Miksi posliini yokottaa teita? Se on siisti, ja varmaan ajeletta saarenne, kainalonne jne. Miksi pillu tekee oksetusta, jos ajeltu?
Kommentit (69)
Musta tuntuu, että nyt taas ollaan menty muoti-ilmiössä ihan äärilaitaan. Jokaisella täytyy olla posliini, vaikka alapää näyttäisi broilerilta, jossa käyttöpäivä on mennyt jo kuukausia sitten ohi. Eli pientä itsekritiikkiä taas peliin.
vaan huonosti kynityltä broilerilta näppyineen ja sänkineen.
Posliini ei sovi kaikille, oli sitten miten muotia hyvänsä!
Vierailija:
näytä lapsen alapäältä
kämmäystä, jossa mallilla näkyi kamalat näppylät bikinirajoissa - kyse oli vielä uikkarijutusta. Sain täältä sitten vastauksia, ettei ne näytä ollenkaan kamalilta. Noh, minusta se näppylähaara oli aivan hirveän näköinen, joten ilmeisesti mulla ja poslareita harrastavalla on aivan eri käsitys siististä alapäästä. Muistan myös jonkun gynen tms. kommentin, ettei ne poslarialapäät yleensä ole kovin esteettisiä näkyjä. Itse en aja posliiniksi ihan samasta syystä, eli mielestäni alapääni on kamalan näköinen ja näpyt kutiaa. Kerran erehdyin kokeilemaan. Mulla mies harrastaa itsensä poslariksi ajamista ja se sänki on jotain aivan karseaa välillä, kun harrastetaan seksiä.
Posliinin yökötys johtuu vanhanajan käsitteistä.
Tietysti posliinin omaavat joutuvat pesemään pillunsa useammin, jotta ei tule infektiota, mutta joka tapauksessa pesen sen usein.
Mulla on ollut posliini jo 5 vuoden ajan, eikä mitään bakteerimörköjä ole ollut.
En jaksanut lukea tätä keskustelua, mutta en aja kainalokarvoja ja säärikarvoja minulla ei ole koskaan ollutkaan.
Piti sitten kaivaa esiin kymmenen vuotta vanha keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Piti sitten kaivaa esiin kymmenen vuotta vanha keskustelu.
Entä sitten?
Tämä näköjään kiinnostaa edelleen.
Seksikin maistuu paremmalta.