Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka valittaa etteivät saa miestä

Vierailija
01.03.2017 |

Yleensä siihen on aika yksinkertainen selitys.

1) Istutaan kotona mammapalstailemassa ja harmitellaan kun prinssi ei koputtele ovea
2) Ei olla oma-aloitteisia miesten suhteen, koska ne nätimmätkin naiset saa niin paljon aloitteita, niin pitäähän munkin saada
3) Kaikenlaiset itsetunto-ongelmat, joiden vuoksi juostaan karkuun jos tulee lähelle tai osoittaa kiinnostusta
4) Halveksitaan kaikkea kaunistautumista ja häpeillään omaa seksuaalisuutta. Miehen pitäisi kiinnostua sisimmästä ja siksi yritetään näyttää mahdollisimman vähän naiselta
5) Nirsous. Kotoa löytyy Orland Bloom (tai muu filmitähti) dvd-kokoelma ja Fifty Shades of Grey on luettu kymmeneen kertaan ja sen unelmamiehen pitäisi olla jotakuinkin sellainen kuin on elokuvissa nähty ja kirjoista luettu

Yksi ja useampi kohta näistä yleensä koskee näitä naisia jotka valittelee miehettömyyttään.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä osunut yksikään noista kohdista... Ja joo laihdutin ja treenasin itseni timmiksi, naama melko ok meikattuna mutta ei miehille kelpaa. Aloitteita olen tehnyt, lähestynyt ihan kaikennäköisiä miehiä. Ei kelpaa.

Mitäpä tässä voi enää tehdä kuin itkeä ikuista yksinäisyyttä?

Mutta ootko lähestynyt vaikkapa kouluttamatonta ja työtöntä miestä?

Mä oon. Kauniina naisena heistä sai poika / (mies)ystäviä, mutta he eivät olleet mielestäni minun tasollani. Olen varakas ja kirjoittanut neljä laudaturia, fiksu siis ja koen, että töihin on mentävä vain jollekin alalle, vaikkei se niin kiinostaisikaan, koska en masennuksen takia aksanut mihinkään mihin olisin halunnut. Mutta minua ei kiinnostanut seksi, siksi jouduin tyytymään näihin jämäpaloihin. Heille taas oli voitto saada kaunis nainen. Kukaan heistäkään ei osannut aukaista seksilukkoani, joten saivat jäädä. Rahalla ei asian kanssa ollut niinkään tekemistä.

Miksi puhut tyytymisestä jämäpaloihin, jos rahalla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa? Ja mitä ihmeen seksilukkoasi. :D Boldasin ton olennaisen, eli saisit miehiä milloin vaan haluat, mutta he eivät vaan kelpaa.

Vierailija
42/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkään noista kohdista ei päde minuun mutta kun EN VAIN SAA MIESTÄ KOSKA OLEN RUMA. Menikö jakeluun? Olen ollut aktiivinen mutta en kelpaa kuin seksiin, jee. 

Kannattasko tutustua sellasiin miehiin, jotka haluu sinusta muutakin kuin seksiä?

Mutta juurihan täällä todettiin, että jos mies etsii kumppania, siihen kelpaa vain kaunis nainen.

Rumia voi just ja just panna, se on ihan miesten ajatusmaailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä osunut yksikään noista kohdista... Ja joo laihdutin ja treenasin itseni timmiksi, naama melko ok meikattuna mutta ei miehille kelpaa. Aloitteita olen tehnyt, lähestynyt ihan kaikennäköisiä miehiä. Ei kelpaa.

Mä oon. Kauniina naisena heistä sai poika / (mies)ystäviä, mutta he eivät olleet mielestäni minun tasollani. Olen varakas ja kirjoittanut neljä laudaturia, fiksu siis ja koen, että töihin on mentävä vain jollekin alalle, vaikkei se niin kiinostaisikaan, koska en masennuksen takia aksanut mihinkään mihin olisin halunnut. Mutta minua ei kiinnostanut seksi, siksi jouduin tyytymään näihin jämäpaloihin. Heille taas oli voitto saada kaunis nainen. Kukaan heistäkään ei osannut aukaista seksilukkoani, joten saivat jäädä. Rahalla ei asian kanssa ollut niinkään tekemistä.

