Säälittekö yhtään Axl Smithiä?
Kommentit (108)
Marja-Leena kirjoitti:
Suomalaiset tappavat kateudessaan vaikka lapsen,mistään muusta tuossa ei olekkaan kysymys kun kateudesta. Mediasta ja kateudesta,Smith on tuhottu samoin Casmir ja kaikki tämä muutaman kevytkenkäisen vuoksi ,jotka hakivat palkan rosiksesta. Karma on heidän todistajansa ja Smith nousee korkammalle kun ikinä, kaikki asian tiimoilta tapahtunut on ollut älytöntä ylilyöntiä ja vainoa, sillä niin makaa kun petaa, turha on uhriutua jos ei housuja osaa pitää jalassa. Eli säälin jonkin verran ja toista poikaa paljon jokainen viha oksentaja saa näpeilleen sillä niin se menee tässä elämässä, oikeus on jo toisen tuominnut kenenkään muun ei tarvitse. Tuo Smith toimi väärin ja hän sai huomattavasti kovemman rangaistuksen kun ansaitsi median vika osittain,tuo Casmir ei tehnyt mitään, onneksi jokaiene nsaa lopuksi ansionsa mukaan.
Jos tämä rouva on tosissaan niin huh huh, mikä maailmankuva. Jotenkin tulee mieleen, varsinkin tuosta korostetusta kohdasta, että itse äxeli siellä kirjoittaa, on sen verran harhaista settiä.
Molemmat saivat mitä ansaitsivat, niin Smith kuin Kasmirkin.
Joskus karma iskee nopeammin kuin voisi kuvitellakaan.
Ja Marja-Leena, lienetköhän joku hyperingin osallistuja. Naiseksi en sinua usko. Miehinen äijäily paistaa läpi tekstistäsi.
En ole Casmir, mutta tunnen kummatkin ja olemme Axelin kanssa ystävykset. Olen katsonut noita videoita ja olettanut, että nämä naiset halusivat huomiota ja julkisuutta tullakseen kuvatuksi ja (julkaistuksi).
Monet märät unet näin seuraavana yönä, nähdessään Axun tytön ominaan.
Oletin Akselin etsivän heille kansainvälistä uraa, esim mallina Zalandoon, Booztiin, H&M... Suhdeverkoston luomista hänen kauttaan. Sori.
Säälin, vaikka hän saikin ansionsa mukaan. Kaveri ei selvästikään pelaa koko pakalla, mikä on käynyt ilmi ennen kaikkea kiinnijäämisen jälkeisestä käytöksestä. Katsoin tänään uudestaan sen ekan videon, jossa hän sepittelee ilmeenkään värähtämättä näitä Piidör-juttuja. Huhhuh. Ja tuo käytös oikeudenkäynnissä, poikaparka tulee sinne kuin suurikin tähti arskoissaan ja postailee sieltä kuvia...
Näin piti käydä, mutta on se silti surkeaa katsottavaa. On se säälittävää, että kaveri on onnistunut kasvamaan noin kieroon.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ajattelen, ettei se varsinaisesti ole mikään paha ja hirviö ihmiseksi. Typerä ja ajattelematon vaan, uskon, ettei oikeasti ajatellut vaan tekojensa merkitystä uhreille, siitä urposta se oli vaan jännää ja kekseliästä ja cool. Ehkä näyttämisenhalua myös niille kavereilleen, kattokaa miten kova panomies mä oon ja miten mä höynäytän noita muijia, ei niinkään niin, että olisi itse saanut pervoja kiksejä.
Varmaan katuu nyt, temput maksaa rahaa, maineen, uran ja tulevaisuuden, sitä hitunen multa sääliä. Mutta aikuisen, vaikkakin tyhmän, pitää ajatella ennen kuin tekee ja jos ei, niin sitten vaan suoraselkäisesti vastata teoistaan.
Tämän olisi voinut uskoa, jos ei olisi ollut näitä mielikuvituskamu-sekoiluja ja "tuokaa nartut esiin" -heittoja. Tyypin käyttäytymisestä tulee mieleen narsistinen psykopaatti. Varsinkin kun ajattelee miten se on ollut näille uhreille mielin kielin, kokannut ruokaa ynm. ja koko ajan tavoite on ollut vain saada pano nauhalle. Ja miten röyhkeä ja halveksiva se on ollut uhrejaan kohtaan näiden selän takana, ja erityisesti kiinnijäämisensä jälkeen julkisesti. Ei kyllä mitään normaalin ja terveen persoonan toimia millään muotoa.
En sääli yhtään. Teoilla on seuraukset.
Ihailen kun se sai niin monelta akalta pillua. Kunnon panomies. Naiset oli tyhmiä kun jakoi toosaa.
Vierailija kirjoitti:
En sääli. Mutta en kyllä sääli niitä naisiakaan ihan kauheasti. Kyllähän tuo on aina tiedetty, ettei vieraiden miesten kanssa tiedä mihin joutuu.
Eikös ne tutustuneet netin Skypen ym.. välityksellä monet pitkäänkin? Herra esitti fiksua ihanaa rakastavaa Auervaaraa kunnes..
Mä en nyt ihan tajua mitä ihan kauhean kamalaa siinä on jos joku äijäporukka runkkaa ringissä jonkun alastonkuville? Eikö se pikemminkin ole suunnattoman säälittävää? En pysty kuvittelemaan, että olisin menettänyt yöuneni moisesta. Kun ne ei nyt kuitenkaan olleet näiden naisten omaa kaveriporukkaa vaan ventovieraita äijiä.
Sitä paitsi netissä pyörii vähäpukeisten naisten kuvia nykyään niin paljon, että sinne sekaan ne olisivat hukkuneet. Ei olisi kukaan tunnistanut ja pystynyt osoittamaan, ett tuossa se on se naapurin Minna-Maija.
Vierailija kirjoitti:
En sääli yhtään. Miksi säälisin?
Ruotsalaisten mukaan Suomi on karu maa ja karut asukkaat.
Ovat oikeassa.
Kenelläkään mitään ideaa miten saataisiin brittimedia uutisoimaan skandaalista?
Omasta halustaanhan ne naiset sen sängyssä oli. Ja jos rehellisiä ollaan, tuskin niistä kovin moni ajatteli, että Aksu on hänen tuleva aviomiehensä ja seksi rakastelua kahden sielunkumppanin välillä. Eli jos sen nyt sitten näki pari ylimääräistä miekkosta, so what? Ei seksissä sinänsä mitään hävettävää ole. Koko hässäkkä paisui ihan mahdottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kenelläkään mitään ideaa miten saataisiin brittimedia uutisoimaan skandaalista?
Brittien skandaalit on tämä potenssiin tuhat. Siellä pääsee lehteen esim. pedofiili, joka on murhannut ja raiskannut kymmenen lasta. Aksu vaikuttaa siinä seurassa partiopojalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihailen kun se sai niin monelta akalta pillua. Kunnon panomies. Naiset oli tyhmiä kun jakoi toosaa.
Axi on h*ora. Normaali mies ei harrasta yhden illan juttuja.
En sääli, koska hän on esiintynyt niin ylimielisesti ja uhmakkaasti, vaikka on itse aiheuttanut kaiken. Kasmiria vähän säälin.
Kyllä, koska ryöpytys ja korvaukset ovat kohtuuttomat suhteessa tekoon. Muutama lortto joutunut poikaporukan rankattavaksi. Todennäköisesti vain nauttivat tuosta huomiosta.
Säälisin jos se osoittaisi aitoa nöyryyttä ja katumusta
Olisi miettinyt vähän pidempään sitä, mitä teki.
Koska hän teki aivan tietoisesti kaiken sen, mitä teki ja mihin syyllistyi.
En sääli, koska jokaisen pitäisi tietää se, missä kulkee se raja hyväksyttävän teon ja ei-hyväksyttävän teon välillä.
En roimaa häntä niinkään sen takia, että hän syyllistyi kumppaneitaan kohtaan päivänselvään rikokseen, vaan että häneltä ei löytynyt minkäänlaista moraalista omaatuntoa.
Mutta ihan jokaiselle pätevä sääntö on se, että ei koskaan tekisi kenellekään sellaista, mitä ei toivoisi, tai haluaisi itselleenkään tehtävän.
Tälläkin neuvolla pärjää jo aika pitkälle.
Eikä joudu turhaan ongelmiin.
Lähetin jo jossa ilmaisin tukeni hänelle,samoin Casmirille.
Elämä opettaa sinuakin ja riisuu sinusta turhan kovuuden pois sitten joskus,
joukossa on aina helppo riehua ja huutaa vihaansa,säälin samoin sinua
ja teitä muita jotka täällä kiehuvat Axelille,Casmirille ja minulle. Teillä riittää enrgiaa,
mutta puratte sen väärin, sillä nytkin voisitte olla Kelassa jonottamassa.