Löysin tyynyni alta vieraan kaulakorun, miehen kommentti "sen piti olla yllätys" (koru oli irrallaan)
Ei nyt taida mennä läpi. Minulla ei ole mitään merkkipäivää, koru ei ollut rasiassa vaan irrallaan ja lukko auki, iso ja kultainen. Itse käytän vain siroja hopeakoruja. Vasta puoli vuotta yhdessä ja nyt kävi jo näin...
Kommentit (196)
Harvemmin tänne vastailen, mutta tuli mieleeni kun itse löysin kaulaketjun baarista matkalla kotiin, ja ajattelin että se on kivan näköinen ja että annan sen tyttöystävälleni. Kotiin päästyäni laitoin sen yöpöydälle, koska se oli loogisin paikka humaltuneelle miehelle laskea taskut tyhjäksi kun on menossa nukkumaan. Olisi se siitä voinut sängyn allekkin joutua, ja epäilyksiä herättänyt jos olisin sen vain unohtanut, niin kuin alkuun teinkin.
tuula kirjoitti:
Tuttavani jatti huulipunan kylppariin, kun huomasi etta oli pettajan sankyyn paatynyt. Mahtoi vaimo sita ihmetella ... hah haa
Jep. Ja meille ilmestyi kylppärin hyllylle omien joku puoliksi tyhjä pirkka-merkkinen ryppyjä poistava vartalovoide... Mies ei käy ikinä K-ryhmän kaupoissa, joten oli hänellä siinä selittelemistä. Ei mennyt läpi, on nykyään ex.
Vierailija kirjoitti:
81 viestiä, eikä kenekään mieleen ole juolahtanut, että mitäs jos korun hankinnassa onkin jotain muuta hämärää, jota mies ei halua paljastaa? Esim. Mies on pöllinyt sen, löytänyt kadulta, saanut kaverilta maksuksi veloista. Ei. Mies pettää.
Mietin myös tuollaisia mahdollisuuksia, mutta piilopaikka epäilyttää. Minkälainen rosvo piilottaa kultakorun tyynyn alle, varsinkin jos tällä on tyttöystävä? Väitän, että ei minkäänlainen. Koru saattaa mennä rikkikin vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tutki tarkkaan löytyykö miehen sängystä irronneita vieraita hiuksia.
Tutki myös korua, tuoksuuko kenties parfyymilta, onko siinä ihosta jääneitä rasvajälkiä?Ehdottomasti melkein voisin nyt sanoa miehen pettäneen.
Ehdottomasti melkein :-D
Ap:lle pikku kemisti- pakkaus, niin pääsee tutkimaan mahdollisia dna-jälkiä!
Olisit sanonut, et mut tässä lukee Hanna/Kerttu/Jessicajassica tms. Et ootko aatellut, et mun nimi pitäisi muuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Nyt 23:a nolottaa! :D
En huomannut tuota otsikon genetiiviä. Jos ap ja mies eivät asu yhdessä ja mies oli yökylässä, niin koru on ilmiselvästi lahja ap:lle.
Emme asu yhdessä, olin miehen luona yötä. Jos olisi tapahtunut minun luonani niin olisi vielä mennyt läpi. Kuitti on kuulemma "hukkunut" alkoi kaivelemaan lompakkoaan kun kysyin. Ap
Pyydä, että kertoo liikkeen ja kertoo maksoiko kortilla vai käteisellä, että menet kysymään voisiko sen vaihtaa. Korttimaksulla kun löytyy kuitti jos muistaa suunnilleen milloin osti ja muutoinkin kuitti löytyy kaupan tiedoista usein siten.
Kullalle voi olla muuten allerginen! Itse olen. Eli vetoa allergiaan ja sano, että siksi haluat vaihtaa ja ole tosi kiitollinen. Pyydä, että menette liikkeeseen yhdessä. :)
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, et mut tässä lukee Hanna/Kerttu/Jessicajassica tms. Et ootko aatellut, et mun nimi pitäisi muuttaa?
Sehän voi olla vaikka tuore rippikoru. Onko miehesi suvussa esiintynyt pedofiiliaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
En huomannut tuota otsikon genetiiviä. Jos ap ja mies eivät asu yhdessä ja mies oli yökylässä, niin koru on ilmiselvästi lahja ap:lle.
Emme asu yhdessä, olin miehen luona yötä. Jos olisi tapahtunut minun luonani niin olisi vielä mennyt läpi. Kuitti on kuulemma "hukkunut" alkoi kaivelemaan lompakkoaan kun kysyin. Ap
Pyydä, että kertoo liikkeen ja kertoo maksoiko kortilla vai käteisellä, että menet kysymään voisiko sen vaihtaa. Korttimaksulla kun löytyy kuitti jos muistaa suunnilleen milloin osti ja muutoinkin kuitti löytyy kaupan tiedoista usein siten.
Kullalle voi olla muuten allerginen! Itse olen. Eli vetoa allergiaan ja sano, että siksi haluat vaihtaa ja ole tosi kiitollinen. Pyydä, että menette liikkeeseen yhdessä. :)
Itse olen allerginen timanteille.
Vierailija kirjoitti:
tuula kirjoitti:
Tuttavani jatti huulipunan kylppariin, kun huomasi etta oli pettajan sankyyn paatynyt. Mahtoi vaimo sita ihmetella ... hah haa
Jep. Ja meille ilmestyi kylppärin hyllylle omien joku puoliksi tyhjä pirkka-merkkinen ryppyjä poistava vartalovoide... Mies ei käy ikinä K-ryhmän kaupoissa, joten oli hänellä siinä selittelemistä. Ei mennyt läpi, on nykyään ex.
No niin, tietysti kannatti heivata pihalle tuollainen S-korttia kaikkialla näyttävä mies, jolle ulkona syöminenkin tarkoittaa ABC:tä, sieltä kun saa jotain bonuspisteitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vetoa kuviteltuihin asioihin ja valehtele sille huoripukille mahdollisimman paljon ihan pikkuasioistakin! Olet ovelampi kuin hän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Kullalle voi olla muuten allerginen! Itse olen. Eli vetoa allergiaan ja sano, että siksi haluat vaihtaa ja ole tosi kiitollinen. Pyydä, että menette liikkeeseen yhdessä. :)Vetoa kuviteltuihin asioihin ja valehtele sille huoripukille mahdollisimman paljon ihan pikkuasioistakin! Olet ovelampi kuin hän!
Lääkkeet unohtunut?
Parasta on vaatia ystävällisesti, että menette liikkeeseen yhdessä. Jos mies alkaa söpöttää jotain, ettei muista liikkeen nimeä tai olinpaikkaa, sitten on pettäjä.
Jos asiaa ei selvitetä, jä tämä hiertämään välejänne vielä pitkiksi ajoiksi. Tämänkin voit selittää miehelle. Sanot vain, että haluat suhteen, jossa voi luottaa toiseen, mutta luottamus täytyy aina ansaita. Jos hän rakastaa sinua, ei tällaisen pitäisi häntä haitata. Kerrot myös, miksi tällainen teko herätti epäilyksiä, jottei mies pääse kääntämään syitä "hysteerisen" naisen niskoille.
Kiitä kauniisti. Kanita, sulata tee mitä haluttaa.... jos oikein arvokoru.!!!
Ketä sen sänkyysi on korun jättänyt hänen häpeensä. Pidä koru. Olet ainakin saanut häneltä korun. Pidä kaulassa, vaikka et niin siitä pitäisikään. Ei kaiketi lahjoja heti ruveta palauttamaan liikkeeseen. Lahja on lahja ja sillä siisti.
Vierailija kirjoitti:
Ketä sen sänkyysi on korun jättänyt hänen häpeensä.
Ahahaha! Jooooo! Tietenkään häpeä ei ole pettäjän, vaan kolmannen osapuolen :D
Löysin sängyn alta laatikon, jossa oli irroitettuja hampaita sekä lajitelma koruja ja sormuksia. Mieheni sanoi, että sen piti olla yllätys mutta sanoi sitten että ei tee sitä enää, eikä halua puhua siitä.
Jännämiesten spermaa takana ja edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä sen sänkyysi on korun jättänyt hänen häpeensä. Pidä koru. Olet ainakin saanut häneltä korun. Pidä kaulassa, vaikka et niin siitä pitäisikään. Ei kaiketi lahjoja heti ruveta palauttamaan liikkeeseen. Lahja on lahja ja sillä siisti.[/quote
Sain tästä päivän naurut, kiitti, tuli tarpeeseen! :D
Uskossa on niin apljon helmpompaa, ei tarvi pettäjän kanssa elää kun on uskova mies. Niin paljon ollaan yhdessä, välillä töissäkin. Molemmat tietää mitä toinen puuhaa, ei pyöritä baareissa jne.
Siellähän saattaisi näkyä vaikkapa kahvilan tekemä veloitus illalta, kun poikkiksen piti olla sählyä pelaamassa tai työporukan kanssa risteilyllä. *näkee mielessään miehen hikoilevan panemisen jälkihikeä vielä laivaterminaalissa alepasta ostettujen kaljakeissien kanssa, tyttiksen tultua vastaan: ´Huhhuh, olipa rankka risteily. Nää työporukan reissut menee aina ryyppäämiseksi.´*