Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin varatun miehen kanssa treffeillä -mitä teen?

Toinennainentahtomatta
02.03.2017 |

Olen siis käynyt neljillä treffeillä tinderissä tapaamani miehen kanssa. Sain tällä viikolla tietää yhteisen tuttumme kautta, että mies seurustelee ja on siis avoliitossa ja kihloissa. Tuttumme ei siis tiedä, että olemme olleet treffeillä. Mies tuli keskustelussa ilmi ammattinsa takia ja yritin tottakai uteliaisuuksissani urkkia lisätietoja miehestä. Olen shokissa.

Mitä tekisitte? Ottaisitteko kihlattuun yhteyttä ja kertoisitteko? En edes tiedä hänen nimeä, enkä onnistunut löytämään häntä mm. facebookista. Olen itse eronnut edellisestä suhteesta pettämisen takia ja olen järjettömän kiitollinen sille ihmiselle, joka mieheni käräytti. En kuitenkaan tiedä miten ottaa yhteyttä täysin tuntemattomaan ihmiseen.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Älä vaan usko sitä selitystä että "ollaan erottu tai eroamassa", niinhän mies saattaa väittää jos on tarpeeksi kiero. Ja jos niin edelleen väittää niin pari kysymystä

1. Miksi hän ei kertonut sitä rehellisesti?

2. Mikset sitten voisi puhua sen "exälle" ja varmistaa asian.

Ihanaa ap että pidät sen naisen puolta tässä. Hänellä todellakin oikeus tietää millaisen miehen kanssa elää. Tehköön itse sitten päätöksensä miten siitä eteenpäin.

Toivottavasti mies kuitenkin kertoo itse eikä valehtele enää sullekaan, vaan myöntäis suoraan mokanneensa jos todella on pettänyt. Niinkuin nyt vahvasti vaikuttaa.

Jos mies ei kerro niin kerro sinä. Palvelus naiselle. Ja ap ei tässä oo se joka avopuolisoa satuttaa vaan se on se mies joka niin päätti tehdä. Kärsikööt seurauksensa ja ottais opikseen.

Kyllä se on ap, joka avokkia satuttaa, jos kertoo. Jos hän ei kertoisi, avokki ei koskaan saisi tietää, ja mitä ei tiedä se ei voi loukata. Mutta ap haluaa loukata, hän haluaa laittaa avokin kärsimään, koska itsekin kärsii. Ja mies saa olla kukkona tunkiolla, vaikka häneen sen koston pitäisi kohdistua.

Anteeksi nyt vain, mutta mitä helvettiä? Kai sä vaan provoilet? Eihän kukaan voi ajatella noin?

Kuka siinä valheessa haluaa elää? Kai nyt sillä avopuolisolla on oikeus tietää siippansa edesottamuksista. Ei kenenkään pitäisi joutua elämään suhteessa pettäjän kanssa täysin tietämättömänä. Isompi suruhan siitä tulee mitä pidempään tuo peli jatkuu.

Eihän tuo ole mikään kosto, päinvastoin. jo ap on hiljaa, saa mies jatkaa kukkona tunkiolla ja avokki tulee joka tapauksessa kärsimään.

Vierailija
62/62 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin tietää jos kumppanini pettäisi minua. Ensisijaisesti häneltä itseltään tietenkin. Se että millainen suhde tällä pariskunnalla on, vapaa tai vain kahdenkeskeinen niin kyllähän se silloin sinullekin kuuluisi? En itse haluaisi kumppania joka panee eri tyyppiä samaan aikaan. Siksi en tosin halua mitään yhdenillan juttujakaan, enkä mene sänkyyn jos en koe että toinen on samoilla arvoilla ja linjoilla liikenteessä.

En haluaisi olla kenenkään "toinen", mutta jos minut olisi sotkettu tuollaiseen, luultavasti kertoisin petetylle osapuolelle (hän sitten itse osaa kertoa että ovatko tässä paljon puhutussa "vapaassa suhteessa" vai eivät). Mielestäni myös olisi minun harhauttamista, jos olisivat vapaasti mutta en tietäisi siitä. Tietty kuka vain voi valehdella ja pettää, ei voida mitenkään päästä muiden päiden sisään. Itse en pettäisi, enkä eläisi pettäjän kanssa enkä myöskään suostuisi tietäen olemaan "se toinen".

Kaikki eivät halua tietää, eikä sille voi mitään. Et voi miellyttää kaikkia. Etkä voi myöskään toimia omia arvojasi vastaan näin tärkeässä asiassa. 

Jos mahdollista yrittäisin selvittää puolison tiedot ja kohtaisin hänet. Jos ei, kohtaisin oletetun pettäjän ja vaatisin häneltä selitystä ja "miehen tekoa", eli totuutta. Kaikista ei ole yksiavioisiksi, mutta silloinkin pitäisi olla rehellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän