Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä tunnustan: ajattelen sinua kaikenaikaa!!!

Vierailija
19.03.2006 |

En saa sinua mielestäni, vaikka kuinka yritän. Ja toisaalta, en halua kovasti yrittää, sillä haluan muistaa sinut. Kosketuksesi, huulesi, tuoksusi, silmäsi.

Olemme ystäviä, joiden välit lämpesi hieman kuumiksi eilen ja tässä sitä ollaan. Minä olen onnellisesti naimisissa, yhden lapsen äiti. Sinä taas seurustelet vakavasti. Mutta sitä kemiaa ei voi olla tuntematta. Sitä sähköä, joka viiltää päästä varpaisiin. Kouristaa vatsaa, tekee polvet veteliksi...

Meillä on historiamme, joka yhdistää meitä kai ikuisesti. Huh, hitsi kun pääsisin vaan syliisi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nimenomaan tämä TUNNE on se juttu. Emme mekään herra nähköön siis seksiä harrastaneet, mutta tiedättehän, sylikkäin istuimme, puhuimme, suutelimme, halasimme, olimme lähekkääin ja jestas kun se mies jäi mun iholle...

ap

Vierailija
22/29 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ex-opiskelukavereita ja nykyisin työn merkeissä tapaillaan, ihan kavereina, mutta pienet eleet, katseet ja " leikillään" heitetyt sanat kertovat, että PALJON muutakin haluaisivat molemmat... ihan uskomaton fyysinen vetovoima...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että tämä tapahtui perjantaina...

Vierailija
24/29 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi puhua asiasta kenellekään, ääk en kestä! Ja moralisoijat, teiltä ei kysytä mielipidettä.

t. 8

Vierailija
25/29 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en voi kertoa enempää mut vaikka huomenna jos jotakuta vielä kiinnostaa...

ap

Vierailija
26/29 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika ihana fiilis tuosta jutusta, vaikka hävettääkin tunnustaa. Tämä kaverini pyysi minua töihin liittyvälle matkalle kanssaan ja sitten vitsinä heitin, että joo varmaan mieheni tykkäis kun ilmoittaisin lähteväni sun kanssa... sitten sellainen ihana vaivaantunut hiljaisuus ja katse... ääk, jalat menee alta vieläkin. Mutta se on just ihanaa noin, nähdään kerran-pari kuussa eikä toivottavasti koskaan erehdytä toimintaan asti. Silloin tulisi vain paha mieli, hommasta menisi hohto ja alkaisimme vältellä toisiamme...

Vierailija
27/29 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, huhuuu??? Kerro nyt lisää tosta miehestä. Kun mä täällä painin vähän samanlaisten tunnelmien kanssa.

Vierailija
28/29 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä oli oikein nostettu ja kaikkea.

NO niin. Olen tässä pohtinut tuota ihastusta -ihastuksesksi sen olen ymmärtänyt. Eikä se niin ihme ole, mä ihastun todella helposti ja varsinkin näin keväällä kun aurinko alkaa paistaa ja lämmittää... Mä menen helposti päästäni sekaisin.

Kuten joku muukin kirjoitti, tämä on ihanaa juuri näin. Ajattelen häntä ja hän ajattelee minua. Mutta arki on arkea eikä kummankaan tulisi mieleenkään lähteä muutamaan mitään elämässään. Ei mitään pikaistuksissa tehtyjä eroja eikä tunnustuksia humalaspäissään.

Tämä on nyt näin ja se menee ohitse ajan kanssa. Mutta hyvälle se tuntuu. Tiedän, että hän on siellä jossain ja jos vähänkään elämä ahdistaa, kiire painaa tms, voin vaikka soittaa hänelle tai tekstata ja saan lämpimän läikähdyksen rintaan.

Tämä mies on 30vee ja siis tuttuni vuodesta 97 alkaen. Sattuma on johdattanut meidät tähän samaan kaupunkiin jossa nyt sitten törmeilemme lähinnä yhteisten kaveripiirien ja osittain samojen työympyröiden takia. Aikanaan olimme lätkässä toisiimme enemmänkin, mutta siitä on aika jo kulunut.

Kertokaa te muutkin tässä ketjussa käväisseet, että mitä on tapahtunut, mitä kuuluu ja niin edelleen. Joku moralisoija saattaa tähän ketjuun ängetä, mutta hänelle tiedoksi, että tämä on elämää. Ihastuksia tulee ja on hyvä puida ne edes jossain -eli vaikka täällä. Elämä jatkuu ja tilanteet muuttuu.

ap

Vierailija
29/29 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärtäisikö miehesi, jos kertoisit hänelle olevasi vähän ihastunut? Vähentäisi tuota kutkutusta, kun ei olisi enää salaisuus.

TEhkää miehesikin kanssa jotakin kivaa ja jännää yhdessä...

Ja ajattele tätä ihastustasikin pitkät kalsarit jalassa ja aamulla henki haisevana. Sellaisia ne kaikki miehet on.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme