Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikinifitness-kaunotar Mira, 18, pulassa heti miljonäärivisan ensimmäisessä kysymyksessä – hämmästyy yleisön reaktiosta.

Vierailija
03.03.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005111703.html

Lauantaina Haluatko miljonääriksi? -kisassa tavataan Mira, 18, jonka kilpailu saa nihkeän alun.
Tällä viikolla Haluatko miljonääriksi? -ohjelmassa miljoonaa euroa tavoittelee oululainen Mira Holappa, 18.

Bikinifitnessiä harrastava Miran visailu saa tahmean alun, sillä hän joutuu käyttämään ensimmäisen oljenkorren heti kisan ensimmäisessä kysymyksessä.

– Kuka heistä on kansainvälistä julkisuutta saavuttanut tietotekniikka-asiantuntija ja ohjelmointiguru? A) Teuvo Hakkarainen, b) Terhi Kiemunki, c) Sebastian Tynkkynen, d) Linus Torvalds, Jaajo Linnonmaa kysyy Miralta.

Kysymys saa Miran mietteliääksi.

– No ei se ainakaan Terhi ole. Harvemmin naiset ovat tietotekniikkaguruja, Mira pohtii ääneen.

Hänen analyysinsä herättää hilpeyttä niin yleisössä kuin Jaajo Linnonmaassakin.

– Mun on ihan pakko kysyä yleisöltä, koska enhän mä tiedä tätä, Mira päättää.

Nähdessään yleisön reaktion Mira toteaa hämillään, että hänen olisi ehkä pitänyt tietää vastaus kysymykseen. Lähes kaikki yleisössä haluavat auttaa Miraa kysymyksessä ja uskovat tietävänsä oikean vastauksen.

...Joo...

Kommentit (313)

Vierailija
301/313 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh,en ole ikinä kuullutkaan tuosta Terhistä. Onko Linus oikea vastaus? Linus liittyy jotenkin tietokoneisiin, muistaakseni

32v mamma

Vierailija
302/313 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdään noita "uutisia", joissa kerrotaan jotain joutavaa jostakin Miljonääri-kilpailijasta? "Erkki-Peruna ei osannut vastata ensimmäiseen kysymykseen koiran anaalirauhasista", siis vau kuinka kiinnostavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/313 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 18-vuotias luulee pärjäävänsä Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa?

Epärelevanttia.

Hän on huomiohuoraamassa ja tuotantotiimille kelpaa retardi bimbo joka kompastelee jo ensimmäisessä kysymyksessä. Retardit kisaavat tuo isommat katsojaluvut kuin joku nero joka hakkaisi kisan läpi hetkessä ja veisi rahat.

Win-win

Vierailija
304/313 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh,en ole ikinä kuullutkaan tuosta Terhistä. Onko Linus oikea vastaus? Linus liittyy jotenkin tietokoneisiin, muistaakseni

32v mamma

Tietänet keitä ovat Teuvo Hakkarainen, Terhi Kiemunki ja Sebastian Tynkkynen?

Jos he eivät ole tietokoneguruja niin kuka jää jäljelle...

Vierailija
305/313 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

32v mamma

Tietänet keitä ovat Teuvo Hakkarainen, Terhi Kiemunki ja Sebastian Tynkkynen?

Jos he eivät ole tietokoneguruja niin kuka jää jäljelle...

Siis jos ei mamma ole ikinä kuullutkaan "tuosta Terhistä", tietäneekö sittenkään...

Vierailija
306/313 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävystynyt harrastukseni kautta yhden 25-vuotiaan tytön kanssa, itse olen 38. Alkuun kun tutustuttiin niin olin et en kestä sitä kun se on niin tyhmä ja ulalla. Mutta nyt kun olen viettänyt hänen kanssaan enemmän aikaa niin olen huomannut että se on ihanan virkistävää keskustella semmoisen kanssa kuka on ihan ulalla kaikesta!

Vierailija
307/313 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyajan 18-vuotiaat välttämättä ole koskaan kuulleetkaan Linus Torvaldsista.

Tuskinpa tuo olisi edes tiennyt kuka on Mannerhein tai Kekkonen

Vierailija
308/313 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32v mamma

Et siis ole kuullut "tuosta Terhistä" ja sen älynväläyksestä viime talvena tehdä tutkintapyyntö poliisille OMISTA nettikirjoitteluistaan ja saada just sen takia ITSE tuomio vihapuheesta.

Vierailija
309/313 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tehdään noita "uutisia", joissa kerrotaan jotain joutavaa jostakin Miljonääri-kilpailijasta? "Erkki-Peruna ei osannut vastata ensimmäiseen kysymykseen koiran anaalirauhasista", siis vau kuinka kiinnostavaa.

No tuntuu kiinnostavan sinuakin koska luet noita uutisia ja jopa kommentoit

Vierailija
310/313 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska lehti saa siitä rahaa ohjelman esittäjiltä.

Vierailija
311/313 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32v mamma

Linux, Linus, hmmm... oisko niillä jotain yhteyttä??

Vierailija
312/313 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska lehti saa siitä rahaa ohjelman esittäjiltä.

Nelonen ja ilta-sanomat kuuluu samaan lafkaan. Kuten myös Suomipop.

Vierailija
313/313 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 18-vuotias luulee pärjäävänsä Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa?

Tykkää olla esillä? Ja voitti 5 tonnia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän