Bikinifitness-kaunotar Mira, 18, pulassa heti miljonäärivisan ensimmäisessä kysymyksessä – hämmästyy yleisön reaktiosta.
http://www.is.fi/viihde/art-2000005111703.html
Lauantaina Haluatko miljonääriksi? -kisassa tavataan Mira, 18, jonka kilpailu saa nihkeän alun.
Tällä viikolla Haluatko miljonääriksi? -ohjelmassa miljoonaa euroa tavoittelee oululainen Mira Holappa, 18.
Bikinifitnessiä harrastava Miran visailu saa tahmean alun, sillä hän joutuu käyttämään ensimmäisen oljenkorren heti kisan ensimmäisessä kysymyksessä.
– Kuka heistä on kansainvälistä julkisuutta saavuttanut tietotekniikka-asiantuntija ja ohjelmointiguru? A) Teuvo Hakkarainen, b) Terhi Kiemunki, c) Sebastian Tynkkynen, d) Linus Torvalds, Jaajo Linnonmaa kysyy Miralta.
Kysymys saa Miran mietteliääksi.
– No ei se ainakaan Terhi ole. Harvemmin naiset ovat tietotekniikkaguruja, Mira pohtii ääneen.
Hänen analyysinsä herättää hilpeyttä niin yleisössä kuin Jaajo Linnonmaassakin.
– Mun on ihan pakko kysyä yleisöltä, koska enhän mä tiedä tätä, Mira päättää.
Nähdessään yleisön reaktion Mira toteaa hämillään, että hänen olisi ehkä pitänyt tietää vastaus kysymykseen. Lähes kaikki yleisössä haluavat auttaa Miraa kysymyksessä ja uskovat tietävänsä oikean vastauksen.
...Joo...
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Ei näy mikään näytä riittävän kun saa mollata nuorta kilpailijaa. Hävetkää aikuiset ihmiset :(
Mitä väliä iällä. Wanna-be julkkisten täytyy sietää arvostelua vähän kuin oikeiden julkkisten. Tyhmä nainen mikä tyhmä. Itseäni olisi nolottanut ja hävettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Oottepas te vanhat kääkät ilkeitä kyseistä naista kohtaan:D nuori ja ulkonäöltään näyttävä nainen ei nyt vain tiennyt yhteen viihdesarjan kysymykseen vastausta niin meinaako se sitä että häntä pitäisit nyt tällä tavalla haukkua..
Joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön. Jos haluaa esitellä itseään ja ulkonäköään koko Suomelle (mikä oli todellinen syy koska tyttö tiesi itsekin olevansa sivistymätön) niin sitten pitää ottaa arvostelu vastaan kuin aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä todella seksikäs tämä nainen. Huhhuh.
T: Mies 29
Noh, tämän luokan typeryys vie kaiken seksikkyyden minun silmissäni. En olisi uskonut tätä edes sanovani mutta olenkin saanut varttua ja opiskella älykkäiden ihmisten parissa. Nyt se on todistettu, tyhmyys todella on suuri turn-off myös miesten silmissä.
Sä et sitten olekkaan vissiin ihan tavallinen mies, kuten en minäkään, koska mielestäni kokonaisuus ratkaisee.
Eli kaunis tyhjäpää, ei kiitos. Megabooty mensalainen, ei kiitos.
Mistähän sitä löytäisi sellaisen sopivan, itselleen käypäisen kokonaisuuden, hankalaa on.
Edellinen ehdokas oli kaunis ja älykäskin, mutta osoittautui sitten tunnekylmäksi narsistiksi lopulta.
Mistä näistä tietää, rennosti kohti kesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottepas te vanhat kääkät ilkeitä kyseistä naista kohtaan:D nuori ja ulkonäöltään näyttävä nainen ei nyt vain tiennyt yhteen viihdesarjan kysymykseen vastausta niin meinaako se sitä että häntä pitäisit nyt tällä tavalla haukkua..
Joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön. Jos haluaa esitellä itseään ja ulkonäköään koko Suomelle (mikä oli todellinen syy koska tyttö tiesi itsekin olevansa sivistymätön) niin sitten pitää ottaa arvostelu vastaan kuin aikuinen ihminen.
Jos tietää että on tuollainen aasi, niin miksi edes lähti kisaan?
Ulkoisesti toki kaunis tyttö, mutta tyhmyys vei viehättävyyden minunkin silmissäni. Ei tarvitse avata kuin Iltalehti silloin tällöin, niin tietää, keitä ovat Hakkarainen, Kiemunki ja Tynkkynen. Poissulkutekniikalla sitten oikeaan vaihtoehtoon, jos ei ole eläissään Torvaldsista kuullut.
M31
Juuri lukiosta valmistuneella 18-vuotiaalla olisi kaikki edellytykset pärjätä tietokilpailussa, yleistieto kun tuppaa tuolloin olemaan korkealla.
Ihmettelen kyllä myös sitä, ettei selvästi varsin sivistyneenä itseään pitänyt mieskilpailija tiennyt Kafkan Oikeusjuttua. Olen itse hävettävän tietämätön kirjallisuuden suhteen, mutta tuon olisin osannut sanoa ilman vaihtoehtojakin.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon se voitti rahaa?
Jatkuu ensi viikolla. Tuskin pitkälle pötkii, kun kahteen ekaan kysymykseen paloi jo kaksi oljenkortta...
Aah, tossa yhessä haastattelussa vaan sanottiin, että voitti ihan hyvän summan rahaa ja meinaa ostaa sillä auton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon se voitti rahaa?
Jatkuu ensi viikolla. Tuskin pitkälle pötkii, kun kahteen ekaan kysymykseen paloi jo kaksi oljenkortta...
Ihan hyvinhän Mira lopulta pärjäsi. Uutisotsikon mukaan voitti kelpo summan ja sai ilmeisesti hankittua uuden autonkin. Siitä oli Iltanomissa uutisjuttu heti kisan jälkeen, mutta hätäinen toimittaja veti sen pois huomattuaan spoilaavansa ensi jakson tapahtumia. http://aijaa.com/EPT5GE
Jos pitäisi valita tahtoisinko ystäväkseni tai tyttärekseni mielummin Miran kaltaisen, ei ehkä penaalin terävimmän kynän VAI toisten ulkonäköä ja älykkyyttä rumasti arvostelevan ihmisen, niin valitsisin ehdottomasti Miran. Mielummin kiltti luonne ja sitä sydämen sivistystä kuin sisäisesti ruma ihminen, joka saa nautintoa ilkkumisesta toisten epäonnistumisille ja ulkonäölle. Ei todellakaan olisi vaikea valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon se voitti rahaa?
Aah, tossa yhessä haastattelussa vaan sanottiin, että voitti ihan hyvän summan rahaa ja meinaa ostaa sillä auton.
Kiva, etten ollut ainoa, joka sen uutisjutun bongasi :) Ihmettelinkin minne se myöhemmin katosi. En minäkääm ehtinyt lukea paljonko voitti, näin vain otsikon puhelimen alkunäytöllä ja myöhemmin löytyi vielä jälki Ampparista.
Vierailija kirjoitti:
Olen 20 ja uskon että pärjäisin kisassa hyvin. Olen kiinnostunut kaikesta. Luen kirjoja paljon, selaan päämäärättömästi netissä lukien koko ajan vaan lisää kaikesta. Tiedän paljon urheilusta ja taiteesta, uskonnosta ja politiikasta. Historia on erityisalaani. Nuori ikä ei tarkoita sitä että ei voi tietää asioita.
Opin lukemaan kolme vuotiaana ja siitä asti olen lukenut paljon. Muistan todella hyvin kuulemani asiat, ja minulla on kuvamuisti. Hakkaisin helposti monet vanhemmat ihmiset.
Olen 16-vuotias ja hämmästelen noin "kokeneen" lukijan kynäilyn kielioppia ja oikeinkirjoitusta. Vähemmän lukemista ja enemmän sitä oppimista niin jää jotain päähänkin tai vaihtoehtoisesti kiinnitä enemmän huomiota lukemasi tekstin lauserakenteisiin.
Hmm, olisko kuitenkaan totta tuo uuden auton osto voittorahoilla?
Voitosta menee kuitenkin n.45% veroja. Käytetyn auton saa muutamalla sadalla, ihan hyväkuntoisenkin.
Mä en jotenkin jaksa uskoa että tuo tyttö voittaisi niin paljon että saisi rahat (veron jälkeen) uuteen autoon.
Nyt pääsi Kirsi Salokin ylentämään itseään ihmisenä lyttäämällä meitä av-mammoja, kun ilkeilemme Miralle ja tipuimme hänen arvoasteikossaan. Kuulemma muita haukkuvat eivät ole ihmisarvoltaan Miran ja hänen tasollaan. Voi tekopyhää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 20 ja uskon että pärjäisin kisassa hyvin. Olen kiinnostunut kaikesta. Luen kirjoja paljon, selaan päämäärättömästi netissä lukien koko ajan vaan lisää kaikesta. Tiedän paljon urheilusta ja taiteesta, uskonnosta ja politiikasta. Historia on erityisalaani. Nuori ikä ei tarkoita sitä että ei voi tietää asioita.
Opin lukemaan kolme vuotiaana ja siitä asti olen lukenut paljon. Muistan todella hyvin kuulemani asiat, ja minulla on kuvamuisti. Hakkaisin helposti monet vanhemmat ihmiset.
Olen 16-vuotias ja hämmästelen noin "kokeneen" lukijan kynäilyn kielioppia ja oikeinkirjoitusta. Vähemmän lukemista ja enemmän sitä oppimista niin jää jotain päähänkin tai vaihtoehtoisesti kiinnitä enemmän huomiota lukemasi tekstin lauserakenteisiin.
Jo 16-vuotias av-mamma! Kielioppihan se on kaiken a ja ö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo 16-vuotias av-mamma! Kielioppihan se on kaiken a ja ö!
Olisit nyt tarjoillut edes jotain tarttumapintaa..
Miksi leimaatte hänet tyhmäksi yhden kysymyksen perusteella? En minäkään osaa kaikkiin (edes niihin joiden kuuluisi olla yleissivistystä) kysymyksiin vastata, mutta olen erittäin lahjakas mitä matematiikkaan ja tietotekniikkaan tulee. Kaikilla on omat heikkoudet ja vahvuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa oli oikeinkirjoituksessa tai kieliopissa tuossa viestissä? En löytänyt muuta kuin sen että kolmevuotiaana kirjoitetaan yhteen. Ihan selkeää tekstiä! (Ja en ole sen kirjoittaja).
Vierailija kirjoitti:
Juuri lukiosta valmistuneella 18-vuotiaalla olisi kaikki edellytykset pärjätä tietokilpailussa, yleistieto kun tuppaa tuolloin olemaan korkealla.
Ainakin tässä tapauksessahan Mira oli matkailualalla, ei lukiossa. Itse matkailualan käyneenä voin sanoa että siellä ei opeteta mitään hyödyllistä joten ei ihmekkään jos ei sivistys ja tietämys ole 10.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa ohjelmassa ole mitään ennakkokarsintaa, vai saako sinne kaikki bimbot mennä julkisuustyrkkyilemään? Koska mitä muutakaan tuollainen misukka sieltä hakee. Mä en pysty edes katsomaan koko ohjelmaa; tajuaa liiankin selvästi miten tyhmää 90 % väestöstä oikeasti on.
Onhan siinä se esikarsinta missä paras viidetä vai kuudesta pääsee vastaamaan rahakysymyksiin.
Oliko tässä samassa ohjelmassa että yksi vain osasi laittaa oikeaan järjestykseen aitienpäivän , pääsiäisen joulun ja juhannuksen?
Noh, tämän luokan typeryys vie kaiken seksikkyyden minun silmissäni. En olisi uskonut tätä edes sanovani mutta olenkin saanut varttua ja opiskella älykkäiden ihmisten parissa. Nyt se on todistettu, tyhmyys todella on suuri turn-off myös miesten silmissä.