Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittekö yhtään Axl Smithiä?

Vierailija
02.03.2017 |

Niin?

M30

Säälittekö yhtään Axl Smithiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin ihmettelen, että salakatselijoita oli siis kaksi kappaletta? Tämäkö se rikos oli? Ja nämä olivat siis nähneet pari pätkää ja loput oli Aksulla kotona koneella? Ai kauheeta tosiaan... Lähinnä kai yleisönä on ollut poliisikunta, joiden on ollut pakko katsella kaikki yksityiskäyttöön tarkoitetut pätkät.

Olisko itsellesi ok jos sua kuvattaisiin salaa vaikka vessassa kakalla ja joku säilyttäisi ja runkkailisi sille pätkälle?

Kuule jos joku siitä kiksit saisi, niin mulle ihan sama. :D Kuljen btw kotonakin usein vähissä vaatteissa verhot auki enkä välitä tippaakaan jos joku tirkistelee.

Vierailija
102/108 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälin yhy yyyyy. voi voi poika parkaa yhyyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmia lapsuuden kiintymys suhteissa? Ehkä se sai esiineellistämään naisia ja käyttämään heitä hyväksi. Eiköhän tuollainen julkisuuden henkilö nappisilmä saa naisilta seksiehdotuksia ja ties mitä, sitten ruikutetaan ja vaaditaan korvauksia. Väärin on kavereille videoita näytellä mutta kannataako lähteä jakamaan pilluaan yhden yön tuttavuudelle eikö voisi etukäteen miettiä mitä riskejä voi siinä olla.

Sehän oli montaa niistä tytöistä tapaillut mukavissa merkeissä pidemmän aikaa, ja ne oli luulleet olleensa söpön ja mukavan tyypin ainoa.

Tapailet mukavaa, kilttiä, vapaata miestä joka kokkailee sulle, ja yövyt sen kivassa kodissa kahden.

Missä kohtaa tässä olisi pitänyt ymmärtää joutuneensa rooliin seksileffassa, narsistisen panomiehen kanssa?

Nyt ollaan asian ytimessä👍 Juuri näin.

Voi elämä, että nuo naiset on naiveja. Yli puolet parisuhteissa elävistä elää huonossa suhteessa ja ne jotka eivät elä, käyvät joukolla antamassa pillua kaikenmaailman pelleille. Oletteko te muijat ihan oikeasti niin typeriä, naiveja ja sokeita, että ette osaa välttyä tuollaisilta sarjarakastajilta. Onnetonta nysväystä.

Te telotte ensin omalla typeryydellä itsenne ja sotkette tunne elämänne sirpaleiksi, sitten ette enää luota edes hyviin miehiin, mikä teitä naisia oikein vaivaa?

Ainiin teillähän on oikeus paneskella ihan ketä te haluatte, mutta miten ihmeessä te päädytte kerta toisensa jälkeen jonkun kusimulkun patjaksi, teette niille lapsiakin, jotenkin täysin epäloogista.

Miten se pillun kostuminen voi järjen viedä täysin pimeäksi? koska joku on "vaan niin ihana", vaikka sisimmältään täyttä kusista rotanpaskaa.

No sinäpä se kuulostat kiltiltä unelmamieheltä. Ei vaan. Olet pelottava ja aggressiivisen oloinen. Pysyisin itse sinustakin kaukana.

Olen pettynyt ihmisiin, olen ollut yksin liian pitkään. Ei läheisyyttä, ei lämpöä, ei todellista toisesta välittämistä. Pelkkää duunia ja rahan tekoa liikaa, vapaa-aikana vitusti liikaa päihteitä ja eskapismia.

Kiva tietää, että pysyisit minusta kaukana, koska mulla on nyt vaan menny vähän huonosti ja olen niin pettynyt ihmisiin yleensä ja siihen kaikkeen välinpitämättömyyteen ympäristöstä ja toisista ihmisistä.

Maailmantuska, sinäkin sitä minulle tarjoat vain lisää. En todennäköisesti voisi edes sietää pinnallisuuttasi, joten mitä vittua sitten.

Ehkäpä se syy tuskaan voi löytyä ihan sieltä omasta peilistä... Olen samaa mieltä ihmisen kanssa joka sinulle aiemmin vastasi. Uhriudut maailmantuskasta jota sinulle nyt tarjotaan vaikka itse kirjoitit asenteellisen, provosoivan ja yleistävän viestin. Ryhdistäydy.

Vitut, mene sinä naimisiin jonkun audimiehen kanssa, minä lataan reggaeaallot päähäni, nukun, kokkaan,syön, teen duunia ja säilytän toivoni siitä, että kohtaan ihmisen joka arvostaa luontoa ja inhimillisyyttä, eikä ole 24/7 kiinni kusisen i phonensa näytössä jossakin vitun wapissa, tinderissä tai facessa, valheellisessa muovimaailman todellisuudessa.

Kun minua oikeen ahdistaa, menen sinne missä linnut laulaa, missä ei ole mitään saasteita, ei mitään merkkejä kiiltokuvista ja nykyihmisen typeryydestä. Älä jauha mulle mitään skeidaa mistään uhriutumisesta.

Kynä on miekkaa vahvempi. Heitä älypuhelimesi kaivoon ja ole vapaa, tutustu itseesi, sisimpäsi kautta.

Ihana vapaa sielu ja suvaitsevainen ihminen. Ja kokee tarvetta roikkua vauva.fi keskustelupalstoilla haukkumassa kaikki naiset maan rakoon. Mene maailmalle, elä niinkuin haluat mutta eipä se maailma parane vihaa lietsomalla. Ihan ensimmäiseksi kannattaisi opetella myötäntunto ja ymmärrys. Mitä jos meikin ja audin takaa paljastuu herkkä ja kovia kokenut eksynyt tyttö joka hakee hyväksyntää? Ihan hieno ajatus mutta elä ensin itse niin kuin opetat ja lopeta kaksinaismoralismi.

Entä jos mä olen herkkä ja kovia kokenut, ei minua kiinnosta itsekunnioituksensa menettäneet/ myyneet "ihmiset". Mä vaan sanon, että minun yli ei kävele enää kukaan.

Mitä sitten, jos on ihan lähtökohtaisesti väärin hakea mitään hyväksyntää ja se herkkä tyttö eksyy lopullisesti ja kadottaa itsensä, surullisia ihmiskohtaloita maa täynnä, paskoja elämänvalintoja, nysvätkää nysvätkää ja itkekää kohtaloanne, itse tekemistänne valinnoista.

Ettekö te vaan voisi kasvaa aikuisiksi?

Vierailija
104/108 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksijakoiset fiilikset. Ihailen vähän, että elänyt täysin hedonistisesti ja poiminut rusinat pullasta. Pannut kaunottaria ja lentänyt kukasta kukkaan kiintymättä. Toisaalta tärkeää. T. Naisnarsisti

Vierailija
105/108 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin ihmettelen, että salakatselijoita oli siis kaksi kappaletta? Tämäkö se rikos oli? Ja nämä olivat siis nähneet pari pätkää ja loput oli Aksulla kotona koneella? Ai kauheeta tosiaan... Lähinnä kai yleisönä on ollut poliisikunta, joiden on ollut pakko katsella kaikki yksityiskäyttöön tarkoitetut pätkät.

Mehän kaikki tiedetään, että tämä on vain se, mitä on saatu todistettua. Kukaan ei tiedä, miten laajasti näitä on tehtailtu, katseltu ja levitetty.

Siitähän on vain A:n sana. Minkäs arvoinen se nyt tällä hetkellä olikaan... pyöreä nolla. Lisäksi vaikka puhuisi totta miten hän on niitä käyttänyt, koska on jakanut, ei voi tietää mitä muut niillä on tehneet.

Vierailija
106/108 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmia lapsuuden kiintymys suhteissa? Ehkä se sai esiineellistämään naisia ja käyttämään heitä hyväksi. Eiköhän tuollainen julkisuuden henkilö nappisilmä saa naisilta seksiehdotuksia ja ties mitä, sitten ruikutetaan ja vaaditaan korvauksia. Väärin on kavereille videoita näytellä mutta kannataako lähteä jakamaan pilluaan yhden yön tuttavuudelle eikö voisi etukäteen miettiä mitä riskejä voi siinä olla.

Sehän oli montaa niistä tytöistä tapaillut mukavissa merkeissä pidemmän aikaa, ja ne oli luulleet olleensa söpön ja mukavan tyypin ainoa.

Tapailet mukavaa, kilttiä, vapaata miestä joka kokkailee sulle, ja yövyt sen kivassa kodissa kahden.

Missä kohtaa tässä olisi pitänyt ymmärtää joutuneensa rooliin seksileffassa, narsistisen panomiehen kanssa?

Voi elämä, että nuo naiset on naiveja. Yli puolet parisuhteissa elävistä elää huonossa suhteessa ja ne jotka eivät elä, käyvät joukolla antamassa pillua kaikenmaailman pelleille. Oletteko te muijat ihan oikeasti niin typeriä, naiveja ja sokeita, että ette osaa välttyä tuollaisilta sarjarakastajilta. Onnetonta nysväystä.

Te telotte ensin omalla typeryydellä itsenne ja sotkette tunne elämänne sirpaleiksi, sitten ette enää luota edes hyviin miehiin, mikä teitä naisia oikein vaivaa?

Ainiin teillähän on oikeus paneskella ihan ketä te haluatte, mutta miten ihmeessä te päädytte kerta toisensa jälkeen jonkun kusimulkun patjaksi, teette niille lapsiakin, jotenkin täysin epäloogista.

Miten se pillun kostuminen voi järjen viedä täysin pimeäksi? koska joku on "vaan niin ihana", vaikka sisimmältään täyttä kusista rotanpaskaa.

No sinäpä se kuulostat kiltiltä unelmamieheltä. Ei vaan. Olet pelottava ja aggressiivisen oloinen. Pysyisin itse sinustakin kaukana.

Olen pettynyt ihmisiin, olen ollut yksin liian pitkään. Ei läheisyyttä, ei lämpöä, ei todellista toisesta välittämistä. Pelkkää duunia ja rahan tekoa liikaa, vapaa-aikana vitusti liikaa päihteitä ja eskapismia.

Kiva tietää, että pysyisit minusta kaukana, koska mulla on nyt vaan menny vähän huonosti ja olen niin pettynyt ihmisiin yleensä ja siihen kaikkeen välinpitämättömyyteen ympäristöstä ja toisista ihmisistä.

Maailmantuska, sinäkin sitä minulle tarjoat vain lisää. En todennäköisesti voisi edes sietää pinnallisuuttasi, joten mitä vittua sitten.

Ehkäpä se syy tuskaan voi löytyä ihan sieltä omasta peilistä... Olen samaa mieltä ihmisen kanssa joka sinulle aiemmin vastasi. Uhriudut maailmantuskasta jota sinulle nyt tarjotaan vaikka itse kirjoitit asenteellisen, provosoivan ja yleistävän viestin. Ryhdistäydy.

Vitut, mene sinä naimisiin jonkun audimiehen kanssa, minä lataan reggaeaallot päähäni, nukun, kokkaan,syön, teen duunia ja säilytän toivoni siitä, että kohtaan ihmisen joka arvostaa luontoa ja inhimillisyyttä, eikä ole 24/7 kiinni kusisen i phonensa näytössä jossakin vitun wapissa, tinderissä tai facessa, valheellisessa muovimaailman todellisuudessa.

Kun minua oikeen ahdistaa, menen sinne missä linnut laulaa, missä ei ole mitään saasteita, ei mitään merkkejä kiiltokuvista ja nykyihmisen typeryydestä. Älä jauha mulle mitään skeidaa mistään uhriutumisesta.

Kynä on miekkaa vahvempi. Heitä älypuhelimesi kaivoon ja ole vapaa, tutustu itseesi, sisimpäsi kautta.

Ihana vapaa sielu ja suvaitsevainen ihminen. Ja kokee tarvetta roikkua vauva.fi keskustelupalstoilla haukkumassa kaikki naiset maan rakoon. Mene maailmalle, elä niinkuin haluat mutta eipä se maailma parane vihaa lietsomalla. Ihan ensimmäiseksi kannattaisi opetella myötäntunto ja ymmärrys. Mitä jos meikin ja audin takaa paljastuu herkkä ja kovia kokenut eksynyt tyttö joka hakee hyväksyntää? Ihan hieno ajatus mutta elä ensin itse niin kuin opetat ja lopeta kaksinaismoralismi.

Entä jos mä olen herkkä ja kovia kokenut, ei minua kiinnosta itsekunnioituksensa menettäneet/ myyneet "ihmiset". Mä vaan sanon, että minun yli ei kävele enää kukaan.

Mitä sitten, jos on ihan lähtökohtaisesti väärin hakea mitään hyväksyntää ja se herkkä tyttö eksyy lopullisesti ja kadottaa itsensä, surullisia ihmiskohtaloita maa täynnä, paskoja elämänvalintoja, nysvätkää nysvätkää ja itkekää kohtaloanne, itse tekemistänne valinnoista.

Ettekö te vaan voisi kasvaa aikuisiksi?

No varmasti ymmärrät, että kun sinultakaan ei helly empatiakykyä tai minkäänlaista halua miettiä asioita muilta näkökannoilta niin aivan samaa ne muut miettivät sinusta? Ihan samalla tavalla voi sanoa että sinä voit kasvaa aikuiseksi ja ymmärtää että niitä hyviäkin ihmisiä on ja sinä et niitä katkeruultasi näe! Ihan samalla tavalla on niitä eksyneitä herkkiä poikiakin jotka tekevät sitä aivan samaa, oksettaa tämä ainainen ja ahdasmielinen viittaus millaisia KAIKKI naiset ovat. SILTIKÄÄN rikoksen uhriksi joutuminen ei missään määrin ole "ihan oikein".

"Nysvätkää nysvätkää itkekää kohtaloanne." Mitä SINÄ tälläkin hetkellä teet? Miksi juuri sinua kohtaan pitää tuntea sääliä kun täällä nysväät kohtaloasi kun sinäkään et siihen itse kykene? Tee palvelus, avaa silmäsi niin maailma saattaa näyttää erilaiselta.

Vierailija
107/108 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tiesitkö, tässä maassa riittää kyllä niitäkin jotka ei ulkonäöllisistä asioista välitä. Ainakin täällä vauvapalstalla tulee miehet selittämään miten suominaiset ei meikkaa tai pidä huoliteltua ulkonäköä. Mistä kategoriasta SINÄ sitten niitä naisia etsit jos löydät vain ne pinnalliset sometapaukset? Niin. Taitaapi olla "jännämiesten" kanssa kategoriat. Että samalla tavalla kun sanotte että naiset tiesivät mitä saivat niin aivan samalla voi teistä sanoa. Tyhmäähän se on hakea somesta sitä pinnallista seuraa jos se ei miellytä tai paskaa tulee niskaan? Te itse haluatte maisatorpan ulkonäöllä varustetun mutta sitten kun ei itselle natsaa niin kaikki naiset on hanurista? Ja syyllisiä rikosten uhreja? Camoon, kyllä te ihan oikeasti pystytte parempaan.

Vierailija
108/108 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 21:31 | 8.3.2017

Axl on tienannut erittäin paljon rahaa ja voi sen turvin oleilla esim. nyt siellä Lontoossa. Hänen toinen kotikielensä oli englanti ja se auttaa häntä saamaan duunia muualta kuin Suomesta. Eihän hän tämän 'keissinsä' jälkeen Suomeen mihinkään kokkikouluun jää. Englanninkielinen sivukin on jo pystyssä, jossa hän leveilee kaikella mainiolla osaamisellaan, no salakuvaamistaitonsa jättää siellä sentään mainitsematta. Tässä sivun url: http://axlsmith.com/goodwill/

Rasittavaa katsottavaa, häpeilemätöntä itsensä kehumista. Kertoo olevansa myös hyväntekijä, kuten:

"150+ speeches and school visits to support UNICEF's campaigns and projects. UNICEF School Ambassador for 3 years (2013-2016)."

Jättää tietenkin mainitsematta että tällaisen kouluvisiitin aikana tapasi lukiolaisen tytön, joka on yksi salakuvatuista.

Axl on niin hyväosainen, että hyvä veli-verkot kantavat häntäkin. Turha häntä on tässä vielä päälle säälitellä. Hän osaa tehdä itsesäälinsä ihan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän