Taisin tehdä virheen seurustelurintamalla. Miten voin palata entiseen?
Tällainen kuvio lyhyesti:
Seurustelin opiskelijakaveripojan kanssa 5 vuotta ja suunniteltiin yhteistä tulevaisuutta. Tai hän suunnitteli, itse vain menin siinä mukana.
Sitten tapasin ihanan miehen, joka oli kaikkea mitä opiskelijakaveri ei ollut. Kuukauden miettimisen jälkeen sanoin opiskelijakaverille moit ja muutin tämän uuden ihastuksen kanssa asumaan. Otin lopputilin ja mentiin kihloihin aika nopeasti. Meillä oli ihanaa pari vuotta, asuttiin omakotitalossa meren rannalla ja lenneltiin ympäri Eurooppaa ja asuttiin viiden tähden hotelleissa. Suunniteltiin yhteistä tulevaisuutta, lapsia, asutaanko Pariisissa ja Frankfurtissa.
Sitten salama kirkkaalta taivaalta: tammikuussa mies ilmoitti että voinkin muuttaa pois, kun ei tästä kuitenkaan mitään tule. En kuulemma pysy hänen vauhdissa mukana ja olen vain hidaste.
Nyt siellä omakotitalossa asuu joku kakskakkonen opiskelija/malli.
Olen laittanut minun exälle (siis opiskelijakaverille) viestiä et mitä kuuluu ja voitaisko tavata mut en ole varma onko mennyt perille, kun hän taitaa olla estänyt minut. Tänään menen ulos vanhojen kavereiden kanssa ja minun ainoa tarkoitus on saada selville vähän yhteystietoja ja muuta hänestä. Ajattelin et voitaisiin vielä kokeilla jos toimisi.
Mitä mieltä ap-raatilaiset on?
Kommentit (3)
Voisitteko autistit vaihtaa levyä edes hetkeksi. Tiedän ettei autistisella jankkauksella ole mitään rajaa mutta me neurotyypilliset arvostaisimme vaihtelua.
Että provo on huono.