Ennakkotapaus: Sukupuolitaudin levittäminen on tuomittavaa kiemurteluista huolimatta!
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010125860.html
Sukupuolitaudit on Jumalan lahja syntisille. Jos harrastat irtosuhteita, olet tehnyt syntiä ja saatat tartuttaa tauteja vaikket niistä tiedä. Olisi vain typeryyttä olla rankaisematta tautien levittäjiä heidän sielittelyistään huolimatta!
Kommentit (17)
Kumpi sen taudin tartuttaa heteroseksissä?
Vierailija kirjoitti:
Mies?
Henkilö ei itse tiennyt tartunnasta, eikä sitä ollut hänellä ikinä todettu. Onko silloin levitetty tahallisesti
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että tuomittiin! Harmi kun ihonväriä ei mainittu artikkelissa....
Ja persulla,,,.. taas bbcm,,.... mielessäMMM,,? MaistuisiKoMM,,..? Ei se,,, mitääN, niiM maistuisi,,..MMM,,... minullekkim.
T. toinen persu
Vierailija kirjoitti:
Se, kummalla tauti oli ensin. Omituinen kysymys.
Onpa idioottimainen Jumala, kun taudin voi saada myös viaton avioliitossa, tai vaikka syntyvä lapsi synnytyksessä.
Kaikkea se pässi keksiikin.
Outo linjaus kyllä. Saako tuomion kaikkien sp-tautien tartuttamisesta? HPV voi pahimmilaan tappaa uhrinsa, eikö siitäkin pitäis tuomio langettaa?
Tauteja levittää lut-kat. Ei kannata ikinä panna lut-kan kanssa, vaan viattomien neitsyiden. Niillä ei ole tauteja.
Vihdoinkin OIKEUTTA syyttömille. Munkin elämä meni tämän inhottavan, häpeällisen, kivuliaan taudin kanssa pilalle, kun avomieheni se muhun tartutti. Vihaan tätä herpes pa c kaa.
Tän takia en uskalla ottaa verinäytettä josta selviäis onko mulla piilevä herpes kuten valtaosalla
Vierailija kirjoitti:
Tän takia en uskalla ottaa verinäytettä josta selviäis onko mulla piilevä herpes kuten valtaosalla
Tuossa artikkelissa sanotaan, että piilevää herpestä ei voida todeta, koska ei ole oireita
Siksi ei testeissä kannata käydäkkään, niin saa eräänlaisen syytesuojan.
Vierailija kirjoitti:
Tauteja levittää lut-kat. Ei kannata ikinä panna lut-kan kanssa, vaan viattomien neitsyiden. Niillä ei ole tauteja.
PEDOFIILI...oletko
Kun ei käy testeissä ja kertoo toiselle osapuolelle ettei ole testejä tehty, niin tuolloin ei tarvitse pelätä että joutuisi oikeuteen siitä että olisi huolimattomuuttaan levittänyt.
Roistot heti keksimässä vippaskonsteja. Tosi alhaista saastaa. Onneksi voi kysellä ex-kumppaneilta oikeaa laitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa artikkelissa sanotaan, että piilevää herpestä ei voida todeta, koska ei ole oireita
Sori. Kyllä voi todeta.
Hyvä, että tuomittiin! Harmi kun ihonväriä ei mainittu artikkelissa....