Naiset jotka valittaa etteivät saa miestä
Yleensä siihen on aika yksinkertainen selitys.
1) Istutaan kotona mammapalstailemassa ja harmitellaan kun prinssi ei koputtele ovea
2) Ei olla oma-aloitteisia miesten suhteen, koska ne nätimmätkin naiset saa niin paljon aloitteita, niin pitäähän munkin saada
3) Kaikenlaiset itsetunto-ongelmat, joiden vuoksi juostaan karkuun jos tulee lähelle tai osoittaa kiinnostusta
4) Halveksitaan kaikkea kaunistautumista ja häpeillään omaa seksuaalisuutta. Miehen pitäisi kiinnostua sisimmästä ja siksi yritetään näyttää mahdollisimman vähän naiselta
5) Nirsous. Kotoa löytyy Orland Bloom (tai muu filmitähti) dvd-kokoelma ja Fifty Shades of Grey on luettu kymmeneen kertaan ja sen unelmamiehen pitäisi olla jotakuinkin sellainen kuin on elokuvissa nähty ja kirjoista luettu
Yksi ja useampi kohta näistä yleensä koskee näitä naisia jotka valittelee miehettömyyttään.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkään noista kohdista ei päde minuun mutta kun EN VAIN SAA MIESTÄ KOSKA OLEN RUMA. Menikö jakeluun? Olen ollut aktiivinen mutta en kelpaa kuin seksiin, jee.
No tee jotain sille ulkonäölle. Laihduta ja meikkaa.
Laihduta? Painan 55 kiloa ja olen 170cm pitkä. Hei nyt valoja päälle! Meikkaaminen ei auta, olen kasvoistani niin epäviehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä otti sitten reilusti ylipainoisen miehen. Jolla ei ole asuntoa eikä autoa. Ystävä sitten myi kotinsa, että pystyi ostamaan syrjemmältä isomman asunnon hänelle ja miehelle. Näinkö sen sitten pitäisi mennä?
Pystyy sitä tapailemaan, vaikka ei asuis edes yhdessä. Jos ihan välttämättä on pakko asua yhdessä, niin sitten joutuu tekemään jonkun kompromissin asunnon kanssa.
Minun mielestäni naiset vain ovat nirsompia.
Mieskin usein yrittää olla, mutta taipuu lopulta. Nainen voi jäädä muodikkaasti ikisinkuksi, jos komea ja rikas prinssi ei osu kohdalle.
Odotukset poikkeaa myös paljon sukupuolien välillä. Väittäisin, että haluaa sen tasaisen arjen useammin kuin nainen. Naiset haluavat yllätyksiä ja jännitystä - sellaista jatkuvaa noususuhdannetta. Mies tarvitsee tasavertaisen ja vakaan kumppanin.
Aloittajalle: Kyllä sieltä joku löytyy. Usein joudutaan "tyytymään" johonkin ominaisuuteen, mutta se on normaalia. Täydellisen etsinnässä voi elämä olla liian lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä otti sitten reilusti ylipainoisen miehen. Jolla ei ole asuntoa eikä autoa. Ystävä sitten myi kotinsa, että pystyi ostamaan syrjemmältä isomman asunnon hänelle ja miehelle. Näinkö sen sitten pitäisi mennä?
Mitäs tuossa sit on vikana? Tuskin se mies on tältä naiselta omaa tahtoa vienyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkään noista kohdista ei päde minuun mutta kun EN VAIN SAA MIESTÄ KOSKA OLEN RUMA. Menikö jakeluun? Olen ollut aktiivinen mutta en kelpaa kuin seksiin, jee.
No tee jotain sille ulkonäölle. Laihduta ja meikkaa.
Laihduta? Painan 55 kiloa ja olen 170cm pitkä. Hei nyt valoja päälle! Meikkaaminen ei auta, olen kasvoistani niin epäviehättävä.
En kyllä usko.
Joo kaikki kolahtivat. Paitsi se, että en valita miehettömyydestä vaan tiedän syyt itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa asua yhdessä, niin voi ottaa sen miehen asumaan sinne asuntoonsa ja mies maksaa siitä jotain mitä pystyy. Ei sen rahan pitäis olla pääasia.
Eipä osunut yksikään noista kohdista... Ja joo laihdutin ja treenasin itseni timmiksi, naama melko ok meikattuna mutta ei miehille kelpaa. Aloitteita olen tehnyt, lähestynyt ihan kaikennäköisiä miehiä. Ei kelpaa.
Mitäpä tässä voi enää tehdä kuin itkeä ikuista yksinäisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattasko tutustua sellasiin miehiin, jotka haluu sinusta muutakin kuin seksiä?
Jokaikinen mies, jota olen lähestynyt, on halunnut vain seksiä. Ei minunkaltainen nainen heille parisuhteeseen kelpaa, ainoastaan kertapanoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattasko tutustua sellasiin miehiin, jotka haluu sinusta muutakin kuin seksiä?
Kysynpä taas kerran, mistä tämän voi tietää? Koskaan en ole vastausta saanut.
Vierailija kirjoitti:
Eipä osunut yksikään noista kohdista... Ja joo laihdutin ja treenasin itseni timmiksi, naama melko ok meikattuna mutta ei miehille kelpaa. Aloitteita olen tehnyt, lähestynyt ihan kaikennäköisiä miehiä. Ei kelpaa.
Mutta ootko lähestynyt vaikkapa kouluttamatonta ja työtöntä miestä?
Kaikki listan kohdat pätevät kyllä naisettomuudesta ruikuttaviin miehiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehiä aina ois, mutta mieheltä vaaditaan hyvä koulutus, työ, auto, mielellään omakotitalo, tai vähintään varallisuuttaa hankkia sellainen naisen kanssa. Jos pelkästään se että on mies riittäis, niin ei tarviis ikinä olla yksin.
Aina kun joku tulee valittamaan ettei saa ketään miestä, niin vähän aikaa kun juttelee sen kanssa, niin kohta se kertoo, että ois hänellä kyllä mies, mutta kun se on työtön, tai sitten kertoo että ois kyllä joku säätö jonkun komean lihaksikkaan miehen kanssa, mutta se haluaa vaan seksiä.
No kyllä mä vähän ihmettelen, jos mies on mun ikäinen eli nelikymppinen ja jos ei ole autoa ja omaa asuntoa. Mikään talo sen ei tarvitse olla.
Tai jos on elämäntapavihreä, ehkä sitten ei ole autoa... Kerran treffeille tällaista miestä. Homma kaatui siihen, että mies alkoi heti siivestää. Mun olisi pitänyt kuskata häntä sinne ja tänne ja maksaa hänelle leffaliput ja sirkukset ja kahvit ja kaikki. Aina.
On ok, jos mies ajaa pyörällä. Se on elämäntapavalinta. On ok, että maksan omat treffikuluni. Mutta ei ole ok, että se pyörä jää heti, jos mulla onkin auto. Yritin siis ehdottaa, että mennään yhdessä pyörällä. Se ei koskaan käynyt.
Hyvä kun myönnät että kysymys on pelkästään rahasta.
Kertoohan tuo käytös ihmisestä aika paljon. Kyse ei ollut viime kädessä rahasta vaan miehen persoonasta. Yritin ehdottaa treffipaikkoja, joihin ei menisi rahaa. Pyöräretkiä. Piknikkejä. Luontopolkuja. Jne.
Hän ehdotti sirkusta ja leffaa ja ravintolaa jne, mun ehdotukset ei käyneet. Ja kun päästiin pelipaikalle, mun piti aina maksaa, kun hänellä on vaan toi Visa Electron, että ei se varmaan käy täällä...
Vierailija kirjoitti:
Yleensä siihen on aika yksinkertainen selitys.
1) Istutaan kotona mammapalstailemassa ja harmitellaan kun prinssi ei koputtele ovea
2) Ei olla oma-aloitteisia miesten suhteen, koska ne nätimmätkin naiset saa niin paljon aloitteita, niin pitäähän munkin saada
3) Kaikenlaiset itsetunto-ongelmat, joiden vuoksi juostaan karkuun jos tulee lähelle tai osoittaa kiinnostusta
4) Halveksitaan kaikkea kaunistautumista ja häpeillään omaa seksuaalisuutta. Miehen pitäisi kiinnostua sisimmästä ja siksi yritetään näyttää mahdollisimman vähän naiselta
5) Nirsous. Kotoa löytyy Orland Bloom (tai muu filmitähti) dvd-kokoelma ja Fifty Shades of Grey on luettu kymmeneen kertaan ja sen unelmamiehen pitäisi olla jotakuinkin sellainen kuin on elokuvissa nähty ja kirjoista luettuYksi ja useampi kohta näistä yleensä koskee näitä naisia jotka valittelee miehettömyyttään.
Ensinnäkin kohta 3: mies voisi tällaista havaitessaan osoittaa välittävänsä todella naisesta eikä olla etsimässä omaa egoa hivelevää tyttöstä, joka kujertaa heti miehelle kuin jollekin tyhjäpäiselle Tarzanille. Osoittaa välittävänsä juuri hänestä, vaikka naisella onkin itsetunto-ongelmia, koska ne ovat usein syntyneet lapsuudessa eikä kyseinen nainen voi niiden syntymiselle mitään. Ne voi sen sijaan korjata VAIN tulemalla rakastetuksi. Tässä kohtaa miehen olisi helppoa saada nainen, jos vain jaksaa.
Sitten kohta 4: Ajattelin itse juuri näin, koska miksi haluaisin miestä, joka vaihtaa minut kun vanhenen? Sisimmän täytyy olla mieelle se kiinnostavin ja vain sillä rakennetaan suhde kestävälle pohjalle. Jos taas naista hävettää seksi, niin jälleen kerran se mies, joka osaa aukaista sen lukon saa palkinnon. Muut olkoot ilman tai etsikööt jakorasioista tai ne parhaat miehet saa sitten ne muutamat ei-seksuaalisella saralla nuorina-vaurioituneet itsestään terveellä tavalla välittävät naiset.
Vika on myös miehissä, pitäisi olla kaikille joku saatanan bimbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehiä aina ois, mutta mieheltä vaaditaan hyvä koulutus, työ, auto, mielellään omakotitalo, tai vähintään varallisuuttaa hankkia sellainen naisen kanssa. Jos pelkästään se että on mies riittäis, niin ei tarviis ikinä olla yksin.
Aina kun joku tulee valittamaan ettei saa ketään miestä, niin vähän aikaa kun juttelee sen kanssa, niin kohta se kertoo, että ois hänellä kyllä mies, mutta kun se on työtön, tai sitten kertoo että ois kyllä joku säätö jonkun komean lihaksikkaan miehen kanssa, mutta se haluaa vaan seksiä.
No kyllä mä vähän ihmettelen, jos mies on mun ikäinen eli nelikymppinen ja jos ei ole autoa ja omaa asuntoa. Mikään talo sen ei tarvitse olla.
Tai jos on elämäntapavihreä, ehkä sitten ei ole autoa... Kerran treffeille tällaista miestä. Homma kaatui siihen, että mies alkoi heti siivestää. Mun olisi pitänyt kuskata häntä sinne ja tänne ja maksaa hänelle leffaliput ja sirkukset ja kahvit ja kaikki. Aina.
On ok, jos mies ajaa pyörällä. Se on elämäntapavalinta. On ok, että maksan omat treffikuluni. Mutta ei ole ok, että se pyörä jää heti, jos mulla onkin auto. Yritin siis ehdottaa, että mennään yhdessä pyörällä. Se ei koskaan käynyt.
Kertoohan tuo käytös ihmisestä aika paljon. Kyse ei ollut viime kädessä rahasta vaan miehen persoonasta. Yritin ehdottaa treffipaikkoja, joihin ei menisi rahaa. Pyöräretkiä. Piknikkejä. Luontopolkuja. Jne.
Hän ehdotti sirkusta ja leffaa ja ravintolaa jne, mun ehdotukset ei käyneet. Ja kun päästiin pelipaikalle, mun piti aina maksaa, kun hänellä on vaan toi Visa Electron, että ei se varmaan käy täällä...
Selityksen makua. Ton ois voinut järjestää sillä tavalla, että sanot etukäteen että varaa käteistä, ettei kortti käy, tai pyydät sitten myöhemmin takaisin sen rahan minkä maksoit. Eihän tuo tietysti käy kun helpompi varmaan jättää se mies ja hommata joku rikas akateeminen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysynpä taas kerran, mistä tämän voi tietää? Koskaan en ole vastausta saanut.
Tiedät siitä että se mies on köyhä työtön ja ei voi saada ketään parempaa naista kuin sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selityksen makua. Ton ois voinut järjestää sillä tavalla, että sanot etukäteen että varaa käteistä, ettei kortti käy, tai pyydät sitten myöhemmin takaisin sen rahan minkä maksoit. Eihän tuo tietysti käy kun helpompi varmaan jättää se mies ja hommata joku rikas akateeminen mies.
Kyseinen kaveri oli KTM.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ootko lähestynyt vaikkapa kouluttamatonta ja työtöntä miestä?
Mä oon. Kauniina naisena heistä sai poika / (mies)ystäviä, mutta he eivät olleet mielestäni minun tasollani. Olen varakas ja kirjoittanut neljä laudaturia, fiksu siis ja koen, että töihin on mentävä vain jollekin alalle, vaikkei se niin kiinostaisikaan, koska en masennuksen takia aksanut mihinkään mihin olisin halunnut. Mutta minua ei kiinnostanut seksi, siksi jouduin tyytymään näihin jämäpaloihin. Heille taas oli voitto saada kaunis nainen. Kukaan heistäkään ei osannut aukaista seksilukkoani, joten saivat jäädä. Rahalla ei asian kanssa ollut niinkään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä koskaan tarjonnut, että maksaisi itse jotain. Minä en ala takaisin jotain leffalippurahaa nukkumaan. Mutta tyyppi ei itse suostunut noihin ilmaisin treffitekemisiin.
Pari kertaa kävi niin, että kassakoneessa oli tarra, jossa luki myös visa elektronin kelpaavan. Huomautin asiasta, jolloin mies alkoi vängätä, että ei se varmaan käy kuitenkaan. :)