Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin tyynyni alta vieraan kaulakorun, miehen kommentti "sen piti olla yllätys" (koru oli irrallaan)

Vierailija
02.03.2017 |

Ei nyt taida mennä läpi. Minulla ei ole mitään merkkipäivää, koru ei ollut rasiassa vaan irrallaan ja lukko auki, iso ja kultainen. Itse käytän vain siroja hopeakoruja. Vasta puoli vuotta yhdessä ja nyt kävi jo näin...

Kommentit (196)

Vierailija
181/196 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit pyytänyt saada nähdä kuitin, jos niin kovasti epäilyttää. Tuskin vieras nainen olisi sellaista jättänyt miehellesi, jos koru muka epähuomiossa olisi jäänyt tyynysi alle. 

Miehet harvoin säilyttää kuitteja. Mieheni ainakin nakkaa kuitin joka kerta aina lähimpään roskikseen kun ollaan poistuttu kaupasta.

Joo ruokakaupasta tai kahvilasta... Mutta naisystävälle ostetusta korusta on syytä sopia että sen saa tarvittaessa myös vaihtaa, sillä naisten lahjojen osto on aina täysin arpapeliä ja kuitti on todellakin syytä olla tallessa.

Vierailija
182/196 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskossa on niin apljon helmpompaa, ei tarvi pettäjän kanssa elää kun on uskova mies. Niin paljon ollaan yhdessä, välillä töissäkin. Molemmat tietää mitä toinen puuhaa, ei pyöritä baareissa jne.

Mun tuntema uskovainen pari pysyi avioliitossa, vaikka muutti erilleen miehen pätkittyä rouvaa välillä oikein urakalla. Avioero kun on synti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/196 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskossa on niin apljon helmpompaa, ei tarvi pettäjän kanssa elää kun on uskova mies. Niin paljon ollaan yhdessä, välillä töissäkin. Molemmat tietää mitä toinen puuhaa, ei pyöritä baareissa jne.

Mun tuntema uskovainen pari pysyi avioliitossa, vaikka muutti erilleen miehen pätkittyä rouvaa välillä oikein urakalla. Avioero kun on synti.

Ja toinen uskovainen pariskunta petti toisiaan vuorotellen. Avoimesti kertoivat toisilleen, mutta eivät muille.

Vierailija
184/196 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo sinulle yllätyksenä tullut? Niin tai näin, aina väärinpäin.

t. miehesi

Vierailija
185/196 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*huokaus*

Ei se kuule aurinko uskovaisten ruumiinaukoista maailmalle paista. Itse olen uskovainen ja kasvanut uskovaisten keskuudessa. Enemmän mä oon "näissä piireissä" nähnyt kaikkea todella kummallista verrattuna muihin.

Oma avioliitto uskovaisen kanssa päätyi eroon. Ei se vieraita naisia katsonut, mutta ei se kyllä läsnä ollut minullekaan. Kaikki mu elämässä oli tärkeämpää kuin parisuhde ja perhe. Ei, en minä Jumalan edelle halunnut, mutt olisin halunnut olla tärkeämpi kavereita, harrastuksia, työtä , autoa... Pääasia kun oli kunnon kulissi Täydellisestä Elämästä yllä.

Kyllä, monella ystävälläni on ihana avioliitto ja just sellainen miä ajattelisi että sen tulee uskovalla olla. Mutta monella toisella ei ole. Tiedän monia hakattuja naisia, monia alkoholismin kiroissa eläviä, ja kyllä, monia petettyjäkin.

Nykyään ole onnellisessa ja tasavertaisessa parisuhteessa ateisti/agnostikon kanssa.

Kiinnostaa kyllä miten ap:n asiat etenee?

Vierailija
186/196 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toinen uskovainen pariskunta petti toisiaan vuorotellen. Avoimesti kertoivat toisilleen, mutta eivät muille.

Ja eräs johtajaopettaja rakastui päätä pahkaa toiseen koulun nuoreen naistyöntekijään. Meinas ukolle ero tulla. Ja kaikeksi onneksi lempi leiskui vielä yksipuolisesti. Mutta uskossa saa rakastaa, ja Jumalahan se heitti tämän kauniin ja itseä paljon nuoremman hehkeän naisen hänen tielleen. Oisko kuitenkin ollut se sama Jumala, jonka siunauksella se avioliittonsakin oli solmittu?

Olen kuullut myös, että siellä "seuroissa" suhisee, mutta eihän niistä saa puhua.

Vierailija
187/196 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rottia pöntössä

Kiitos. Kusenko tästä lähtien kukkaruukkuun..

Vierailija
188/196 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin kerran omat pikkarit yhden miehen sänkyyn tyynyn alle kun selvisi että olikin varattu. En tiedä kuka ne lopulta löysi.

Loistavaa! Petetty ansaitsee aina tietää.

Minä vietin yön erään mukavan naisen kanssa, ja selvisi vasta herätessäni aamulla, että poikaystävähän sillä oli. Asui siis samassa kämpässä mutta oli jollain matkalla. Löysin post-it lapun ja jätin sen vessanpöntön renkaan alle, jossa kerroin pettäneeni häntä tyttöystävänsä kanssa ja etten tiennyt tämän olevan varattu ja tietenkin pahoittelin asiaa kovasti.

Toivottavasti se jätkä ei kuse istualtaan.

Vierailija
189/196 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin kerran omat pikkarit yhden miehen sänkyyn tyynyn alle kun selvisi että olikin varattu. En tiedä kuka ne lopulta löysi.

Loistavaa! Petetty ansaitsee aina tietää.

Minä vietin yön erään mukavan naisen kanssa, ja selvisi vasta herätessäni aamulla, että poikaystävähän sillä oli. Asui siis samassa kämpässä mutta oli jollain matkalla. Löysin post-it lapun ja jätin sen vessanpöntön renkaan alle, jossa kerroin pettäneeni häntä tyttöystävänsä kanssa ja etten tiennyt tämän olevan varattu ja tietenkin pahoittelin asiaa kovasti.

Toivottavasti se jätkä ei kuse istualtaan.

Hah , somessa kiertävä legenda... olitpas omaperäinen

Vierailija
190/196 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ihan hyvä trolli.

Vierailija
191/196 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä näkökulma tästä ketjusta tosiaan puuttuikin.

Kun niistä uskossa olevista miehistäkään ei kuitenkaan voi olla aina varma, parasta ap:n on hylätä maalliset himot kokonaan, ja hakeutua luostariin. Jeesuksen morsiamena ei tarvitse huolehtia koruista eikä kiluista.

Vierailija
192/196 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ketjun auki oleminen ja että oli tyynyn alla, ovat hieman kummallisia. Paljon loogisempaa olisi laittaa tyynyn päälle jos haluaa yllättää. Olisi tosiaan hyvä kysyä mistä liikkeestä on ostanut ja sitten itse käydä kurkkaamassa, myydäänkö siellä niitä. Mutta luulisi myös ketjusta näkevän että onko uusi vai käytetty, ihorasvaa ja muutenkin töhnää kertyy pintaan, jos kyse käytetystä korusta. Uudet yleensä kiiltävät. Itselläni on kohtuullisen paksu kultaketju ja siinä kyllä näkyy että on käytetty, pinta on paljon himmeämpi kuin uudessa ketjussa. Kuitti olisi hyvä aina säilyttää jo takuunkin vuoksi, jos on kyse kulta- tai hopeaketjusta. Oma mieheni usein kyllä heittää myös kuitit menemään. Mutta koruista ja muista takuuesineistä on kyllä aina kuitit säästänyt.

Mutta aika outo tyyli olisi antaa koru. Avasiko lukon että saa laittaa heti sängyssä kaulaasi kun olette sylikkäin?

Kuulostaa aika paksulta. Itse yrittäisin jotenkin selvittää kumminkin totuuden niin että on selvä todiste muusta naisesta kuin että suoraan vain jättäisin oletuksen perusteella.

Itse olisin ehkä sanonut vain kiitos kulta korusta ja laittanut kaulaani ja tutkiskellut asiaa jälkeenpäin itse. Suurin osa pettureista kiistää, joten paljon varmempaa etsiä itselleen todiste kuin yrittää saada tunnustus. Ja aina on mahdollisuus mitä ihmeellisimmissäkin tapauksissa että ei olekaan pettäjä.

Korusta olisi ehkä tullut minun uusi suosikkikoru joksikin aikaa ainakin.

No toivottavasti totuus selviää

Vierailija
193/196 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korun lukko on siis ehjä? Outoa. Jos itse olisin se toinen nainen ja koru haittaisi pannessa, laittaisin sen yöpöydälle tai käsilaukkuun, ettei vain unohdu. En sänkyyn todellakaan jättäisi. Enkä arvokorua tahallaan jättäisi "merkiksi". Käyttääkö nuoret naiset edes paksuja kultakoruja..? Tai onhan siellä voinut olla kylässä vanhempikin nainen toki. Sano ihan suoraan miehelle, mitä epäilet. Kyllä sen naamasta näkee, valehteleeko.

Vierailija
194/196 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awink Awink!

Vierailija
195/196 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt uskovaisenkaan kannata olla niin herkkäuskoinen, että uskoo uskonnollisuuden suojaavan seksuaalisilta väärinkäytöksiltä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703062200078679_uu.shtml

Vierailija
196/196 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, selviskö korun alkuperä? Jätikö sian?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän