Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin katosi "Käsivarret peittävä mekko kesän juhliin" keskutelu?

Vierailija
03.03.2017 |

Kyselin mekkovinkkejä kesän juhliin ja sain paljon kivoja vastauksia. Nyt kun tulin katsomaan, onko vastauksia tullut lisää, keskustelu on poistettu. Miksi ihmeessä? Mitä siellä oli?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sie ei ollut mitään miksi se olisi pitänyt poistaa.

Vierailija
2/11 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselin mekkovinkkejä kesän juhliin ja sain paljon kivoja vastauksia. Nyt kun tulin katsomaan, onko vastauksia tullut lisää, keskustelu on poistettu. Miksi ihmeessä? Mitä siellä oli?

Se on vaan tippunut alemmas, kyllä se vuelä jossain 1000:n keskustelun päässä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan lukea tämän ketjun koska siinä oli linkki kivaan mekkoon joka kävisi minulle.

Vierailija
4/11 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kanssa jonkun käsivarret peittävän mekon kesäksi. Rumia arpia käsissä löllyvät allit. :(

Vierailija
5/11 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiano klänninki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan tippunut alemmas, kyllä se vuelä jossain 1000:n keskustelun päässä on.

Oletan tämän olevan ap:n alkuperäinen ketju http://www.vauva.fi/keskustelu/2804372/kasivarret-peittava-mekko-kesan-… ja pääsy kiellettyhän sieltä tulee.

Vierailija
6/11 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun naiset eivät saa enää pitää mekkoja. Ei varsinkaan mitään nättejä, pinkkejä tai kukallisia. Jonkun harmaan ja muodottoman mekonroikaleen ( a la muuttumisleikki) saat laittaa päällesi mutta et mitään nättiä ja tyköistuvaa. 

Vierailija
7/11 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tähän niitä mekkoehdotuksia, minäkin haluaisin jonkun kivan pitkähihaisen mekon kesäksi! :D

Vierailija
8/11 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen takia poistettu, kun mollasin ehdotettuja/linkitettyjä malleja, kuoseja. Ehdotin pelkistetympää yksiväristä suoralinjaista mekkoa.

Vierailija
9/11 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin sen chichilondon linkin, tässä uudestaan

https://www.chichiclothing.com

Vierailija
10/11 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelin. Olen yksi vastaajista. Löytyy välimuistista vielä eka sivu, kun googlella etsii. En tiedä mitä modet välillä ajattelevat.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:AQqZSK_xlgIJ:www.v…

Vierailija
11/11 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^