Mieheni on lomalla kavereiden kanssa ja lähetti vahingossa tekstiviestin
Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa
Kommentit (335)
Sepitetty tarina, en usko koko juttua. Tällaisia aloituksia on ollut ennenkin.
Tekisi mieli haukkua se idiootti maanrakoon mutta yritän säilyttää ylpeyteni, ehkä saan kostoni muin tavoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheltä tuli viesti, kun oli reissussa: täällä on kuumia naisia, melkein yhtä kuumia kuin sinä.
Avioliiton tilan huomioon ottaen oli mahdotonta, että viesti oli tarkoitettu minulle. Siitähän se vyyhti alkoikin selviintyä. Eli rakastajatar ollut jo vuoden päivät. Olihan minulla siitä ollut epäilykseni, mutta tämä vahvisti asian.
Siis kuinka tyhmiä miesten pitää olla että laittaa väärään numeroon tuollaisia viestejä??
Oli nautittu muutakin kuin kansalaisluottamusta.
Ja aina voi ajatella syväpsykologisesti freudilaista lapsusta. Oli kuulemma ahdistunut tilanteesta jo pitkään.
Tätä nyt varsinaisesti en uskonut.... , mutta jotenkin asia saattoi kalvaa ja silloin on tällaisille virheille altis.
Itsekin ihmettelin, koska olimme luettelossa kaukana toisistamme tämän daamin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sepitetty tarina, en usko koko juttua. Tällaisia aloituksia on ollut ennenkin.
Nojoo mä toivonkin että tää olis ollut vaan painajainen mutta ihan todelta se vieläkin tuntuu.
Ap
Eikö tuo viesti voi olla ihan jollekin niistä kavereista? Ei ole epätavallista kirjoittaa englanniksi tiettyjä fraaseja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo viesti voi olla ihan jollekin niistä kavereista? Ei ole epätavallista kirjoittaa englanniksi tiettyjä fraaseja.
Niin onhan se mahdollista! Kiitos optimistiudesta. Hän käyttäisi kyllä ruotsia todennäköisemmin kavereidensa kanssa kuin englantia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen nainen päästää miehen lomalle kavereiden kanssa kun itse kykkii kotona?
Kyllähän kavereiden kanssa pitää voida matkustaa ilman että nainen änkeää mukaan? Matkustamme yhdessä sekä omien ystäviemme kanssa. Viimeksi minä olin reissussa ja nyt oli hänen vuoronsa
ApNo sitten ei kannata valittaa,panoreissujahan nuo on.
Miehille vai?
Itse matkustan paljon ystävieni kanssa, kun mies ei tykkää reissata. KOSKAAN EN OLE pettänyt miestä, en reissuissa enkä koto-Suomessa. Ei ole tullut mieleenkään. Mulle matkat on aivan jotain muuta kuin panoreissuja.
Jos miehille matkat on pääasiassa panoreissuja, niin pitää varmaan olla tyytyväinen siitä, että mies ei tykkää matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen nainen päästää miehen lomalle kavereiden kanssa kun itse kykkii kotona?
Kyllähän kavereiden kanssa pitää voida matkustaa ilman että nainen änkeää mukaan? Matkustamme yhdessä sekä omien ystäviemme kanssa. Viimeksi minä olin reissussa ja nyt oli hänen vuoronsa
Ap
Teinien hommaa. Yksikään tuntemani 40 täyttänyt mies ei reissaa minnekään ilman perhettään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa miestä johon voisi luottaa. Kaikki ne pettää kun mahdollisuus tulee.
Naiset tekee samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tavattoman monessa perheessä saa olla jotain omaakin...
Jäitä hattuun tosiaan. Älkää nyt herranen aika ihmiset tuhotko liittojanne tuosta vaan. Elämässä sattuu kaikenlaista, mutta toistensa tunteminen, tukeminen ja elämän jakaminen kaikkine käänteineen on isompi juttu kuin jotkut ohimenevät ties mitkä vosut ja kiusaukset. Jatkuvalla kyttäämisellä ja seinään naulaamisella vain tuhoatte toisenne. Eniten olisin huolissani henkisestä pettämisestä jota seuraa fyysinen suhde, mutta olenkin jo reilusti keski-ikäinen. Kuitenkin nainen, vaimo ja äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTeinien hommaa. Yksikään tuntemani 40 täyttänyt mies ei reissaa minnekään ilman perhettään.
Jaa. Minä tunnen monta, jotka reissaa yksin tai kaveriporukassa. Mihinkään vaellus-, pyöräily- tai sukelluslomalle ei ole järkeä perhettä/lapsia raahata. Eikä puolisoiden lomatkaan aina ole yhtäaikaa.
Juu kävimme mieskavereiden kanssa Thaimaassa,emme katsoneetkaan naisiin päin vaan kiersimme kaikki kulttuurinähtävyydet ja istuimme hotellissa kädet ristissä.
Vierailija kirjoitti:
Jäitä hattuun tosiaan. Älkää nyt herranen aika ihmiset tuhotko liittojanne tuosta vaan. Elämässä sattuu kaikenlaista, mutta toistensa tunteminen, tukeminen ja elämän jakaminen kaikkine käänteineen on isompi juttu kuin jotkut ohimenevät ties mitkä vosut ja kiusaukset. Jatkuvalla kyttäämisellä ja seinään naulaamisella vain tuhoatte toisenne. Eniten olisin huolissani henkisestä pettämisestä jota seuraa fyysinen suhde, mutta olenkin jo reilusti keski-ikäinen. Kuitenkin nainen, vaimo ja äiti.
Olet ihan oikeassa että vastoinkäymisiä tulee ja rakkaus merkitsee loppupeleissä. Mutten usko että voin rakastaa ketään johon en voi luottaa, minulle luottamus suhteessa on kaikista tärkeintä enkä tarkoita että olisin mitenkään yliahdistava tai omistushaluinen, vain tervejärkinen nuori nainen joka haluaa suhteen perustuvan luottamukselle...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTeinien hommaa. Yksikään tuntemani 40 täyttänyt mies ei reissaa minnekään ilman perhettään.
Hmmm, kumpikohan on enemmän teinien hommaa itsenäisyyden säilyttäminen parisuhteessakin vai se, että luullaan omistavansa sen puolison ja kaikki haetaan sen parisuhteen kautta?
Mullekin tuli mieleen, että voisi olla jokin fraasi tuo where are you varsinkin jos siellä puhuvat jatkuvasti englantia niin tulee heitettyä englanninkielinen fraasi toisilleenkin, vitsinä.
Kyllä nyt minkä ikäinen hyvänsä voi matkustaa kavereiden kanssa.Outoa noi kommentit "miksi päästit matkaan".Kertoo vain,että omissa suhteissaan ei luota.
Kaikki ei petä ja sekin näkyy tilastoissa.Mitä tähän keissiin tulee niin...on epäilyttävää.Älä kysy tosta viestillä vaan katso mitä viestejä tulee.Niistä voi päätellö jotain.Esim.jos on kohta ikävä,pus pus yms.niin kaivaako syyllisyys?En mä keksi muuta syytä kun että jotain odotti jossain,ehkä just naista.
Hirveä tilanne.Epäily hiertää ja mistäs saa totuuden selville.Tän vuoksi kysy sitten kasvotusten,ehkä kertoo (varmaan miettii vastausta) tai ehkä näet naamasta jos valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheltä tuli viesti, kun oli reissussa: täällä on kuumia naisia, melkein yhtä kuumia kuin sinä.
Avioliiton tilan huomioon ottaen oli mahdotonta, että viesti oli tarkoitettu minulle. Siitähän se vyyhti alkoikin selviintyä. Eli rakastajatar ollut jo vuoden päivät. Olihan minulla siitä ollut epäilykseni, mutta tämä vahvisti asian.
Siis kuinka tyhmiä miesten pitää olla että laittaa väärään numeroon tuollaisia viestejä??
Kuinka tyhmiä naisten pitää olla, kun menevät "bongottamaan" Tyson Byronia?
No kyllähän se aika epäilyttävää on! Omilla lomillani ei ole tullut vastaan tilannetta jossa "where are you" viesti olisi tullut tarpeeseen jollekkin matkaoppaalle