Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin varatun miehen kanssa treffeillä -mitä teen?

Toinennainentahtomatta
02.03.2017 |

Olen siis käynyt neljillä treffeillä tinderissä tapaamani miehen kanssa. Sain tällä viikolla tietää yhteisen tuttumme kautta, että mies seurustelee ja on siis avoliitossa ja kihloissa. Tuttumme ei siis tiedä, että olemme olleet treffeillä. Mies tuli keskustelussa ilmi ammattinsa takia ja yritin tottakai uteliaisuuksissani urkkia lisätietoja miehestä. Olen shokissa.

Mitä tekisitte? Ottaisitteko kihlattuun yhteyttä ja kertoisitteko? En edes tiedä hänen nimeä, enkä onnistunut löytämään häntä mm. facebookista. Olen itse eronnut edellisestä suhteesta pettämisen takia ja olen järjettömän kiitollinen sille ihmiselle, joka mieheni käräytti. En kuitenkaan tiedä miten ottaa yhteyttä täysin tuntemattomaan ihmiseen.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan hyvä mutta miten voit tavata tinderissä, käydä neljillä treffeillä ja harrastaa seksiäkin ilman että tiedät hänen nimeään?? Siinä tinderissäkin pakko nimi olla joka tulee facebookistA?

Hän ei tiedä AVOPUOLISON nimeä. Nyt silmä käteen vai oisko aapinen parempi..

Ja ihme jeesustelua ja tuomitsemista, jos joku on harrastanut seksiä neljänsillä treffeillä. Mitä sitten? Jos joku muu haluaa säästää itseään avioliittoon, niin säästäköön, mutta tarviiko muita tuomita. Ei.

Ja sitten itse kysymykseen. Ehkä voisit tavata miehen, ja sanoa, että kuulit, että sillä on nainen. Katso miten reagoi? 

Vierailija
42/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan teillä se yhteinen tuttu...

Sen kautta vaan tietoja yms otat.

Käräytä se paska.

Kyllä kaikki suhteessa olevat haluaa tietää jos heitä petetään.

Ei, ei halua. Mutta täällähän on jeesussyndroomaisille turha yrittää puhua järkeä. Tämäkin aloittaja on päättänyt asian jo ennen kuin aloitti edes keskustelua. Ja lopulta päätyy luultavasti johonkin niin "suoraselkäiseen" toimintaan kuin nimettomään viestiin. Syytön osapuoli, kihlattu nainen, joutuu kärsimään kaikkein eniten.

Kostaisi mieluummin miehelle, joka hänelle on valehdellut mutta ei, kosto pitää aina suunnata sille, joka on syytön.

No tässähän tätä just pohdin, että miten voin kertoa ihmiselle, jota en edes tunne? Entä jos hän jollakin tasolla tietää miehensä puuhista, mutta ei halua uskoa niitä todeksi/ei halua ajatella asiaa, koska muuten kaikki on "hyvin" tms. Tai jos heillä onkin joku sopimus? Mies saa mennä ja tehdä mitä haluaa, kuhan tulee yöksi kotiin, ei kerro panoistaan ja hoitaa muut asiat kunnialla. Tällaistakin sattuu.

Toisaalta taas itse olin hyvin kiitollinen, että sain tietää ex-mieheni puuhista. Tämä kertojan ystävät olivat kieltäneet kertomasta minulle, koska asia ei hänelle kuulu, vaan on minun ja ex-mieheni välinen. Onneksi hän kertoi, vaikka olihan se kauheaa kuultavaa puolituntemattomalta.

Ap

Kumpi sinua on johdattanut harhaan, mies vai hänen kihlattunsa? Mies. Jätä siis kihlattu ihan kokonaan asian ulkopuolelle ja kosta miehelle, jos koet tarvetta kostaa.

En minä koe tarvetta kostaa? Koen myötätuntoa hänen kihlattuaan kohtaan. En soisi kellekkään moista miestä. Haluaisin auttaa ja varoittaa häntä, jos hän on tietämätön tilanteesta. En haluaisi itse mennä seurustella saati mennä naimisiin miehen kanssa, joka pettää.

Ap

Jos koet myötätuntoa ihmistä kohtaan, et halua vahingoittaa häntä. Älä siis jeesustele tuollaisia valheita, joihin et usko itsekään. Haluat kostaa miehelle ja siksi haluat hänen tulevan jätetyksi. Naista kohtaan sinulla ei ole pienintäkään empatiaa. Jos olisi, jättäisit hänet kokonaan tämän keskustelun ulkopuolelle.

Halveksin kaltaisiasi ihmisiä sydänjuuriani myöten. Ja ei, en itse ole pettäjä, sitä korttia ei tarvitse edes heilutella. Olen vain aidosti sitä mieltä, että syyttömät osapuolet kuuluu jättää kostodraamojen ulkopuolelle. Jos sinussa ei ole naista kostamaan miehelle niin unohda koko juttu ja jatka elämääsi eteenpäin.

En ymmärrä logiikkaasi? Eikö nainen kärsi enemmän esimerkiksi siitä, että menee naimisiin ja saa lapsia tämän pettävän miehen kanssa ja vasta sitten saa kuulla asiasta? Versus se että nainen saa kuulla pettävästä miehestään ajoissa ja ehtii tehdä sen mukaisia päätöksiä? Antaa anteeksi ja jatkaa suhteessa tai jätttää ja etsiä mies, joka kenties olisi luotettavampi kumppani ja isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nyt haukut sen miehen pystyyn ihan ensimmäisenä sekä pyydät häntä tunnustamaan omalle fianceelleen ihan itse. Kerro että teillä on yhteisiä tuttuja. Mies tajuaa tekonsa ja varmasti älyää että tulee vielä paljastetuksi jonkun toisen toimesta jos ei setvi asiaa kunniallisesti itse. Jos taas heillä on avoin suhde tai joku muu sopimus niin silloin et sinä Ap pilaa mitään eikä tarvitse potea huonoa omatuntoa. Eli juttele miehen kanssa. Haistata sille peet :)

Vierailija
44/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan hyvä mutta miten voit tavata tinderissä, käydä neljillä treffeillä ja harrastaa seksiäkin ilman että tiedät hänen nimeään?? Siinä tinderissäkin pakko nimi olla joka tulee facebookistA?

Hän ei tiedä AVOPUOLISON nimeä. Nyt silmä käteen vai oisko aapinen parempi..

Ja ihme jeesustelua ja tuomitsemista, jos joku on harrastanut seksiä neljänsillä treffeillä. Mitä sitten? Jos joku muu haluaa säästää itseään avioliittoon, niin säästäköön, mutta tarviiko muita tuomita. Ei.

Ja sitten itse kysymykseen. Ehkä voisit tavata miehen, ja sanoa, että kuulit, että sillä on nainen. Katso miten reagoi? 

Mietin kanssa tätä, että kertoisin miehelle tiedostani. En ole nyt pariin päivään vastannut hänen viesteihin uutisen jälkeen, mutta hän haluaisi siis vielä tavata. Sen jälkeen hänellä voisi olla itse mahdollisuus kertoa asiasta kumppanilleen ennen minua. Sen kuitenkin luulisi olevan parempi ratkaisu kuin kuulla tuntemattomalta naiselta

Ap

Vierailija
45/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko kevytkenkäinen olet kun vasta neljännet treffit takana ja peittoa jo heiluteltu. "En harrasta yhden illan juttuja..." HAHAHAHAHA :D

Mielestäni neljänsillä treffeillä peiton heiluttaminen ei ole yhden illan juttu

Ap

Ei se toisaalta mikään seurustelusuhdekaan ole. Lähempänä se yhden illan juttua on.

Voi luoja mitä jeesustelua. En levittele jalkojani jokaiselle vastaantulevalle. Harrastan seksiä ihmisten kanssa, joista olen romanttisessa mielessä kiinnostunut. Joskus harrastan sitä jo toisilla treffeillä, joskus viidensillä, mutta joka tapauksessa sellaisten ihmisten kanssa, joita toivon tapaavani vielä jatkossakin.

Ja mitä väliä vaikka harrastaisinkin yhden illan juttuja? Sekin on ihan fine, kunhan kumpikin osapuoli on sanalla kartalla.

Ap

*reps*

Vai jeesustelua todeta, että muutamat treffit ei ole = seurustelusuhde

Missä pahvilaatikossa sinä olet elänyt? Suhteet voi olla mitä monimuotoisempia, ja miehet joutuvat etenemään epärehellisesti näissä asioissa ihan vaan saadakseen seksiä. Naiset, kun edelleen leikkivät näitä neitsyt Maria leikkejään ja haaveilevat romattisesta rakkaudesta.

Wtf? Uskomatonta uhriutumista, ei ole mikään pakko "edetä epärehellisesti" koska mies voi vetää käteen. Ja jos ei osaa, niin sitten pitää opetella.

Vierailija
46/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän noin, ennen Tinderiä.

Suhdetta tosin oli kestänyt sen puolisen vuotta, tai enemmän se oli tapailua. Mies oli aina niin kiireinen "harrastusten" ja "ylitöiden" kanssa. Ja siis mä ymmärsin hyvin, en etsinytkään miestä jolla ei olisi ollut omaa elämää.

Sitten rupesin stalkkaamaan (ja huom, tämä tapahtui ennen facebookkia, joten keinot olivat antiikkiset) ja matkustin toiselle puolen kaupunkia miehen kotiosoitteeseen - vaan todetakseni, että postilaatikossa oli kaksi nimeä ja keittiön ikkunasta näkyvät tapahtumat kertoivat perhe-elämästä.

Tämä välimatkamme oli ollut syynä siihen, että mies tuli luokseni tapaamaan enkä ollut koskaan käynyt hänen luonaan (sitä paitsi hän selitteli, että se on sellainen siivousta vaativa poikamiesläävä).

Tavattiin vielä kerran. Käytiin elokuvissa ja olisi ne jatkot luonani kelvanneet, mutta autosta noustessa sanoin vaan, että sanohan sitten terveisiä "Miialle" kun menet kotiin.

Sitten meni vuoden päivät, mies soitti. Annoin toisen puhua. Oli kuulemma pahoillaan kun ei ollut kertonut olleensa kihloissa. He eivät vaan osanneet perua häitä, mutta ero oli tullut kolme kuukautta hääpäivästä. Ja että minä olin ollut silloin niin ihana... Oli helppo sanoa että kiva kuulla kuulumisia, mutta olen varattu, hyvää loppuelämää.

Vierailija
47/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni nyt haukut sen miehen pystyyn ihan ensimmäisenä sekä pyydät häntä tunnustamaan omalle fianceelleen ihan itse. Kerro että teillä on yhteisiä tuttuja. Mies tajuaa tekonsa ja varmasti älyää että tulee vielä paljastetuksi jonkun toisen toimesta jos ei setvi asiaa kunniallisesti itse. Jos taas heillä on avoin suhde tai joku muu sopimus niin silloin et sinä Ap pilaa mitään eikä tarvitse potea huonoa omatuntoa. Eli juttele miehen kanssa. Haistata sille peet :)

Tämä kuulostaa järkevältä! Ehkäpä juuri nuo yhteiset tutut saisivat miehenkin järjen juoksemaan, sillä pelkoni on se, että en voi koskaan olla varma kertooko mies todella itse vai pääseköhän hän vain pälkähästä ja jatkaa varovaisemmin kihlattunsa selän takana puuhaamista.

Ap

Vierailija
48/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkaan minun mies vessapaperiinkin, miksei sitten johinkin naiseenkin? Jokaisella meillä on oikeus seksuaaliseen vapauteensa.

Ja jos sitä seksiä haluaa saada voi joutua valehtelemaan jos kumppani ei esim kotona anna. Oppikaa jo elämään sen kanssa että ei ole mitään ihanne maailmaa jossa kaikki menee aina tismalleen oikein

Vierailija
49/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota kimppaseksiä

Vierailija
50/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkaan minun mies vessapaperiinkin, miksei sitten johinkin naiseenkin? Jokaisella meillä on oikeus seksuaaliseen vapauteensa.

Tarkoitat siis jokaisella miehellä?

Vierailija
51/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas miehen yleiset piirteet täällä esim : ruskea lyhyt tukka pyöreänaamainen isoharteinen ja cm pitkä jne ehkäpä vaimo jo tunnistaakin ?

Vierailija
52/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos sitä seksiä haluaa saada voi joutua valehtelemaan jos kumppani ei esim kotona anna. Oppikaa jo elämään sen kanssa että ei ole mitään ihanne maailmaa jossa kaikki menee aina tismalleen oikein

Mikä ihmeen ihmisoikeus se seksi muka on? Jos sitä ei saa kotona eikä sitä saa valehtelematta muualtakaan niin miten se ei miehelle mene ymmärrykseen että silloin jää ilman?

Vierailija
53/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, mikään ei ole miehen oma vika vaan kotona oleva nainen pakottaa miesparan pettämään ja tämä tietämättään toinen nainen pakottaa saman miesparan valehtelemaan.

Vierailija
54/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se täällä jeesustelee...

Vierailija
55/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä keskustelu. Mielestäni sun ap kannattaisi kääntyä sen lurjuksen puoleen ja kertoa vähän palautetta miehen toimintatavoista. Tämän jälkeen käsket miehen kertoa itse puolisolleen toilailuistaan tai muuten sinä kerrot. Näin ollen miehellä on mahdollisuus edes jossain asioissa toimia oikein. Kyllä puolisolla on oikeus tietää tuollaisesta. Sen jälkeen se on hänen päätettävissään miten jatkaa.

Ja kaikki tuon miehen puolustajat: hävetkää! Samoin kaikki, jotka parjaavat ap:ta kevytkenkäisyydestä!

Vierailija
56/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, mikään ei ole miehen oma vika vaan kotona oleva nainen pakottaa miesparan pettämään ja tämä tietämättään toinen nainen pakottaa saman miesparan valehtelemaan.

Puhuin kumppanista, en miehestä. Pettäminenhän ei ole sukupuolisidonnainen asia.

Vierailija
57/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävä keskustelu. Mielestäni sun ap kannattaisi kääntyä sen lurjuksen puoleen ja kertoa vähän palautetta miehen toimintatavoista. Tämän jälkeen käsket miehen kertoa itse puolisolleen toilailuistaan tai muuten sinä kerrot. Näin ollen miehellä on mahdollisuus edes jossain asioissa toimia oikein. Kyllä puolisolla on oikeus tietää tuollaisesta. Sen jälkeen se on hänen päätettävissään miten jatkaa.

Ja kaikki tuon miehen puolustajat: hävetkää! Samoin kaikki, jotka parjaavat ap:ta kevytkenkäisyydestä!

Ja näin ap elää elämänsä onnellisena elämänsä loppuun asti.

Vierailija
58/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin ap elää elämänsä onnellisena elämänsä loppuun asti.

No ainakin ap on tehny oikein

Vierailija
59/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Älä vaan usko sitä selitystä että "ollaan erottu tai eroamassa", niinhän mies saattaa väittää jos on tarpeeksi kiero. Ja jos niin edelleen väittää niin pari kysymystä

1. Miksi hän ei kertonut sitä rehellisesti?

2. Mikset sitten voisi puhua sen "exälle" ja varmistaa asian.

Ihanaa ap että pidät sen naisen puolta tässä. Hänellä todellakin oikeus tietää millaisen miehen kanssa elää. Tehköön itse sitten päätöksensä miten siitä eteenpäin.

Toivottavasti mies kuitenkin kertoo itse eikä valehtele enää sullekaan, vaan myöntäis suoraan mokanneensa jos todella on pettänyt. Niinkuin nyt vahvasti vaikuttaa.

Jos mies ei kerro niin kerro sinä. Palvelus naiselle. Ja ap ei tässä oo se joka avopuolisoa satuttaa vaan se on se mies joka niin päätti tehdä. Kärsikööt seurauksensa ja ottais opikseen.

Vierailija
60/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Älä vaan usko sitä selitystä että "ollaan erottu tai eroamassa", niinhän mies saattaa väittää jos on tarpeeksi kiero. Ja jos niin edelleen väittää niin pari kysymystä

1. Miksi hän ei kertonut sitä rehellisesti?

2. Mikset sitten voisi puhua sen "exälle" ja varmistaa asian.

Ihanaa ap että pidät sen naisen puolta tässä. Hänellä todellakin oikeus tietää millaisen miehen kanssa elää. Tehköön itse sitten päätöksensä miten siitä eteenpäin.

Toivottavasti mies kuitenkin kertoo itse eikä valehtele enää sullekaan, vaan myöntäis suoraan mokanneensa jos todella on pettänyt. Niinkuin nyt vahvasti vaikuttaa.

Jos mies ei kerro niin kerro sinä. Palvelus naiselle. Ja ap ei tässä oo se joka avopuolisoa satuttaa vaan se on se mies joka niin päätti tehdä. Kärsikööt seurauksensa ja ottais opikseen.

Kyllä se on ap, joka avokkia satuttaa, jos kertoo. Jos hän ei kertoisi, avokki ei koskaan saisi tietää, ja mitä ei tiedä se ei voi loukata. Mutta ap haluaa loukata, hän haluaa laittaa avokin kärsimään, koska itsekin kärsii. Ja mies saa olla kukkona tunkiolla, vaikka häneen sen koston pitäisi kohdistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi