Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka valittaa etteivät saa miestä

Vierailija
01.03.2017 |

Yleensä siihen on aika yksinkertainen selitys.

1) Istutaan kotona mammapalstailemassa ja harmitellaan kun prinssi ei koputtele ovea
2) Ei olla oma-aloitteisia miesten suhteen, koska ne nätimmätkin naiset saa niin paljon aloitteita, niin pitäähän munkin saada
3) Kaikenlaiset itsetunto-ongelmat, joiden vuoksi juostaan karkuun jos tulee lähelle tai osoittaa kiinnostusta
4) Halveksitaan kaikkea kaunistautumista ja häpeillään omaa seksuaalisuutta. Miehen pitäisi kiinnostua sisimmästä ja siksi yritetään näyttää mahdollisimman vähän naiselta
5) Nirsous. Kotoa löytyy Orland Bloom (tai muu filmitähti) dvd-kokoelma ja Fifty Shades of Grey on luettu kymmeneen kertaan ja sen unelmamiehen pitäisi olla jotakuinkin sellainen kuin on elokuvissa nähty ja kirjoista luettu

Yksi ja useampi kohta näistä yleensä koskee näitä naisia jotka valittelee miehettömyyttään.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä osunut yksikään noista kohdista... Ja joo laihdutin ja treenasin itseni timmiksi, naama melko ok meikattuna mutta ei miehille kelpaa. Aloitteita olen tehnyt, lähestynyt ihan kaikennäköisiä miehiä. Ei kelpaa.

Mitäpä tässä voi enää tehdä kuin itkeä ikuista yksinäisyyttä?

Mutta ootko lähestynyt vaikkapa kouluttamatonta ja työtöntä miestä?

Kerropa sitten, mistä miehen ulkonäöstä näkee ensisilmäyksellä, että hän on kouluttautumaton ja työtön?

Työttömiä on paljon ilman omaa syytään eikä työttömyyskään ole aina pysyvä tila. Sitä en ymmärrä, miten nykypäivänä kukaan voi olla ilman koulutusta. Omalla paikkakunnalla jokaiselle peruskoulun päättävälle hommataan koulutuspaikka ja näihin on vaikka minkälaisia hankkeita. Jos on niin vetelä, että ei jaksa käydä mitään koulua loppuun eikä sen vuoksi työllisty, niin se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi, sellaista en itselle halua kumppaniksi.

Vierailija
62/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehiä aina ois, mutta mieheltä vaaditaan hyvä koulutus, työ, auto, mielellään omakotitalo, tai vähintään varallisuuttaa hankkia sellainen naisen kanssa. Jos pelkästään se että on mies riittäis, niin ei tarviis ikinä olla yksin.

Aina kun joku tulee valittamaan ettei saa ketään miestä, niin vähän aikaa kun juttelee sen kanssa, niin kohta se kertoo, että ois hänellä kyllä mies, mutta kun se on työtön, tai sitten kertoo että ois kyllä joku säätö jonkun komean lihaksikkaan miehen kanssa, mutta se haluaa vaan seksiä.

No kyllä mä vähän ihmettelen, jos mies on mun ikäinen eli nelikymppinen ja jos ei ole autoa ja omaa asuntoa. Mikään talo sen ei tarvitse olla.

Tai jos on elämäntapavihreä, ehkä sitten ei ole autoa... Kerran treffeille tällaista miestä. Homma kaatui siihen, että mies alkoi heti siivestää. Mun olisi pitänyt kuskata häntä sinne ja tänne ja maksaa hänelle leffaliput ja sirkukset ja kahvit ja kaikki. Aina.

On ok, jos mies ajaa pyörällä. Se on elämäntapavalinta. On ok, että maksan omat treffikuluni. Mutta ei ole ok, että se pyörä jää heti, jos mulla onkin auto. Yritin siis ehdottaa, että mennään yhdessä pyörällä. Se ei koskaan käynyt.

Hyvä kun myönnät että kysymys on pelkästään rahasta.

Kertoohan tuo käytös ihmisestä aika paljon. Kyse ei ollut viime kädessä rahasta vaan miehen persoonasta. Yritin ehdottaa treffipaikkoja, joihin ei menisi rahaa. Pyöräretkiä. Piknikkejä. Luontopolkuja. Jne.

Hän ehdotti sirkusta ja leffaa ja ravintolaa jne, mun ehdotukset ei käyneet. Ja kun päästiin pelipaikalle, mun piti aina maksaa, kun hänellä on vaan toi Visa Electron, että ei se varmaan käy täällä...

Selityksen makua. Ton ois voinut järjestää sillä tavalla, että sanot etukäteen että varaa käteistä, ettei kortti käy, tai pyydät sitten myöhemmin takaisin sen rahan minkä maksoit. Eihän tuo tietysti käy kun helpompi varmaan jättää se mies ja hommata joku rikas akateeminen mies.

Eikä koskaan tarjonnut, että maksaisi itse jotain. Minä en ala takaisin jotain leffalippurahaa nukkumaan. Mutta tyyppi ei itse suostunut noihin ilmaisin treffitekemisiin.

Pari kertaa kävi niin, että kassakoneessa oli tarra, jossa luki myös visa elektronin kelpaavan. Huomautin asiasta, jolloin mies alkoi vängätä, että ei se varmaan käy kuitenkaan. :)

Joopajoo. Oma vikasi, oisit ollut jämäkämpi sen miehen kanssa ja sanonut että turha selittää mistään visa-elektronista, vaan että maksaa itse niitä ostoksiaan. HUOM, jos yksi mies jonka tapasit oli tuollainen, se ei tarkoita että kaikki muut köyhät miehet tekisivät vastaavalla tavalla.

Eiköhän tuo ollut ihan ton miehen luonne. Turha siinä on rimpuilla, ettei ala yleistämään asioita niin kuin juuri sinä sanoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä osunut yksikään noista kohdista... Ja joo laihdutin ja treenasin itseni timmiksi, naama melko ok meikattuna mutta ei miehille kelpaa. Aloitteita olen tehnyt, lähestynyt ihan kaikennäköisiä miehiä. Ei kelpaa.

Mä oon. Kauniina naisena heistä sai poika / (mies)ystäviä, mutta he eivät olleet mielestäni minun tasollani. Olen varakas ja kirjoittanut neljä laudaturia, fiksu siis ja koen, että töihin on mentävä vain jollekin alalle, vaikkei se niin kiinostaisikaan, koska en masennuksen takia aksanut mihinkään mihin olisin halunnut. Mutta minua ei kiinnostanut seksi, siksi jouduin tyytymään näihin jämäpaloihin. Heille taas oli voitto saada kaunis nainen. Kukaan heistäkään ei osannut aukaista seksilukkoani, joten saivat jäädä. Rahalla ei asian kanssa ollut niinkään tekemistä.

Miksi puhut tyytymisestä jämäpaloihin, jos rahalla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa? Ja mitä ihmeen seksilukkoasi. :D Boldasin ton olennaisen, eli saisit miehiä milloin vaan haluat, mutta he eivät vaan kelpaa.

Totta kai mies, joka pystyisi tuomaan elämääni muutakin kuin työttömän arjen olisi kiinnostavampi.

Niin, eli mies itsessään ei merkkaa mitään, vaan miehen mukana tulevat muut edut. Tämä selvä.

Selvää on ainoastaan se, että noin tuossa ei tosiaankaan lukenut. 

Vierailija
64/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Istutaan kotona mammapalstailemassa ja harmitellaan kun prinssi ei koputtele ovea

2) Ei olla oma-aloitteisia miesten suhteen, koska ne nätimmätkin naiset saa niin paljon aloitteita, niin pitäähän munkin saada

3) Kaikenlaiset itsetunto-ongelmat, joiden vuoksi juostaan karkuun jos tulee lähelle tai osoittaa kiinnostusta

4) Halveksitaan kaikkea kaunistautumista ja häpeillään omaa seksuaalisuutta. Miehen pitäisi kiinnostua sisimmästä ja siksi yritetään näyttää mahdollisimman vähän naiselta

5) Nirsous. Kotoa löytyy Orland Bloom (tai muu filmitähti) dvd-kokoelma ja Fifty Shades of Grey on luettu kymmeneen kertaan ja sen unelmamiehen pitäisi olla jotakuinkin sellainen kuin on elokuvissa nähty ja kirjoista luettu

Yksi ja useampi kohta näistä yleensä koskee näitä naisia jotka valittelee miehettömyyttään.

