siitä saa, kun lapsesta asti opetetaan, että jos joku haukkuu niin se on vaan kade. Eihän negatiivisia mielipiteitä oikeasti ole edes olemassa, on vain kateellisia ihmisiä. Mä niiiin haluaisin nuo hampaat ja leuan.
Okei vähän outoa jos ei tiedä noita poliitikkoja, kun niistä on jo monta vuotta ollut uutisia roskalehtiä myöten. Ymmärrän kuitenkin että uutisilta voi välttyä, jos ei pätkääkään politiikka kiinnosta.
Entä mitä tekee tiedolla Kultarannan sijainnista, miksi se pitäisi tietää? Miksi kuuluu yleissivistykseen, tapahtuuko siellä jotain merkittävää? Se, että presidentin kesäasunto on paikassa x, ei ole minusta mitenkään oleellista tietää. Mitä merkitystä tällä tiedolla on kellekään?
Enemmän mua huolestuttaa se, ettei joku tiedä kuinka monta tuhatta on miljoonassa. Joku siis tuolla aiemmin mainitsi tällaisesta tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi 18-vuotias luulee pärjäävänsä Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa?
Minä ainakin pärjäisin, olen osannut vastata about 85% ohjelmassa esitettyihin kysymyksiin. Aihealue, jossa voin myöntää olevani täysin paska on urheilu.
N19.
Kaikista eniten sattuu päähän ajatella, että tuo saatanan saapas oli ainut, joka osasi vastata alkukarsintakysymykseen oikein...
Vierailija kirjoitti:
Paljon se voitti rahaa?
Jatkuu ensi viikolla. Tuskin pitkälle pötkii, kun kahteen ekaan kysymykseen paloi jo kaksi oljenkortta...
Paremman näköinen se oli kun 80% naisista joita kadulla näkee lyllertämässä selluliitissään ja toppahousuissaan. Siitä en tiedä miten fiksu on, mutta hyvännäköinen nuori nainen kuitenkin on.
Itse kyllä panisin sitä joka yö jos minulla olisi noin hotti nainen. Pitääpi kuitenkin tyytyä tohon jäkättävään akateemisesti koulutettuun vaimoon kun ei siitä noin vaan pääse eroon ;(.
Tyhjää hälinää. Kyllä se Mirakin Linusin siinä vaiheessa tietää, kun toimittaa ekan kernel pätsinsä.
Vierailija kirjoitti:
Paremman näköinen se oli kun 80% naisista joita kadulla näkee lyllertämässä selluliitissään ja toppahousuissaan. Siitä en tiedä miten fiksu on, mutta hyvännäköinen nuori nainen kuitenkin on.
Mitä sitten? Ne 80% on taatusti fiksumpia.
Vierailija kirjoitti:
Mirahan on fiksu ja tuo oli vain teeskentelyä julkisuuden takia. Villi arvaukseni.
Hyvä näyttelijä , jos esittää tietämätöntä. Fiksua olisi arpoa ne täysin väärät vastaukset pois, eli , mikä se ei ainakaan ole, ja katsoa, mitä jää jäljelle, eli fifty-fifty, mielummin alkuun ilman oljenkorsia.
Siis eihän tuota voi edes pistää pelkästään nuoren iän piikkiin, koska kyllähän teinitkin nykyään tietävät poliitikkoja nimetä. VARSINKIN kun joku Tynkkynen, Hakkarainen ja Kiemunkikin ovat olleet jatkuvasti otsikoissa. Kyllä se on tuo yksilö, joka on todella yksinkertainen tapaus.