En tajua vihreiden menestystä Helsingissä - Eihän helsinkiläiset ole edes lehmää nähneet
Ja luonto on heille joku 2 km lumetettu latu.
"Vihreät pinnistämässä suurimmaksi puolueeksi Helsingissä"
http://www.iltalehti.fi/kuntavaalit-2017/201703022200079436_wa.shtml
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vihreät puolustaa että stadia ei rakenneta täyteen.
Tota... vihreät nimenomaan haluavat rakentaa stadin täyteen. Mitä tiiviimpää sitä ekologisempaa. Vihreät ajoivat väkipakolla läpi juuri hyväksytyn yleiskaavankin, jossa rakennetaan viheralueille.
Vihreät eivät ole erityisen luonnonsuojelupuolue nykyään vaan polkupyöräilypuolue ja puoleu, joka haluaa lisätä maahanmuuttoa monikulttuurisuuden nimissä.
Itse näin kerran lehmän Viikissä.
vieras-m kirjoitti:
Vihreiden arvot
- Ihmisen toiminnan tulee sopeutua ympäristön kantokykyyn. Hyvinvoinnin on perustuttava kohtuutalouteen. Emme voi elää tulevien sukupolvien kustannuksella.
- Vapaus kuuluu kaikille. Ihmisillä tulee olla oikeus elää haluamallaan tavalla, kunhan ei rajoita toisen oikeutta samaan tai vahingoita eläimiä tai ympäristöä.
- Oikeudenmukainen valtio turvaa hyvän elämän edellytykset kaikille ja kaikissa elämäntilainteissa. Jokainen meistä voi joskus olla heikko. Kaiken toiminnan tulee olla oikeudenmukaista niin paikallisesti kuin maailmanlaajuisestikin. Julkisen vallan tulee huolehtia ihmisten elämän edellytyksistä, hyvinvoinnista ja yhdenvertaisuudesta.
----------
Ymmärrän hyvin vihreiden menestyksen, jos vain suvaitsevaisuus, oma ja muiden hyvinvointi on itselleen tärkeä arvo.
t. vihreiden äänestäjä (en asu pk-seudulla)
Olisi kuitenkin hyvä myös miettiä realistisia ratkaisuja (muutenkin kuin veropuusta tippuvat rahat) siihen miten nuo arvot saadaan toteutettua. Kuka tahansa voi maalailla idealistista höttöä, jolla ei ole mitään pohjaa, ja valitettavasti nuoret kaupunkilaiset ovat helppoa kohderyhmää.
Vihreät ovat junantuomia ja leikkivät kaupunkilaisia stadilaiset äänestävät kokoomusta ja sdp:tä
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt Miinan lehmät Skatassa. Olen kolmannen polven stadilainen.
Asun alueella missä vihreät ovat kaikista suurin puolue. Minä myös kolmannen polven stadilainen en itse niitä äänestä mutta useimmat junan tuomat naapurini kyllä. En tiedä ketään alkuperäsitä stadilaista oman perheeni lisäksi.
Hmm hmm.Provo.
T.Vihreisiin kuuluva helsinkiläinen