Ensinnäkin kohta 3: mies voisi tällaista havaitessaan osoittaa välittävänsä todella naisesta eikä olla etsimässä omaa egoa hivelevää tyttöstä, joka kujertaa heti miehelle kuin jollekin tyhjäpäiselle Tarzanille. Osoittaa välittävänsä juuri hänestä, vaikka naisella onkin itsetunto-ongelmia, koska ne ovat usein syntyneet lapsuudessa eikä kyseinen nainen voi niiden syntymiselle mitään. Ne voi sen sijaan korjata VAIN tulemalla rakastetuksi. Tässä kohtaa miehen olisi helppoa saada nainen, jos vain jaksaa.

Sitten kohta 4: Ajattelin itse juuri näin, koska miksi haluaisin miestä, joka vaihtaa minut kun vanhenen? Sisimmän täytyy olla mieelle se kiinnostavin ja vain sillä rakennetaan suhde kestävälle pohjalle. Jos taas naista hävettää seksi, niin jälleen kerran se mies, joka osaa aukaista sen lukon saa palkinnon. Muut olkoot ilman tai etsikööt jakorasioista tai ne parhaat miehet saa sitten ne muutamat ei-seksuaalisella saralla nuorina-vaurioituneet itsestään terveellä tavalla välittävät naiset.

Vika on myös miehissä, pitäisi olla kaikille joku saatanan bimbo.

Heh, tahdot siis sanoa että ei naisissa vikaa ole! On vain lapsuudessa tai nuoruudessa mystisesti tuhoutuneita itsetuntoja ja seksuaalisuuksia? Kautta rantain kai haluat sanoa, että pahat miehet ovat tuhonneet naiset ja tytöt eivätkä edes halua myöhemmin heitä pelastaa? Nainen on aina uhri?

En mä niin sanonut, vaan että miehille ei kelpaa mitkään viat naisissa. Naiset sen sijaan katselee viallisia miehiä vaikka kuinka kauan. Ryyppäävää, laiskaa, pelaavaa miestä. Mutta mies: nainen on lukkoinen seksissä, hyyyi, tai että naisella on masennuskausia, yääääääh ja eivät todellakaan kiinnostu.

Vierailija
65/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon. Kauniina naisena heistä sai poika / (mies)ystäviä, mutta he eivät olleet mielestäni minun tasollani. Olen varakas ja kirjoittanut neljä laudaturia, fiksu siis ja koen, että töihin on mentävä vain jollekin alalle, vaikkei se niin kiinostaisikaan, koska en masennuksen takia aksanut mihinkään mihin olisin halunnut. Mutta minua ei kiinnostanut seksi, siksi jouduin tyytymään näihin jämäpaloihin. Heille taas oli voitto saada kaunis nainen. Kukaan heistäkään ei osannut aukaista seksilukkoani, joten saivat jäädä. Rahalla ei asian kanssa ollut niinkään tekemistä.

Miksi puhut tyytymisestä jämäpaloihin, jos rahalla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa? Ja mitä ihmeen seksilukkoasi. :D Boldasin ton olennaisen, eli saisit miehiä milloin vaan haluat, mutta he eivät vaan kelpaa.

Totta kai mies, joka pystyisi tuomaan elämääni muutakin kuin työttömän arjen olisi kiinnostavampi.

Niin, eli mies itsessään ei merkkaa mitään, vaan miehen mukana tulevat muut edut. Tämä selvä.

No koska olen itse varakkaasta perheestä en haluaisi down greidata kumppaninvalinnassa jollekin tasolle, joka on minulle vieras. Enemmänkin kyse on elämänpiiristä, minulle vain sellainen arki ja henkinen perintö, jota suurin osa työttömistä elää on tosi vieras. Pitää olla aina rahaa irrottaa vaikka terapiaan tai koulutukseen, jos ihminen tarvitsee, vaikkei tulot olisi isot. Tai uskoa, että sitä apua, rahaa tai muuta saa, eikä vain "kärsiä" jossain yksiössä koska "valtio on niin kaamee", se vain on itselle vierasta marinaa.

Nyt on kyllä pakko kommentoida tähän. Olen siis tuossa aiemmin kommentoinut 42-vuotias tahattomasti lapseton. 

Tämän kirjoittajan tekstistä boldasin ne kohdat, joiden vuoksi minua(kin) katsotaan deittimarkkinoilla nenänvartta pitkin. Normaalissa perheessä kasvaneet, saati hyväosaiset, eivät tajua, että kun on lähtenyt tyhjin käsin henkisesti ja aineellisesti köyhästä kodista, se että pääsee edes joillain elämänalueilla johonkin asti, tarkoittaa, että jostain muusta pitää luopua. En koe "kärsiväni yksiössäni", olen tehnyt paljon töitä sen eteen että olen päässyt näinkin pitkälle.

Se, että kaikki ei ole kaikille mahdollista, ei ole marinaa. Olen omassa elämässäni kerta toisensa jälkeen törmännyt siihen, että kun ei ole mistä ottaa alunperinkään, ei välttämättä pääse kovin pitkälle, ellei ole myös onnea matkassa. Minulla ei ollut.  

Vierailija
66/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkään noista kohdista ei päde minuun mutta kun EN VAIN SAA MIESTÄ KOSKA OLEN RUMA. Menikö jakeluun? Olen ollut aktiivinen mutta en kelpaa kuin seksiin, jee. 

No tee jotain sille ulkonäölle. Laihduta ja meikkaa.

Laihduta? Painan 55 kiloa ja olen 170cm pitkä. Hei nyt valoja päälle! Meikkaaminen ei auta, olen kasvoistani niin epäviehättävä. 

En kyllä usko.

Joo ethän sinä usko, kun te ette tajua, että kaikki naiset eivät näytä joltain instakissoilta. Rumia naisia ei ole teille olemassa. Palstamiesten todellisuus: Instakissoilla on vientiä=kaikilla naisilla on vientiä.

Vierailija
67/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkään noista kohdista ei päde minuun mutta kun EN VAIN SAA MIESTÄ KOSKA OLEN RUMA. Menikö jakeluun? Olen ollut aktiivinen mutta en kelpaa kuin seksiin, jee. 

Ota ruma mies.

Rumillakin miehillä on usein korkealla rima naisten ulkonäön suhteen. Eräs pahasti ylipainoinen ja rumahko mies yritti iskeä huomattavasti nuorempaa, missin tasoista tuttuani.

Vierailija
68/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin kohta 3: mies voisi tällaista havaitessaan osoittaa välittävänsä todella naisesta eikä olla etsimässä omaa egoa hivelevää tyttöstä, joka kujertaa heti miehelle kuin jollekin tyhjäpäiselle Tarzanille. Osoittaa välittävänsä juuri hänestä, vaikka naisella onkin itsetunto-ongelmia, koska ne ovat usein syntyneet lapsuudessa eikä kyseinen nainen voi niiden syntymiselle mitään. Ne voi sen sijaan korjata VAIN tulemalla rakastetuksi. Tässä kohtaa miehen olisi helppoa saada nainen, jos vain jaksaa.

Sitten kohta 4: Ajattelin itse juuri näin, koska miksi haluaisin miestä, joka vaihtaa minut kun vanhenen? Sisimmän täytyy olla mieelle se kiinnostavin ja vain sillä rakennetaan suhde kestävälle pohjalle. Jos taas naista hävettää seksi, niin jälleen kerran se mies, joka osaa aukaista sen lukon saa palkinnon. Muut olkoot ilman tai etsikööt jakorasioista tai ne parhaat miehet saa sitten ne muutamat ei-seksuaalisella saralla nuorina-vaurioituneet itsestään terveellä tavalla välittävät naiset.

Sinähän olet pelkkä objekti! Omien sanojesi  mukaisesti! Miehen pitää avata sinun lukot, miehen pitää vähät välittää lähettämistäsi signaaleista, joilla sanattomasti pyydät miehen poistua. Eikö sinulla ole vaikutusvaltaa, edes itseesi? Eikö sinun vastuulla ole yhtään mitään?

Vierailija
69/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, tahdot siis sanoa että ei naisissa vikaa ole! On vain lapsuudessa tai nuoruudessa mystisesti tuhoutuneita itsetuntoja ja seksuaalisuuksia? Kautta rantain kai haluat sanoa, että pahat miehet ovat tuhonneet naiset ja tytöt eivätkä edes halua myöhemmin heitä pelastaa? Nainen on aina uhri?

En mä niin sanonut, vaan että miehille ei kelpaa mitkään viat naisissa. Naiset sen sijaan katselee viallisia miehiä vaikka kuinka kauan. Ryyppäävää, laiskaa, pelaavaa miestä. Mutta mies: nainen on lukkoinen seksissä, hyyyi, tai että naisella on masennuskausia, yääääääh ja eivät todellakaan kiinnostu.

Aika isot paineet asetat miehelle. Mies ei voi olla terapeutti naiselle parisuhteessa, vaan se työ asioiden käsittelyyn täytyy tehdä ihan itse. Mitkään itsetunto- tai mielenterveysongelmat eivät korjaannu sillä, että "tulee rakastetuksi".

Vierailija
70/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet pelkkä objekti! Omien sanojesi  mukaisesti! Miehen pitää avata sinun lukot, miehen pitää vähät välittää lähettämistäsi signaaleista, joilla sanattomasti pyydät miehen poistua. Eikö sinulla ole vaikutusvaltaa, edes itseesi? Eikö sinun vastuulla ole yhtään mitään?

Minä yritin olla tollasen naisen kanssa parisuhteessa ja helppohan se on arvata miten siinä kävi. Sain kaiken paskan niskaani.

Vierailija
71/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ruma mies.

Rumillakin miehillä on usein korkealla rima naisten ulkonäön suhteen. Eräs pahasti ylipainoinen ja rumahko mies yritti iskeä huomattavasti nuorempaa, missin tasoista tuttuani.

Ei se tarkoita korkeaa rimaa. Ehkä tutussasi oli muuta puoleensa vetävää kuin ulkonäkö

Vierailija
72/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ruma mies.

Kertooko tuo sinusta siitä, että rima on korkealla?

Vierailija
73/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ruma mies.

Kertooko tuo sinusta siitä, että rima on korkealla?

Kyllä, en halua pahasti ylipainoista miestä. Pieni ylipaino ei haittaa eikä "rumuus". Onko tämä joku ongelma? Kuinka moni mies haluaa huomattavan ylipainoisen naisen?

Vierailija
74/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka valittavat etteivät saa naista.

1) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

2) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

3) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

4) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

5) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

Jos mies viettää vapaa-aikansa valittamalla naisista netissä (mm. tällä palstalla) niin ei kai se ole kenellekään epäselvää, miksi hän ei saa naista - vai onko? Ne, jotka saavat, ovat tälläkin hetkellä ulkona siellä, missä ihmiset kohtaavat toisiaan.

Nyt ei puhuttukaan miehistä, vaan naisista jotka valittaa etteivät saa miestä. Tais osua arkaan kohtaan?

Miksi sitten palstaulin vakiovinkunan ydin on se, mikseivät feministit aja miesten etuja?

Siksi, että nykyisellään Suomessa feminismin idea on ajaa sukupuolten tasa-arvoa. Tämän ketjun idea ei ole keskustella ihmiset ylipäätään eivät saa kumppania vaan siitä miksi NAINEN jää yksin.

Et tietenkään tajua eroa.

Vierailija
75/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko sinä taikoa impotentin miehen löysän munan ylös?

Vierailija
76/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedätkö miten vaikeaa on olla deittailussa aktiivinen olematta liian tyrkky? Ei kukaan tullut minua kotoa hakemaan silloin kun en etsinyt ketään ja keskityin pelkästään lapsiin."

On eri asia vain deittailla avoimin mielin kuin olla tyrkky. Minulle tulee sanasta tyrkky mieleen; epätoivoinen, kuka tahansa kelpaa, ei ehkä vaan osaa/halua olla yksin.

Tyrkky ehkä tekee deittailusta jonkinlaisen markkinointi tapahtuman sen sijaan, että olisi vain oma itsensä. Ihan juuri sellaisena kuin on, on sitten ihan minkälainen tahansa. Aitoon ihmiseen on helppo ihastua, eikö kaikki ole siitä samaa mieltä?

Ja tuosta kotonta hakemisesta, niin ei tietenkään ketään tulla hakemaan kotonta, ei silti tarvitse tyrkyttää itseään tuolla "lihatiskeillä". Näkisin asian ehkä vaikka näin: Kun on ensin hyväksynyt sen, että on sinkku ja myöntää jopa senkin, ettei tässä ole mitään vikaa ja tällä lähtökohdalla lähdet avoimin mielin ja hymy huulilla maailmalle niin kyllä on ihme jos ei KOSKAAN tule ketään vastaan.

"Ja vielä tuohon äskeiseen lisäys. Eli miten ihmeessä olet oma itsesi kun ei saa kuitenkaan olla liian tyrkky eikä saa näyttää tunteitaan. Tai miten olet iloinen ja avoin jos oikeasti olet hiljainen ja ujo. Nämä kliseet ovat paradokseja. Tai kyllähän ne toimii niille, joille ottajia on jonoksi asti."

Jos oma itsesi todella on tyrkky ja tunteellinen niin siinä tapauksessa sinun on oltava oma itsesi?

Jos oikeasti olet hiljainen ja ujo niin sitten olet! Muuksi muuttumalla et saa aitoa ihmiskontaktia tai "sielunsukulaista" koska lähtökohdat ovat olleet valheellisia.

Itse olin vuosia (yli 7vuotta) sinkku, olin kaikkea mahdollista epätoivoisen ja tyrkyn välillä ja kaikki kelpas. Tuntui suoraan sanottuna paskalta pettyä kerta toisensa jälkeen jne. Jossain vaiheessa päähäni hiipi ajatus, että ehkä minun on tarkoitus olla yksin? Jättäydyin niin sanotusti pois markkinoilta, olin sinkku mutten etsinyt ketään koska siitä "säätämisestä" tuli vaan huono olo. Kuinka kävikään? Löysin kumppanin.

Vierailija
77/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka valittavat etteivät saa naista.

1) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

2) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

3) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

4) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

5) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

Jos mies viettää vapaa-aikansa valittamalla naisista netissä (mm. tällä palstalla) niin ei kai se ole kenellekään epäselvää, miksi hän ei saa naista - vai onko? Ne, jotka saavat, ovat tälläkin hetkellä ulkona siellä, missä ihmiset kohtaavat toisiaan.

Nyt ei puhuttukaan miehistä, vaan naisista jotka valittaa etteivät saa miestä. Tais osua arkaan kohtaan?

Miksi sitten palstaulin vakiovinkunan ydin on se, mikseivät feministit aja miesten etuja?

Siksi, että nykyisellään Suomessa feminismin idea on ajaa sukupuolten tasa-arvoa. Tämän ketjun idea ei ole keskustella ihmiset ylipäätään eivät saa kumppania vaan siitä miksi NAINEN jää yksin.

Et tietenkään tajua eroa.

Eroa ei ole, koska ulin mielestä

- jos nainen jää ilman miestä, se on naisen syy

- jos mies jää ilman naista, se on vielä isommin naisen syy

Vierailija
78/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt taas. Tunnetuimpia faktoja on naisten suurempi nirsous. Miehille kelpaa tavisnainen kunhan on rehti ja aito ja pesää lohkeaa.

Naisilla vaatimukset ovat paljon isommat, lähtien jo siitä, että miehelle työttömyys on suuri uhka jätetyksi tulemiselle ja 80% miehistä on naisten mielestä keskimääräistä rumempia.

Vierailija
79/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiu kirjoitti:

"Tiedätkö miten vaikeaa on olla deittailussa aktiivinen olematta liian tyrkky? Ei kukaan tullut minua kotoa hakemaan silloin kun en etsinyt ketään ja keskityin pelkästään lapsiin."

On eri asia vain deittailla avoimin mielin kuin olla tyrkky. Minulle tulee sanasta tyrkky mieleen; epätoivoinen, kuka tahansa kelpaa, ei ehkä vaan osaa/halua olla yksin.

Tyrkky ehkä tekee deittailusta jonkinlaisen markkinointi tapahtuman sen sijaan, että olisi vain oma itsensä. Ihan juuri sellaisena kuin on, on sitten ihan minkälainen tahansa. Aitoon ihmiseen on helppo ihastua, eikö kaikki ole siitä samaa mieltä?

Ja tuosta kotonta hakemisesta, niin ei tietenkään ketään tulla hakemaan kotonta, ei silti tarvitse tyrkyttää itseään tuolla "lihatiskeillä". Näkisin asian ehkä vaikka näin: Kun on ensin hyväksynyt sen, että on sinkku ja myöntää jopa senkin, ettei tässä ole mitään vikaa ja tällä lähtökohdalla lähdet avoimin mielin ja hymy huulilla maailmalle niin kyllä on ihme jos ei KOSKAAN tule ketään vastaan.

"Ja vielä tuohon äskeiseen lisäys. Eli miten ihmeessä olet oma itsesi kun ei saa kuitenkaan olla liian tyrkky eikä saa näyttää tunteitaan. Tai miten olet iloinen ja avoin jos oikeasti olet hiljainen ja ujo. Nämä kliseet ovat paradokseja. Tai kyllähän ne toimii niille, joille ottajia on jonoksi asti."

Jos oma itsesi todella on tyrkky ja tunteellinen niin siinä tapauksessa sinun on oltava oma itsesi?

Jos oikeasti olet hiljainen ja ujo niin sitten olet! Muuksi muuttumalla et saa aitoa ihmiskontaktia tai "sielunsukulaista" koska lähtökohdat ovat olleet valheellisia.

Itse olin vuosia (yli 7vuotta) sinkku, olin kaikkea mahdollista epätoivoisen ja tyrkyn välillä ja kaikki kelpas. Tuntui suoraan sanottuna paskalta pettyä kerta toisensa jälkeen jne. Jossain vaiheessa päähäni hiipi ajatus, että ehkä minun on tarkoitus olla yksin? Jättäydyin niin sanotusti pois markkinoilta, olin sinkku mutten etsinyt ketään koska siitä "säätämisestä" tuli vaan huono olo. Kuinka kävikään? Löysin kumppanin.

Mitä sitten tarkoitat tuolla avoimin mielin maailmaan lähtemisellä? Minun maailmassani ei ihan oikeasti tule ketään vastaan, koska elämä kulkee niin pientä piiriä. Ja jos taas lähden varta vasten jonnekin sitä piiriä kauemmas, eikö se juuri ole sitä "lihatiskille" lähtemistä.

Ja tuo toinen lihavoimani kohta: tuohan juuri todistaa sen kliseisyyden ja ristiriidan. Eli sittenkin pitää olla tyrkky, jos se on se oma itsesi. Mutta eipä se sitten mihinkään lopulta johdakaan, kun on olemassa sääntö, ettei saa olla liian tyrkky.

Ja jos olen aidosti ujo, miten ihmeessä saan minkäänlaista kontaktia yhtään keneenkään, jos vain toteutan sitä omaa luonnettani? Odotan, että joku tulee hakemaan kotoa?

Kerrohan vielä, miten löysit kumppanisi ja mitä tarkoitit markkinoilta pois jättäytymisellä?

Vierailija
80/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän