En tajua vihreiden menestystä Helsingissä - Eihän helsinkiläiset ole edes lehmää nähneet
Ja luonto on heille joku 2 km lumetettu latu.
"Vihreät pinnistämässä suurimmaksi puolueeksi Helsingissä"
http://www.iltalehti.fi/kuntavaalit-2017/201703022200079436_wa.shtml
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla koulutustaso on selvästi heikompaa. Periaatteessa sinne jää muutama talonsa jatkaja ja loput ovat koulupudokkaita vitosen keskiarvolla, jolla ei jatkokoulutuksiin ollut asiaa. Korkeakoulututkinnot tuppaavat keskittymään suuriin kaupunkeihin, kuten Helsinkiin. Maalla on myös kehnommat mahdollisuudet seurata maailmaa, jo kirjastot ovat heikompia ja maalla muutenkin arvostetaan käden asioista enemmän kuin lukuasioita. Maaseudun työttömyysaste on karmiva verrattuna Helsinkiin, joten mitään järjellistä tekoa ei modernimaailma ole näille koulupudokkaille keksinyt ei heillä liioin ole parisuhteitakaan. Millä ihmeen asteikolla tämä tekisi päättäjänä heidät paremmiksi arvioimaan maan asioita tai edes kunnallispolitiikkaa etenkään toisessa päässä Suomea kuin missä itse asuvat? Onneksi helsinkiläisenä korkeakoulutettuna saan äänestää toisia helsinkiläisiä korkeakoulutettuja päättämään asioistani, yleensä ovat olleet vihreitä.
Mm. Pohjanmaan eri maakunnissa työttömyys on pääosin matalampaa kuin Uudellamaalla: http://www.kunnat.net/fi/tietopankit/tilastot/indikaatori/Sivut/ind.asp…
Vai "karmiva", sanoo helsinkiläinen "korkeakoulutettu. HAH HAH!
No vastaavasti Itä- ja Pohjois-Suomessa joka viides nuori mies ei enää opi edes lukemaan. Sellaisillako taidoilla tätä maata pitäisi johtaa?
Kyllästyttää tämä palstapersun jatkuva ulina. Monesko ketju aiheesta tämä on? Taidan ihan palstapersun harmiksi äänestää vihreitä.
Olen tavallinen isänmaallinen suomalainen mies ja vihaan rasisteja, homofoobikoita ja persukeko-hallitusta. Ketä minun pitäisi ap äänestää? Saastaisia rasisteja hyysäävät puolueet eivät tule kysymykseen.
Vihreät ovat ajaneet ympäristöveroja ja sähköveroja ym. kiristämällä teollisuuden pois Suomesta Kiinaan.
Jos olisin vihreä minua olisi huono omatunto siitä, että kiinalaiset ja intialaiset ei voi enää hengittää.
Intiassa miljoonat ihmiset vuosittain kuolevat saasteisiin (näin oli juuri uutisissa).
Kaiken lisäksi kun ne tehtaat on siellä kaukomailla, monesti raaka-aineet ensin roudataan sinne, sitten ne tuotteet valmistetaan ja roudataan takaisin länsimaihin.
Hävetkää vihreät !
Moni helsingin vihreä elää kasvisruoalla. Syövät hyvin paljon kaikenlaisia luomupapuja, siemeniä, soijaa jne, joka on roudattu maapallon toiselta puolen. Ja lisäksi ne kasvatetaan alueilla, jossa on vedestä pulaa.
Syömällä ruohonjuuren ruokaa edesautat kuivien alueiden vesipulaa. Se vesihän kulkeutuu niissä elintarvikkeissa meille tänne, eikä enää palaa kuiville alueille.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ovat ajaneet ympäristöveroja ja sähköveroja ym. kiristämällä teollisuuden pois Suomesta Kiinaan.
Jos olisin vihreä minua olisi huono omatunto siitä, että kiinalaiset ja intialaiset ei voi enää hengittää.
Intiassa miljoonat ihmiset vuosittain kuolevat saasteisiin (näin oli juuri uutisissa).
Kaiken lisäksi kun ne tehtaat on siellä kaukomailla, monesti raaka-aineet ensin roudataan sinne, sitten ne tuotteet valmistetaan ja roudataan takaisin länsimaihin.
Hävetkää vihreät !
Oletko päässyt läpi peruskoulusta? Ei sitä ainakaan mitenkään huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Moni helsingin vihreä elää kasvisruoalla. Syövät hyvin paljon kaikenlaisia luomupapuja, siemeniä, soijaa jne, joka on roudattu maapallon toiselta puolen. Ja lisäksi ne kasvatetaan alueilla, jossa on vedestä pulaa.
Syömällä ruohonjuuren ruokaa edesautat kuivien alueiden vesipulaa. Se vesihän kulkeutuu niissä elintarvikkeissa meille tänne, eikä enää palaa kuiville alueille.
Nyt on kaikki palstan reppanat vähän funtsimassa asioita.
Vihreät kaavoituksellaan saivat aikaan sen, että ihmiset eivät ole saaneet rakentaa taloja tai mökkejä vaikka olisi ollut oma maapläntti.
Nyt sitten yritetään höllentää rakentamista, mutta kuka enää haluaa rakentaa, kun ei voi pimeesti rakentaa omakotitaloja ja mökkejä, ja muutenkin rakentaminen niin kallista.
Moni kunta on menettänyt rakentamattomien mökkien ja talojen kautta ikuiset kiinteistöverosammot.
Jos olisi rakennettu paljon aikoinaan paljon IT huuman aikaan, olisi ne mökit ja talot siellä tuottamassa kiinteistöveroa.
Ei onnistu eneää.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavallinen isänmaallinen suomalainen mies ja vihaan rasisteja, homofoobikoita ja persukeko-hallitusta. Ketä minun pitäisi ap äänestää? Saastaisia rasisteja hyysäävät puolueet eivät tule kysymykseen.
En ole ap, mutta RKP, vasemmistoliitto tai vihreät ovat sopivin vaihtoehto sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät on kaikista typerämpiä. Menee jopa rkp:n ohi ihan lentäen. Niillä ei järki päätä pakota noissa ideoissa ja vaatimuksissa. Mua ihan hävettää, että jotkut onnistuu olemaan niin pihalla kaikesta mikä vaatii vähän enemmän järjellistä ajattelua.
Se on sinun subjektiivinen mielipiteesi ja sinulla on oikeus äänestää persukekoa, jos haluat. Itse en taas arvosta persutyyppisiä mölöttäjiä ja äänestän vihreitä.
Miksi kukaan äänestäisi persuja niiden ollessa yksi ja sama puolue vihreiden kanssa.
Katso persujen halllitustyö, kaikki mitä ovat tehneet ja aikaansaaneet on kuin vihreiden mielipuolien unelmasta.
Älä sinä hauku persuja koska he ajavat juuri sinun vihreitä arvojasi, sinä siis olet todellisuudessa persu ja taas Isänmaalliset ihmiset ovat- ja kannattavat aivan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävetkää vihreät !Oletko päässyt läpi peruskoulusta? Ei sitä ainakaan mitenkään huomaa.
Kerroppa meille rakas ystävä mistä laitoksesta kirjoitat tänne ja onko sinulla kaikki muuten ihan hyvin?
Vihreät: perustelkaa, millä oikeudella syötte kaukomailla kasvatettuja linssejä ja ties mitä ruoka-aineita?
Ettekö tajua, että myös metsää on kaadettu niiden viljelysten tieltä. Hyvästi hiilinielut.
Millä oikeudella syötte kaukomailta roudattua ruokaa? Hiilijalanjälki kasvaa kuljetuksen vuoksi.
Se on lähiruoka muotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävetkää vihreät !Oletko päässyt läpi peruskoulusta? Ei sitä ainakaan mitenkään huomaa.
Kerroppa meille rakas ystävä mistä laitoksesta kirjoitat tänne ja onko sinulla kaikki muuten ihan hyvin?
Ei kaikki ihmiset ole laitoksessa. Mutta mistäpä sinä voisit sen tietää, kun et ole päivänvaloa koskaan nähnyt?
Viheriäiset, voisitteko vääntää rautalangasta, miten rahoitetaan rajaton maahanmuutto? Velkaa ottamalla vai sosiaaliturvaa laskemalla? Miten suhtaudutte näihin tarinoihin, onko kaikki lähteneet pakottavasta tarpeesta vai etsimään taloudellista hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
Viheriäiset, voisitteko vääntää rautalangasta, miten rahoitetaan rajaton maahanmuutto? Velkaa ottamalla vai sosiaaliturvaa laskemalla? Miten suhtaudutte näihin tarinoihin, onko kaikki lähteneet pakottavasta tarpeesta vai etsimään taloudellista hyötyä?
Missä on rajatonta maahanmuuttoa ja ketkä vihreät ovat sellaista kannattaneet?
Susi-Pulliainen kirjoitti:
Minä lupaan äänestää Vihreitä, jos he lupaavat siirtää Kallioon ja Ruoholahteen muutaman city-suden.
Mikähän logiikka tässä on olevinaan? Helsinkiläisenä toivotan sudet lämpimästi tervetulleiksi, mutta mitä ne Kalliossa ja Ruoholahdessa tekisi? Keskuspuistoon voisi sopia.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät: perustelkaa, millä oikeudella syötte kaukomailla kasvatettuja linssejä ja ties mitä ruoka-aineita?
Ettekö tajua, että myös metsää on kaadettu niiden viljelysten tieltä. Hyvästi hiilinielut.
Millä oikeudella syötte kaukomailta roudattua ruokaa? Hiilijalanjälki kasvaa kuljetuksen vuoksi.
Se on lähiruoka muotia.
Millä oikeudella? Ihan sillä samalla oikeudella, jolla jokainen syö ihan mitä haluaa.
En tajua vihreiden menestystä Helsingissä - Eihän helsinkiläiset ole edes lehmää nähneet
Tuskinpa Helsingissä on yhtäkään ihmistä, joka ei olisi muka lehmää nähnyt!
Vierailija kirjoitti:
Se on lähiruoka muotia.
Joo, siksi me intoillaankin nyhtökaurasta ja härkiksestä. Mutta myös ne kaukomaiden soijat ja linssit kuluttavat vähemmän luonnonvaroja kuin suurin osa "suomalaisesta" eläinproteiinista, jolle roudataan rehut ulkomailta.
Minä olen kyllä ihan suodatinkahvia juova keski-ikäinen heteromies ja äänestän vihreitä.