Miksi puhut tyytymisestä jämäpaloihin, jos rahalla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa? Ja mitä ihmeen seksilukkoasi. :D Boldasin ton olennaisen, eli saisit miehiä milloin vaan haluat, mutta he eivät vaan kelpaa.

Totta kai mies, joka pystyisi tuomaan elämääni muutakin kuin työttömän arjen olisi kiinnostavampi.

Vierailija
44/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehiä aina ois, mutta mieheltä vaaditaan hyvä koulutus, työ, auto, mielellään omakotitalo, tai vähintään varallisuuttaa hankkia sellainen naisen kanssa. Jos pelkästään se että on mies riittäis, niin ei tarviis ikinä olla yksin.

Aina kun joku tulee valittamaan ettei saa ketään miestä, niin vähän aikaa kun juttelee sen kanssa, niin kohta se kertoo, että ois hänellä kyllä mies, mutta kun se on työtön, tai sitten kertoo että ois kyllä joku säätö jonkun komean lihaksikkaan miehen kanssa, mutta se haluaa vaan seksiä.

No kyllä mä vähän ihmettelen, jos mies on mun ikäinen eli nelikymppinen ja jos ei ole autoa ja omaa asuntoa. Mikään talo sen ei tarvitse olla.

Tai jos on elämäntapavihreä, ehkä sitten ei ole autoa... Kerran treffeille tällaista miestä. Homma kaatui siihen, että mies alkoi heti siivestää. Mun olisi pitänyt kuskata häntä sinne ja tänne ja maksaa hänelle leffaliput ja sirkukset ja kahvit ja kaikki. Aina.

On ok, jos mies ajaa pyörällä. Se on elämäntapavalinta. On ok, että maksan omat treffikuluni. Mutta ei ole ok, että se pyörä jää heti, jos mulla onkin auto. Yritin siis ehdottaa, että mennään yhdessä pyörällä. Se ei koskaan käynyt.

Hyvä kun myönnät että kysymys on pelkästään rahasta.

Kertoohan tuo käytös ihmisestä aika paljon. Kyse ei ollut viime kädessä rahasta vaan miehen persoonasta. Yritin ehdottaa treffipaikkoja, joihin ei menisi rahaa. Pyöräretkiä. Piknikkejä. Luontopolkuja. Jne.

Hän ehdotti sirkusta ja leffaa ja ravintolaa jne, mun ehdotukset ei käyneet. Ja kun päästiin pelipaikalle, mun piti aina maksaa, kun hänellä on vaan toi Visa Electron, että ei se varmaan käy täällä...

Selityksen makua. Ton ois voinut järjestää sillä tavalla, että sanot etukäteen että varaa käteistä, ettei kortti käy, tai pyydät sitten myöhemmin takaisin sen rahan minkä maksoit. Eihän tuo tietysti käy kun helpompi varmaan jättää se mies ja hommata joku rikas akateeminen mies.

Eikä koskaan tarjonnut, että maksaisi itse jotain. Minä en ala takaisin jotain leffalippurahaa nukkumaan. Mutta tyyppi ei itse suostunut noihin ilmaisin treffitekemisiin.

Pari kertaa kävi niin, että kassakoneessa oli tarra, jossa luki myös visa elektronin kelpaavan. Huomautin asiasta, jolloin mies alkoi vängätä, että ei se varmaan käy kuitenkaan. :)

Joopajoo. Oma vikasi, oisit ollut jämäkämpi sen miehen kanssa ja sanonut että turha selittää mistään visa-elektronista, vaan että maksaa itse niitä ostoksiaan. HUOM, jos yksi mies jonka tapasit oli tuollainen, se ei tarkoita että kaikki muut köyhät miehet tekisivät vastaavalla tavalla.

Vierailija
45/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkään noista kohdista ei päde minuun mutta kun EN VAIN SAA MIESTÄ KOSKA OLEN RUMA. Menikö jakeluun? Olen ollut aktiivinen mutta en kelpaa kuin seksiin, jee. 

Jos sä seksiin kelpaat, niin et sä sitten ruma ole!

Vierailija
46/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai mies, joka pystyisi tuomaan elämääni muutakin kuin työttömän arjen olisi kiinnostavampi.

Niin, eli mies itsessään ei merkkaa mitään, vaan miehen mukana tulevat muut edut. Tämä selvä.

Vierailija
47/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehiä aina ois, mutta mieheltä vaaditaan hyvä koulutus, työ, auto, mielellään omakotitalo, tai vähintään varallisuuttaa hankkia sellainen naisen kanssa. Jos pelkästään se että on mies riittäis, niin ei tarviis ikinä olla yksin.

Aina kun joku tulee valittamaan ettei saa ketään miestä, niin vähän aikaa kun juttelee sen kanssa, niin kohta se kertoo, että ois hänellä kyllä mies, mutta kun se on työtön, tai sitten kertoo että ois kyllä joku säätö jonkun komean lihaksikkaan miehen kanssa, mutta se haluaa vaan seksiä.

Auto ja omakotitalo? Asutteko te näistä jankkaajat maalla? Jos asutte niin ymmärrän. Itse asun Helsingissä eikä mieleenkään tulisi vaatia mitään omakotitaloa, eikä mitään muutakaan asumusta josta mies joutuisi maksamaan senttiäkään enemmän kuin minä. Ehkä teidän valittajien kannattaisi harkoita feministinaista, me ei vaadita ylläpitoa (:. Auto taas on suorastaan turn-off.  Koulutus kyllä on sikäli merkityksellistä, että ne yleensä kertovat miehen sielunelämästä ja toivottavasti aidosta kiinnostuksesta alaansa.  

Vierailija
48/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattasko tutustua sellasiin miehiin, jotka haluu sinusta muutakin kuin seksiä?

Kysynpä taas kerran, mistä tämän voi tietää? Koskaan en ole vastausta saanut.

Tiedät siitä että se mies on köyhä työtön ja ei voi saada ketään parempaa naista kuin sinut.

No ei se köyhä ja työtönkään mies kyllä minusta halua muuta kuin seksiä ja elättäjän, jos on valmis ottamaan minut, kun ei saa parempaa. Ja on valmis parisuhteeseen vaikkei meillä olisi mitään yhteistä.

Kerran nuorempana seurustelin köyhän työttömän kanssa ja eipä hän minua muuhun tarvinnut kuin seksiin. Ryyppäsi ihan liikaa ja petti jatkuvasti. Ai niin ja rahakin kyllä kelpasi.

Vierailija
49/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli mies itsessään ei merkkaa mitään, vaan miehen mukana tulevat muut edut. Tämä selvä.

No koska olen itse varakkaasta perheestä en haluaisi down greidata kumppaninvalinnassa jollekin tasolle, joka on minulle vieras. Enemmänkin kyse on elämänpiiristä, minulle vain sellainen arki ja henkinen perintö, jota suurin osa työttömistä elää on tosi vieras. Pitää olla aina rahaa irrottaa vaikka terapiaan tai koulutukseen, jos ihminen tarvitsee, vaikkei tulot olisi isot. Tai uskoa, että sitä apua, rahaa tai muuta saa, eikä vain "kärsiä" jossain yksiössä koska "valtio on niin kaamee", se vain on itselle vierasta marinaa.

Vierailija
50/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Istutaan kotona mammapalstailemassa ja harmitellaan kun prinssi ei koputtele ovea

2) Ei olla oma-aloitteisia miesten suhteen, koska ne nätimmätkin naiset saa niin paljon aloitteita, niin pitäähän munkin saada

3) Kaikenlaiset itsetunto-ongelmat, joiden vuoksi juostaan karkuun jos tulee lähelle tai osoittaa kiinnostusta

4) Halveksitaan kaikkea kaunistautumista ja häpeillään omaa seksuaalisuutta. Miehen pitäisi kiinnostua sisimmästä ja siksi yritetään näyttää mahdollisimman vähän naiselta

5) Nirsous. Kotoa löytyy Orland Bloom (tai muu filmitähti) dvd-kokoelma ja Fifty Shades of Grey on luettu kymmeneen kertaan ja sen unelmamiehen pitäisi olla jotakuinkin sellainen kuin on elokuvissa nähty ja kirjoista luettu

Yksi ja useampi kohta näistä yleensä koskee näitä naisia jotka valittelee miehettömyyttään.

Ensinnäkin kohta 3: mies voisi tällaista havaitessaan osoittaa välittävänsä todella naisesta eikä olla etsimässä omaa egoa hivelevää tyttöstä, joka kujertaa heti miehelle kuin jollekin tyhjäpäiselle Tarzanille. Osoittaa välittävänsä juuri hänestä, vaikka naisella onkin itsetunto-ongelmia, koska ne ovat usein syntyneet lapsuudessa eikä kyseinen nainen voi niiden syntymiselle mitään. Ne voi sen sijaan korjata VAIN tulemalla rakastetuksi. Tässä kohtaa miehen olisi helppoa saada nainen, jos vain jaksaa.

Sitten kohta 4: Ajattelin itse juuri näin, koska miksi haluaisin miestä, joka vaihtaa minut kun vanhenen? Sisimmän täytyy olla mieelle se kiinnostavin ja vain sillä rakennetaan suhde kestävälle pohjalle. Jos taas naista hävettää seksi, niin jälleen kerran se mies, joka osaa aukaista sen lukon saa palkinnon. Muut olkoot ilman tai etsikööt jakorasioista tai ne parhaat miehet saa sitten ne muutamat ei-seksuaalisella saralla nuorina-vaurioituneet itsestään terveellä tavalla välittävät naiset.

Vika on myös miehissä, pitäisi olla kaikille joku saatanan bimbo.

Heh, tahdot siis sanoa että ei naisissa vikaa ole! On vain lapsuudessa tai nuoruudessa mystisesti tuhoutuneita itsetuntoja ja seksuaalisuuksia? Kautta rantain kai haluat sanoa, että pahat miehet ovat tuhonneet naiset ja tytöt eivätkä edes halua myöhemmin heitä pelastaa? Nainen on aina uhri?

Vierailija
51/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jolla on hyvä itsetunto, hyväksyy itsensä ja muut sellaisina kuin ovat tuskin jäävät yksin jos eivät sitä erikseen halua.

Älkää onko epätoivoisia ja liian saatavilla ja mitä kaikkea tyrkkyä. Olkaa oma itsenne ja tehkää sitä mitä rakastatte, se tekee teistä viehättävän.

Vierailija
52/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiu kirjoitti:

Ihminen jolla on hyvä itsetunto, hyväksyy itsensä ja muut sellaisina kuin ovat tuskin jäävät yksin jos eivät sitä erikseen halua.

Älkää onko epätoivoisia ja liian saatavilla ja mitä kaikkea tyrkkyä. Olkaa oma itsenne ja tehkää sitä mitä rakastatte, se tekee teistä viehättävän.

Tiedätkö miten vaikeaa on olla deittailussa aktiivinen olematta liian tyrkky? Ei kukaan tullut minua kotoa hakemaan silloin kun en etsinyt ketään ja keskityin pelkästään lapsiin.

Vierailija
53/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tuohon äskeiseen lisäys. Eli miten ihmeessä olet oma itsesi kun ei saa kuitenkaan olla liian tyrkky eikä saa näyttää tunteitaan. Tai miten olet iloinen ja avoin jos oikeasti olet hiljainen ja ujo. Nämä kliseet ovat paradokseja. Tai kyllähän ne toimii niille, joille ottajia on jonoksi asti.

Vierailija
54/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias, tahattomasti lapseton nainen. En jaksa enää kiintymistä miehen lapsiin ja sitten suhteen loppua. 

Lisäksi en kelpaisi monellekaan, koska olen päihdeperheen liian aikaisin omilleen joutunut lapsi. Paikkailin mieltäni terapiassa siihen aikaan kun muut opiskelivat. Opiskelin yli 30-vuotiaana sen mitä toiset 10 vuotta aiemmin. Vaikka olenkin nyt akateeminen ja ihan hyvässä työssä, lakimuutokset lainanotossa varmistivat sen, että en tästä menestystarinastani huolimatta saa enää ostettua asuntoa enkä omista mitään. Miehiäkin ihmetyttää toki se, onko jotain elämänhallinnan puutteita, kun ei tämän enempää ole tässä iässä. Kun puolivieraille en ala kaikkea avata, niin osa katoaa jo sen vuoksi. Enkä ole tapaillut mitään super-uratykkejä, tavalliset miehetkin katsovat tässä iässä näitä asioita vaikka palstalla se usein kielletäänkin. 

Olen nätti ja treenaan, joten saan seuraa varsin hyvin, paremmin netin ulkopuolella kuin netissä. Oma aktiivisuus auttaa kovasti, teen siis aloitteita aina kun sellainen mies osuu vastaan. 

Viimeisimmät kaksi miestä viime viiden vuoden aikana jättivät minut siksi, että päättivätkin haluavansa lapsia - olin liian vanha ja lisäksi kykenemätön lisääntymään. Miehet siis olivat omanikäisiäni, että kiire tulee lapsen hankinnan kanssa kenen kanssa vain. 

Se, että saan oman ikäisiä ja nuorempiakin miehiä jonkinlaiseen suhteeseen, ei takaa, että kukaan haluaisi seurustella kanssani. En usko, että miesten katoaminen johtuu kauheasta luonteestani, koska takana on pitkä ja sopuisa liitto, joka päättyi niinikään lapsettomuuteen. 

Tiedän olevani poikkeus, mutta kerroin tämän siksi, että jos näet tuttavapiirissä kauniin, sinkkuna pitkään olleen naisen, etkä tunne tätä kunnolla, ei kannata heti olettaa naisen olevan prinsessaharhainen nirsoilija. Naamasta ei näe toisen taustoja eikä suruja, nätti ulkonäkö ei tarkoita helppoa elämää. 

Vierailija
55/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka valittavat etteivät saa naista.

1) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

2) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

3) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

4) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

5) Istutaan kotona valittamassa naisten kriteereistä ja nirsoudesta.

Jos mies viettää vapaa-aikansa valittamalla naisista netissä (mm. tällä palstalla) niin ei kai se ole kenellekään epäselvää, miksi hän ei saa naista - vai onko? Ne, jotka saavat, ovat tälläkin hetkellä ulkona siellä, missä ihmiset kohtaavat toisiaan.

Nyt ei puhuttukaan miehistä, vaan naisista jotka valittaa etteivät saa miestä. Tais osua arkaan kohtaan?

Miksi sitten palstaulin vakiovinkunan ydin on se, mikseivät feministit aja miesten etuja?

Vierailija
56/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynpä taas kerran, mistä tämän voi tietää? Koskaan en ole vastausta saanut.

Aloite seksiin tulee naiselta. On läheisyyttä, muttei se johda sen pitemmälle. Mies ilmaisee kiinnostusta tavata, vaikke se johda seksiin.

Vierailija
57/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä vähän ihmettelen, jos mies on mun ikäinen eli nelikymppinen ja jos ei ole autoa ja omaa asuntoa. Mikään talo sen ei tarvitse olla.

Tai jos on elämäntapavihreä, ehkä sitten ei ole autoa... Kerran treffeille tällaista miestä. Homma kaatui siihen, että mies alkoi heti siivestää. Mun olisi pitänyt kuskata häntä sinne ja tänne ja maksaa hänelle leffaliput ja sirkukset ja kahvit ja kaikki. Aina.

On ok, jos mies ajaa pyörällä. Se on elämäntapavalinta. On ok, että maksan omat treffikuluni. Mutta ei ole ok, että se pyörä jää heti, jos mulla onkin auto. Yritin siis ehdottaa, että mennään yhdessä pyörällä. Se ei koskaan käynyt.

Hyvä kun myönnät että kysymys on pelkästään rahasta.

Kertoohan tuo käytös ihmisestä aika paljon. Kyse ei ollut viime kädessä rahasta vaan miehen persoonasta. Yritin ehdottaa treffipaikkoja, joihin ei menisi rahaa. Pyöräretkiä. Piknikkejä. Luontopolkuja. Jne.

Hän ehdotti sirkusta ja leffaa ja ravintolaa jne, mun ehdotukset ei käyneet. Ja kun päästiin pelipaikalle, mun piti aina maksaa, kun hänellä on vaan toi Visa Electron, että ei se varmaan käy täällä...

Selityksen makua. Ton ois voinut järjestää sillä tavalla, että sanot etukäteen että varaa käteistä, ettei kortti käy, tai pyydät sitten myöhemmin takaisin sen rahan minkä maksoit. Eihän tuo tietysti käy kun helpompi varmaan jättää se mies ja hommata joku rikas akateeminen mies.

Tuohan nyt oli ihan elämäntapapummi. Jos omaa ongelman, niin onhan siihen täytynyt opetella varautumaan.

Vierailija
58/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai häpeillään omaa seksuaalisuutta? Ai j*malauta, miten typerä kommentti on jokaisella palstaulilla. Mitä, jos nainen pukeutuu seksikkäästi ja joutuu raiskatuksi? Syyhän on tietenkin silloin naisen, kun pukeutuu kuin h*ora. Mitä, jos nainen haluaa harrastaa seksiä ennen avioliittoa ja joutuu salakuvatuksi? Syyhän on tietenkin silloin naisen, kun on heti lettu levällään. Mitä, jos nainen ei ole heti lettu levällään humalaisen vonkaajan edessä? Nainen on tietenkin pihtarih*ora.

Varsinkin nämä itseään kilttimiehiksi nimittävät ovat kaikkein pahimpia naisten halveksijoita. Näille miehille ei vaan mene jakeluun, että on todellakin parempi olla yksin kuin tuollaisen kanssa parisuhteessa. Ja vielä muistin virkistämiseksi: satunnainen seksikerta ei ole sama kuin parisuhde.

Vierailija
59/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaveri on ikisinkku, vaikka väittää haluavansa naisystävän.

Syy on mielestäni tämän miehen arkuus, kuivakkuus ja voimakas ennakkoluuloisuus.

Miehellä on jatkuvasti haku päällä.

Hän on hauskannäköinen, miellyttävä-ääninen, työ, auto ja oma asunto löytyy.

Negatiivista hänessä on totisuus,

vetäytyvyys, arkailu ja jatkuva muiden tarkkailu ja etenkin naisten arvostelu.

Kaikki naisten ulkonäössä ärsyttää tätä pinnallista miestä. Hän etsii naista, jolla on "joku mielenkiintoinen harrastus",

koska on itse täysin mielikuvitukseton, ontto ihminen.

Esim. ravintolassa hän ei aidosti kiinnostu mistään tai kenestäkään, pälyilee vain ympärilleen ja kyselee ilmeettömänä: "Mitäs nyt? Mistä nyt puhutaan?"

Kaikki aiheet ovat kuitenkin hänen mielestään tylsiä ja naiset tyhmiä. Mikään ei kiinnosta.

Miehen humorintajun puute ja yleinen ihmisviha ja pelokkuus -

olisiko ne useimminkin syynä sinkkuuteen?

Vierailija
60/90 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lähipiirissä miehettämiä naisia yhdistää yksi asia, ja se on ylianalysointi. Kaikki mitä mies tekee tai sanoo punnitaan ja mietitään miksi se sanoi noin ja mitä se tarkoittaa. Vedetään ihmeellisiä johtopäätöksiä jostakin sanamuodosta tai muusta yhtä typerästä. Myös omat viestit ym asetellaan tarkkaan ja mietitään tyttökavereiden kesken, että onko tää nyt hyvä viesti, vai vaikutanko liian tyrkyltä.

Mikä siinä on niin vaikeeta vaan relata ja mennä fiiliksen mukaan?!

Kaikilla ei ole tuttavapiirissä miehiä joita ylianalysoida. Minä en tunne yhtään sinkkumiestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi