Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin varatun miehen kanssa treffeillä -mitä teen?

Toinennainentahtomatta
02.03.2017 |

Olen siis käynyt neljillä treffeillä tinderissä tapaamani miehen kanssa. Sain tällä viikolla tietää yhteisen tuttumme kautta, että mies seurustelee ja on siis avoliitossa ja kihloissa. Tuttumme ei siis tiedä, että olemme olleet treffeillä. Mies tuli keskustelussa ilmi ammattinsa takia ja yritin tottakai uteliaisuuksissani urkkia lisätietoja miehestä. Olen shokissa.

Mitä tekisitte? Ottaisitteko kihlattuun yhteyttä ja kertoisitteko? En edes tiedä hänen nimeä, enkä onnistunut löytämään häntä mm. facebookista. Olen itse eronnut edellisestä suhteesta pettämisen takia ja olen järjettömän kiitollinen sille ihmiselle, joka mieheni käräytti. En kuitenkaan tiedä miten ottaa yhteyttä täysin tuntemattomaan ihmiseen.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsellä oli tinderissä hyvin selvästi ilmoitettu, etten halua yhdenillanjuttuja, joten omatkaan tarkoitusperät eivät ole olleet epäselvät.

Ja olemme harrastaneet seksiä eli kyse ei ole pelkästä kahvittelusta.

Auttakaa! Olo on niin kurja tän takia

Ap

Vierailija
2/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muista nyt ainakin että et ole tehnyt mitään väärää. Et voinut tietää miehen olevan varattu, olet yhtälailla hänen valheidensa uhri kuin avovaimokin.

Löytäisitkö miehen kautta osoitetiedot ja sitten numerotiedustelusta avovaimon numeron? Voisi olla ennen naimisiinmenoa tietää miehen taipumuksista...

Vierailija
4/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene yllättäen käymään miehen asunnolle kivana yllärinä joskus ja toivo että kihlattukkin on siellä... Sitten vaan menet halaamaan miestä iloisesti kun pääsinkin käymään...

Vierailija
5/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko kevytkenkäinen olet kun vasta neljännet treffit takana ja peittoa jo heiluteltu. "En harrasta yhden illan juttuja..." HAHAHAHAHA :D

Vierailija
6/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala mustasukkaiseksi. Eli soittele miehelle iltaisin, kysy voisitteko tavata viikonloppuna hänen luonaan yms. eli laita hänet vaikeaan paikkaan. Omasta mielestäni käräyttäminen on vähän 50-60 -juttu, mutta toisaalta mies on nyt juksannut sekä sinua että avokkiaan, joten ei se väärin olisi.

Vierailija
7/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö suoraan missään vaiheessa, että onko mies esim. varattu tai asumuserossa?

Vierailija
8/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko kevytkenkäinen olet kun vasta neljännet treffit takana ja peittoa jo heiluteltu. "En harrasta yhden illan juttuja..." HAHAHAHAHA :D

...jotenki susta huomaa että sä et ainakaa saa kovin usein seksiä:D

Vierailija
9/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet perus tinder lortto. Etsitään niin tosisaan mutta haarat aukeaa vaikka ei edes nimeä tiedä.

Lisäksi harvinaisen typerä kun teet näin päivänselvästä asiasta keskustelun.

Terv, sinkkumies joka ei tindereitä käytä

Vierailija
10/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teillä se yhteinen tuttu...

Sen kautta vaan tietoja yms otat.

Käräytä se paska.

Kyllä kaikki suhteessa olevat haluaa tietää jos heitä petetään.

Vierailija
11/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinun vikasi ole. Käräytä jos pystyt niin avokkikin tietää millaisen miehen kanssa on kihloissa...

Vierailija
12/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen shokissa tavattuasi tinderissä varatun miehen, huutonaurua. 

Vierailija
13/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö suoraan missään vaiheessa, että onko mies esim. varattu tai asumuserossa?

En kysynyt, mutta kerroin, että en oo kiinnostunut mistään säätämisestä ja pelaamisesta, että treffailen sillä mielellä, että löytäisin "sen oikean" ja mies kertoi olevansa samalla mielellä liikenteessä. En arvannut, että tähän kuvioon voisi liittyä avopuoliso.

Ap

Vierailija
14/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varma ettei heillä ole avointa suhdetta?

Vierailija
15/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet perus tinder lortto. Etsitään niin tosisaan mutta haarat aukeaa vaikka ei edes nimeä tiedä.

Lisäksi harvinaisen typerä kun teet näin päivänselvästä asiasta keskustelun.

Terv, sinkkumies joka ei tindereitä käytä

En koe olevani lortto jos neljien treffien jälkeen harrastan seksiä. Mulle seksi on kuitenkin tärkeää ja olennainen osa myös parisuhdetta, en koe, että mun pitäisi odottaa seksin harrastamista viikkoja tai kuukausia.

Tiedän tottakai miehen nimen, mutta en hänen avopuolisonsa

Mikä tässä on päivänselvää? Se, että toisten parisuhde ja kenties siihen liittyvät sopimukset (avosuhde tms) eivät kuulu minulle vai se että minun tietenkin pitää tuoda tapahtumat julki?

Ap

Vierailija
16/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varma ettei heillä ole avointa suhdetta?

En ole varma, mutta mielestäni miehen olisi tullut kertoa tämä jos hänellä on puhtaat jauhot pussissa. Hän kuitenkin tiesi minun etsivän parisuhdetta

Ap

Vierailija
17/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni neljänsillä treffeillä peiton heiluttaminen ei ole yhden illan juttu

Ap

Vierailija
18/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käräytä se paska.

Ei, ei halua. Mutta täällähän on jeesussyndroomaisille turha yrittää puhua järkeä. Tämäkin aloittaja on päättänyt asian jo ennen kuin aloitti edes keskustelua. Ja lopulta päätyy luultavasti johonkin niin "suoraselkäiseen" toimintaan kuin nimettomään viestiin. Syytön osapuoli, kihlattu nainen, joutuu kärsimään kaikkein eniten.

Kostaisi mieluummin miehelle, joka hänelle on valehdellut mutta ei, kosto pitää aina suunnata sille, joka on syytön.

Vierailija
19/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni neljänsillä treffeillä peiton heiluttaminen ei ole yhden illan juttu

Ap

Ei se toisaalta mikään seurustelusuhdekaan ole. Lähempänä se yhden illan juttua on.

Vierailija
20/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräytä se paska.

Ei, ei halua. Mutta täällähän on jeesussyndroomaisille turha yrittää puhua järkeä. Tämäkin aloittaja on päättänyt asian jo ennen kuin aloitti edes keskustelua. Ja lopulta päätyy luultavasti johonkin niin "suoraselkäiseen" toimintaan kuin nimettomään viestiin. Syytön osapuoli, kihlattu nainen, joutuu kärsimään kaikkein eniten.

Kostaisi mieluummin miehelle, joka hänelle on valehdellut mutta ei, kosto pitää aina suunnata sille, joka on syytön.

No tässähän tätä just pohdin, että miten voin kertoa ihmiselle, jota en edes tunne? Entä jos hän jollakin tasolla tietää miehensä puuhista, mutta ei halua uskoa niitä todeksi/ei halua ajatella asiaa, koska muuten kaikki on "hyvin" tms. Tai jos heillä onkin joku sopimus? Mies saa mennä ja tehdä mitä haluaa, kuhan tulee yöksi kotiin, ei kerro panoistaan ja hoitaa muut asiat kunnialla. Tällaistakin sattuu.

Toisaalta taas itse olin hyvin kiitollinen, että sain tietää ex-mieheni puuhista. Tämä kertojan ystävät olivat kieltäneet kertomasta minulle, koska asia ei hänelle kuulu, vaan on minun ja ex-mieheni välinen. Onneksi hän kertoi, vaikka olihan se kauheaa kuultavaa puolituntemattomalta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä