Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikinifitness-kaunotar Mira, 18, pulassa heti miljonäärivisan ensimmäisessä kysymyksessä – hämmästyy yleisön reaktiosta.

Vierailija
03.03.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005111703.html

Lauantaina Haluatko miljonääriksi? -kisassa tavataan Mira, 18, jonka kilpailu saa nihkeän alun.
Tällä viikolla Haluatko miljonääriksi? -ohjelmassa miljoonaa euroa tavoittelee oululainen Mira Holappa, 18.

Bikinifitnessiä harrastava Miran visailu saa tahmean alun, sillä hän joutuu käyttämään ensimmäisen oljenkorren heti kisan ensimmäisessä kysymyksessä.

– Kuka heistä on kansainvälistä julkisuutta saavuttanut tietotekniikka-asiantuntija ja ohjelmointiguru? A) Teuvo Hakkarainen, b) Terhi Kiemunki, c) Sebastian Tynkkynen, d) Linus Torvalds, Jaajo Linnonmaa kysyy Miralta.

Kysymys saa Miran mietteliääksi.

– No ei se ainakaan Terhi ole. Harvemmin naiset ovat tietotekniikkaguruja, Mira pohtii ääneen.

Hänen analyysinsä herättää hilpeyttä niin yleisössä kuin Jaajo Linnonmaassakin.

– Mun on ihan pakko kysyä yleisöltä, koska enhän mä tiedä tätä, Mira päättää.

Nähdessään yleisön reaktion Mira toteaa hämillään, että hänen olisi ehkä pitänyt tietää vastaus kysymykseen. Lähes kaikki yleisössä haluavat auttaa Miraa kysymyksessä ja uskovat tietävänsä oikean vastauksen.

...Joo...

Kommentit (313)

Vierailija
21/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sitä, valitaanko kysymyspatteri kuitenkin jotenkin kilpailijan perusteella. Monesti ns. kirjaviisaan oloisille tulee alkuun näitä Seiska-kysymyksiä, joihin joutuvat käyttämään oljenkorsia.

Vierailija
22/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo bimbo on älylliseltä tasoltaan tyypillinen nuori niin me ollaan niiin hävitty tää peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotantotiimi todennäköisesti valitsee kilpailijat siten, että vain tyhmät pääsevät mukaan. Katsottiin viime viikolla kasiluokkalaisen poikani kanssa se jakso, jossa joku turkulainen nuori mies pääsi aika pitkälle. Itse olisin päässyt yhtä pitkälle käyttäen vain yhtä oljenkortta, ja kasiluokkalainenkin vain kahta. Ja tämä kilpailija oli selvästi fiksumpi kuin olisi voinut AMK-tradenomista olettaa. Eli kilpailemaan pääsee varmaankin vain jos ilmoittaa koulutuksekseen jonkun höpöhöpökoulun ja puhuu haastattelussa kuin idiootti.

"Fiksumpi kuin olisi voinut AMK-tradenomista olettaa".

Ahaa. Ja mikähän sinä olet määrittelemään AMK-tradenomien yleissivistystason??

Olen yli nelikymppinen ja tunnen paljon ihmisiä. Lisäksi itselläni on laaja osittain työnkin kautta hankittu yleissivistys.

Vierailija
24/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 v enkä olisi tiennyt vastausta. Call me stupid.

Vierailija
25/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja niille harvoille fiksun oloisille (niinkuin se neurokirurgi diplomi-insinööri) laitetaan jotain höpökysymyksiä tosi-tv:stä.

Surkeaksi mennyt toi ohjelma.

Vierailija
26/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Linus Torvalds on suomalaista yleissivistystä. Ei sitten ilmeisesti.

Vierailija
27/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken (klo 14.56) kysyin mieheltäni tähän vastausta. Hän kysyi minulta, että onko Linus mies. Kun sanoin että on, niin sanoi että siltä pohjalta valitsen sen :( :D

Vierailija
28/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 28 v enkä olisi tiennyt vastausta. Call me stupid.

No kyllä sä sitten tyhmä olet -Toinen 28v joka tiesi vastauksen

Vierailija
29/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 18-vuotias luulee pärjäävänsä Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa?

Lukiota käyvällä 18-vuotiaalla on tai pitäisi olla aika laaja tietämys eri aloilta. Tästä kilpailijasta en tiedä, mitä koulua käy. Meidän 18-v tietää Torvaldsin.

Vierailija
30/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotantotiimi todennäköisesti valitsee kilpailijat siten, että vain tyhmät pääsevät mukaan. Katsottiin viime viikolla kasiluokkalaisen poikani kanssa se jakso, jossa joku turkulainen nuori mies pääsi aika pitkälle. Itse olisin päässyt yhtä pitkälle käyttäen vain yhtä oljenkortta, ja kasiluokkalainenkin vain kahta. Ja tämä kilpailija oli selvästi fiksumpi kuin olisi voinut AMK-tradenomista olettaa. Eli kilpailemaan pääsee varmaankin vain jos ilmoittaa koulutuksekseen jonkun höpöhöpökoulun ja puhuu haastattelussa kuin idiootti.

Olen yli nelikymppinen ja tunnen paljon ihmisiä. Lisäksi itselläni on laaja osittain työnkin kautta hankittu yleissivistys.

Jostain syystä onnistuit kirjoittamaan kommentin, jossa hienosti piilotit fiksuutesi :D

Vierailija
31/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri äsken (klo 14.56) kysyin mieheltäni tähän vastausta. Hän kysyi minulta, että onko Linus mies. Kun sanoin että on, niin sanoi että siltä pohjalta valitsen sen :( :D

Otan osaa. Mutta toisaalta, jos mies on muuten täydellinen, niin ei kai tyhmyys niin hirveästi häiritse.

Vierailija
32/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä hauska, vaikka vähän kyllä tunnen myötähäpeää. Olen 21-vuotias ja kyllä mun mielestä jokaisen 90-luvulla syntyneen tulisi tietää tohon vastaus. Siis vastauksen tulisi löytyä ihan ilman noiden uutisissa esillä olevien poliitikkojen nimiäkin... Mutta ei näköjään bikinitypyjä kiinnosta. Jos kysymys olis koskenut vaikka Kardashianeita, niin siihen olisi varmaan vastaus tullut kuin apteekin hyllyltä. :D 

Vierailija
33/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että Linus Torvalds on suomalaista yleissivistystä. Ei sitten ilmeisesti.

No eihän joku 18v Oulusta voi tietää jotain PakkoruotsiTorvaldsia joka on hänen iskänsä ikänen

Vierailija
34/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä onnistuit kirjoittamaan kommentin, jossa hienosti piilotit fiksuutesi :D

Fiksuus ja yleistieto eivät käsittääkseni ole synonyymejä, joskaan eivät myös toisensa poissulkevia. Usko pois, tunnen paljon ihmisiä, mukaan lukien laajalti yliopistokoulutettuja ja myös AMK-ihmisiä, jopa pelkän ammattikoulutuksen käyneitä. Uskallan sanoa aivan rehellisesti, että hyvä muisti ja siten laaja yleissivistys kulkee erittäin usein käsi kädessä koulutustason kanssa. Jos ihmisellä on hyvä muisti, hän harvoin valitsee AMK-koulutusta ensimmäiseksi vaihtoehdoksi. Itse en tunne yhtäkään AMK-koulutettua, joka pärjäisi edes pubivisoissa.

Vierailija
35/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa ohjelmassa ole mitään ennakkokarsintaa, vai saako sinne kaikki bimbot mennä julkisuustyrkkyilemään? Koska mitä muutakaan tuollainen misukka sieltä hakee. Mä en pysty edes katsomaan koko ohjelmaa; tajuaa liiankin selvästi miten tyhmää 90 % väestöstä oikeasti on.

Kerronpa sinulle salaisuuden, kyllä on ja kaikki on viimeisen päälle käsikirjoitettua.

Vierailija
36/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itseäni hävettäisi ja kovaa, jos olisin noin tyhmä ja mennyt sen vielä tv:ssä näyttämään. Ensinnäkin tuohon olisi pitänyt tietää vastaus ilman noita vaihtoehtojakin ja toiseksi noiden vaihtoehtojen kanssa ei jää kuin vain yksi mahdollinen vastaus jäljelle, mutta SILTIKÄÄN hän ei osannut. Vaikka ei olisi koskaan kuullut kenestäkään vaihtoehdoissa olevista henkilöistä, niin luulisi että Linus-nimi toisi mieleen Linuxin.

Vierailija
37/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miralla on varmaan vähän eri menestysstrategia ollut työn alla viime aikoina. Jos on bikinifit, niin tuskinpa tarvitsee tietää Linuxiakaan. Joku nörtti hälle sellasen kyllä asentaa.

Vierailija
38/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt sitä, valitaanko kysymyspatteri kuitenkin jotenkin kilpailijan perusteella. Monesti ns. kirjaviisaan oloisille tulee alkuun näitä Seiska-kysymyksiä, joihin joutuvat käyttämään oljenkorsia.

Mä mietin tätä samaa. Kannattaisko hakiessa kääntää asiat päinvastoin ja sanoa "penkkiurheilu, autot ja leffat on mun intohimoja, sen sijaan politiikasta, tv-sarjoista, tieteestä ja julkkiksista en tajua mitään", niin saisko silloin itselleen helppoja kysymyksiä? :D

Vierailija
39/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuotantotiimi toki hoksaa, että bikinityttö tuskin osaa vastata esim. tilastotiedekysymyksiin. Samoin kuin että historioitsija tuskin tietää paljonkaan seiskajulkkiksista. Humanistit taas eivät tiedä urheilusta mitään. Ei tuohon mitään profilointia tarvita.

Vierailija
40/313 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Mutta toisaalta, jos mies on muuten täydellinen, niin ei kai tyhmyys niin hirveästi häiritse.

Eihän miehen tarvitse kuin näyttää hyvältä, osata makuuhuonehommat, hallita hiukan kodin yksinkertaisia siivous- ja asennustöitä ja tienata rutosti rahaa. Se riittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi