Naiset jotka valittaa etteivät saa miestä
Yleensä siihen on aika yksinkertainen selitys.
1) Istutaan kotona mammapalstailemassa ja harmitellaan kun prinssi ei koputtele ovea
2) Ei olla oma-aloitteisia miesten suhteen, koska ne nätimmätkin naiset saa niin paljon aloitteita, niin pitäähän munkin saada
3) Kaikenlaiset itsetunto-ongelmat, joiden vuoksi juostaan karkuun jos tulee lähelle tai osoittaa kiinnostusta
4) Halveksitaan kaikkea kaunistautumista ja häpeillään omaa seksuaalisuutta. Miehen pitäisi kiinnostua sisimmästä ja siksi yritetään näyttää mahdollisimman vähän naiselta
5) Nirsous. Kotoa löytyy Orland Bloom (tai muu filmitähti) dvd-kokoelma ja Fifty Shades of Grey on luettu kymmeneen kertaan ja sen unelmamiehen pitäisi olla jotakuinkin sellainen kuin on elokuvissa nähty ja kirjoista luettu
Yksi ja useampi kohta näistä yleensä koskee näitä naisia jotka valittelee miehettömyyttään.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehiä aina ois, mutta mieheltä vaaditaan hyvä koulutus, työ, auto, mielellään omakotitalo, tai vähintään varallisuuttaa hankkia sellainen naisen kanssa. Jos pelkästään se että on mies riittäis, niin ei tarviis ikinä olla yksin.
Aina kun joku tulee valittamaan ettei saa ketään miestä, niin vähän aikaa kun juttelee sen kanssa, niin kohta se kertoo, että ois hänellä kyllä mies, mutta kun se on työtön, tai sitten kertoo että ois kyllä joku säätö jonkun komean lihaksikkaan miehen kanssa, mutta se haluaa vaan seksiä.
No kyllä mä vähän ihmettelen, jos mies on mun ikäinen eli nelikymppinen ja jos ei ole autoa ja omaa asuntoa. Mikään talo sen ei tarvitse olla.
Tai jos on elämäntapavihreä, ehkä sitten ei ole autoa... Kerran treffeille tällaista miestä. Homma kaatui siihen, että mies alkoi heti siivestää. Mun olisi pitänyt kuskata häntä sinne ja tänne ja maksaa hänelle leffaliput ja sirkukset ja kahvit ja kaikki. Aina.
On ok, jos mies ajaa pyörällä. Se on elämäntapavalinta. On ok, että maksan omat treffikuluni. Mutta ei ole ok, että se pyörä jää heti, jos mulla onkin auto. Yritin siis ehdottaa, että mennään yhdessä pyörällä. Se ei koskaan käynyt.
Minulla on asunto, muttei autoa. Asun keskustassa enkä sen takia tarvitse sitä, siinä kaikki. Vajaan parin kilsan työmatka menee tosiaan mukavasti pyörällä ja painokin pysyy ihanteessa. Mieluummin käytän vapautuvan rahankin johonkin muuhun, vaikka siihen että tarjoan treffeillä. Siipeilyäkään en harrasta, järjestän oman perseeni ihan itse sinne minne pitää.
Vierailija kirjoitti:
1) Istutaan kotona mammapalstailemassa ja harmitellaan kun prinssi ei koputtele ovea
2) Ei olla oma-aloitteisia miesten suhteen, koska ne nätimmätkin naiset saa niin paljon aloitteita, niin pitäähän munkin saada
3) Kaikenlaiset itsetunto-ongelmat, joiden vuoksi juostaan karkuun jos tulee lähelle tai osoittaa kiinnostusta
4) Halveksitaan kaikkea kaunistautumista ja häpeillään omaa seksuaalisuutta. Miehen pitäisi kiinnostua sisimmästä ja siksi yritetään näyttää mahdollisimman vähän naiselta
5) Nirsous. Kotoa löytyy Orland Bloom (tai muu filmitähti) dvd-kokoelma ja Fifty Shades of Grey on luettu kymmeneen kertaan ja sen unelmamiehen pitäisi olla jotakuinkin sellainen kuin on elokuvissa nähty ja kirjoista luettuYksi ja useampi kohta näistä yleensä koskee näitä naisia jotka valittelee miehettömyyttään.
Olin ikisinkku 23-vuotiaaksi asti ja noista piti itselläni paikkaansa ainoastaan nirsous. Ei oikeasti ole helppoa löytää hyväsydämistä miestä, joka ei olisi vain seksin perässä, ei pettäisi ja sit pitäis vielä olla kemiaakin. Nyt 25-vuotiaana olen lukuisten mieskokeilujen jälkeen vihdoin suhteessa ihanan ja kunnollisen miekkosen kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
5) Nirsous. Kotoa löytyy Orland Bloom (tai muu filmitähti) dvd-kokoelma ja Fifty Shades of Grey on luettu kymmeneen kertaan ja sen unelmamiehen pitäisi olla jotakuinkin sellainen kuin on elokuvissa nähty ja kirjoista luettuYksi ja useampi kohta näistä yleensä koskee näitä naisia jotka valittelee miehettömyyttään.
Tunnustan! Kaikki sopii minuun paitsi Fifty Shades of Grey ym. roskaviihde. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkään noista kohdista ei päde minuun mutta kun EN VAIN SAA MIESTÄ KOSKA OLEN RUMA. Menikö jakeluun? Olen ollut aktiivinen mutta en kelpaa kuin seksiin, jee.
Kannattasko tutustua sellasiin miehiin, jotka haluu sinusta muutakin kuin seksiä?
Kysynpä taas kerran, mistä tämän voi tietää? Koskaan en ole vastausta saanut.
Aloite seksiin tulee naiselta. On läheisyyttä, muttei se johda sen pitemmälle. Mies ilmaisee kiinnostusta tavata, vaikke se johda seksiin.
Oletpas sinä ihanan lapsellinen.
1,2 ja 5 ainakin osui.Nuorena riitti vaivatta joka sormelle,nyt hiljaista.Silti ei oikein itse jaksa olla aloitteen tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Tää taisi olla sarkasmia niihin miesten miesten aloittamiin keskusteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkään noista kohdista ei päde minuun mutta kun EN VAIN SAA MIESTÄ KOSKA OLEN RUMA. Menikö jakeluun? Olen ollut aktiivinen mutta en kelpaa kuin seksiin, jee.
No tee jotain sille ulkonäölle. Laihduta ja meikkaa.
Laihduta? Painan 55 kiloa ja olen 170cm pitkä. Hei nyt valoja päälle! Meikkaaminen ei auta, olen kasvoistani niin epäviehättävä.
En kyllä usko.
Joo ethän sinä usko, kun te ette tajua, että kaikki naiset eivät näytä joltain instakissoilta. Rumia naisia ei ole teille olemassa. Palstamiesten todellisuus: Instakissoilla on vientiä=kaikilla naisilla on vientiä.
Kyllä mä ainakin olen pistänyt pullukoillekkin viestiä ja yrittänyt lähestyä myös vaatimattomamman näköisiä naisia, mutta heiltä ei saa ikinä edes vastausta. Tuntuu että niillä rumemmilla naisilla just sitä viestiä on kauniitakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä osunut yksikään noista kohdista... Ja joo laihdutin ja treenasin itseni timmiksi, naama melko ok meikattuna mutta ei miehille kelpaa. Aloitteita olen tehnyt, lähestynyt ihan kaikennäköisiä miehiä. Ei kelpaa.
Mitäpä tässä voi enää tehdä kuin itkeä ikuista yksinäisyyttä?
Mutta ootko lähestynyt vaikkapa kouluttamatonta ja työtöntä miestä?
Mä oon. Kauniina naisena heistä sai poika / (mies)ystäviä, mutta he eivät olleet mielestäni minun tasollani. Olen varakas ja kirjoittanut neljä laudaturia, fiksu siis ja koen, että töihin on mentävä vain jollekin alalle, vaikkei se niin kiinostaisikaan, koska en masennuksen takia aksanut mihinkään mihin olisin halunnut. Mutta minua ei kiinnostanut seksi, siksi jouduin tyytymään näihin jämäpaloihin. Heille taas oli voitto saada kaunis nainen. Kukaan heistäkään ei osannut aukaista seksilukkoani, joten saivat jäädä. Rahalla ei asian kanssa ollut niinkään tekemistä.
Miksi puhut tyytymisestä jämäpaloihin, jos rahalla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa? Ja mitä ihmeen seksilukkoasi. :D Boldasin ton olennaisen, eli saisit miehiä milloin vaan haluat, mutta he eivät vaan kelpaa.
Totta kai mies, joka pystyisi tuomaan elämääni muutakin kuin työttömän arjen olisi kiinnostavampi.
Niin, eli mies itsessään ei merkkaa mitään, vaan miehen mukana tulevat muut edut. Tämä selvä.
No koska olen itse varakkaasta perheestä en haluaisi down greidata kumppaninvalinnassa jollekin tasolle, joka on minulle vieras. Enemmänkin kyse on elämänpiiristä, minulle vain sellainen arki ja henkinen perintö, jota suurin osa työttömistä elää on tosi vieras. Pitää olla aina rahaa irrottaa vaikka terapiaan tai koulutukseen, jos ihminen tarvitsee, vaikkei tulot olisi isot. Tai uskoa, että sitä apua, rahaa tai muuta saa, eikä vain "kärsiä" jossain yksiössä koska "valtio on niin kaamee", se vain on itselle vierasta marinaa.
Nyt on kyllä pakko kommentoida tähän. Olen siis tuossa aiemmin kommentoinut 42-vuotias tahattomasti lapseton.
Tämän kirjoittajan tekstistä boldasin ne kohdat, joiden vuoksi minua(kin) katsotaan deittimarkkinoilla nenänvartta pitkin. Normaalissa perheessä kasvaneet, saati hyväosaiset, eivät tajua, että kun on lähtenyt tyhjin käsin henkisesti ja aineellisesti köyhästä kodista, se että pääsee edes joillain elämänalueilla johonkin asti, tarkoittaa, että jostain muusta pitää luopua. En koe "kärsiväni yksiössäni", olen tehnyt paljon töitä sen eteen että olen päässyt näinkin pitkälle.
Se, että kaikki ei ole kaikille mahdollista, ei ole marinaa. Olen omassa elämässäni kerta toisensa jälkeen törmännyt siihen, että kun ei ole mistä ottaa alunperinkään, ei välttämättä pääse kovin pitkälle, ellei ole myös onnea matkassa. Minulla ei ollut.
Kommentoihin sille kysyjälle, joka kysyi, miksi ei ole katsottu kouluttamatonta ja työtöntä miestä. Et sovi siihen viitekehykseen mitenkään päin.
t. Se hyväosainen nainen, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä osunut yksikään noista kohdista... Ja joo laihdutin ja treenasin itseni timmiksi, naama melko ok meikattuna mutta ei miehille kelpaa. Aloitteita olen tehnyt, lähestynyt ihan kaikennäköisiä miehiä. Ei kelpaa.
Mitäpä tässä voi enää tehdä kuin itkeä ikuista yksinäisyyttä?
Mutta ootko lähestynyt vaikkapa kouluttamatonta ja työtöntä miestä?
Mä oon. Kauniina naisena heistä sai poika / (mies)ystäviä, mutta he eivät olleet mielestäni minun tasollani. Olen varakas ja kirjoittanut neljä laudaturia, fiksu siis ja koen, että töihin on mentävä vain jollekin alalle, vaikkei se niin kiinostaisikaan, koska en masennuksen takia aksanut mihinkään mihin olisin halunnut. Mutta minua ei kiinnostanut seksi, siksi jouduin tyytymään näihin jämäpaloihin. Heille taas oli voitto saada kaunis nainen. Kukaan heistäkään ei osannut aukaista seksilukkoani, joten saivat jäädä. Rahalla ei asian kanssa ollut niinkään tekemistä.
Osaatko sinä taikoa impotentin miehen löysän munan ylös?
Itseasiassa yksi noista miehistä oli impotentti ja hän oli parhain seksikumppanini siihen saakka, koska inhosin erityisesti yhdyntää. Hän ei luonut paineita siihen.
Noissa salakuvausketjuissa nimenomaan miehet ovat kirjoittaneet, että Axl ja Kasmir ovat rumia ja ällöttäviä ja naiset ovat olleet heidän kanssaan vain siksi, että ovat halunneet julkkista. Minusta kyseisissä miehissä ei ole ulkonäön puolesta juurikaan mitään vikaa, ihan symppiksen näköisä tyyppejä olivat kohuun asti.