HEMMETIN KELA EN JAKSA ENÄÄN, HALUAN RUOKAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA MAKSAA LASKUT JA VUOKRAN !!!!! OON DYYKANNY ROSKIKSIA JO IHAN TARPEEKSI !!!!!
Kommentit (150)
Miten myöhään te niitä hakemuksia laitatte kun ette saa rahoja ajoissa? Itse olen laittanut aina sen kaksi viikkoa ennen kuun loppua ja aina on tullut rahat ensimmäisenä päivänä. Tässä kuussa meni ensimmäistä kertaa yli 7 päivää päätökseen, mutta silti ehti tulla ennen kuun vaihtumista.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Tää on kyllä jo klassikko.
Vierailija kirjoitti:
Mua kauhistuttaa tämä tilanne, ei voi olla mahdollista... joku vielä kuolee ilman lääkkeitä ja ruokaa. Ja rikkaat vaan mässäilee. Toisessa ketjussa joku kyllästynyt perheenäiti ei keksi mitä ostaa ruokaa kaupasta ja on kyllästynyt kokkaamaan. Oikeesti.
Ei kuole. Ruokaa saa leipäjonosta jos ei mitään muuta paikkaa keksi. Lääkket saa maksusitoumuksella. Käy hakemassa ennen kuun vaihtumista niin on vanha sitoumus vielä voimassa.
Lisäksi se hakemus kannattaa laittaa kaksi viikkoa ennen kuun vaihtumista niin kuin ohjeessa sanotaan. On sitten pelivaraa, jos päätös venähtää.
Perheenäidin syytä hankkia apua, jos on noin uupunut.
Hae ajoissa! Wtf? Miksi menisin noro viruksessa olevan lapsen kanssa jonottamaan? Mä olen tehnyt töitä koko elämäni ja perustuet eivät toimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on enää. Taidanpa siirtää hakemuksesi tästä päältä takaisin pinon alimmaiseksi.
T: Kelan täti.
Aina näitä nillittäjiä, niillä ei ole koskaan mitään sanottavaa aiheeseen, kunhan käydään leikkimässä äikän opea. :(
Ja joka kerran nämä samat "Se on ENÄÄ"!!!! "YHDYSSANAT"!!!!!! "OPETTELE KIRJOITTAMAAN"!!!! Hieman mielikuvitusta kiitos! Vai onko liikkeellä aina se yksi ja sama idiootti toistaen itseään? Ja olisi nyt edes laittanut vaikka 'käsittelijä' tai 'virkailija' tjtn, mutta päsmäri onkin "Kelan täti" ja siihen oheen vielä joku lattea letkautus :/, voi v*ttu! Miten joku voikin antaa itsestään noin typerän kuvan ?
Se on kuule palstakyylä sellainen juttu, että jokainen kirjoittaa omalla tavallaan. Jos ei kirjoitusvirheet tai jonkun äidinkielen taidot sua miellytä, niin voivoi :S
Vierailija kirjoitti:
Hae ajoissa! Wtf? Miksi menisin noro viruksessa olevan lapsen kanssa jonottamaan? Mä olen tehnyt töitä koko elämäni ja perustuet eivät toimi?
Kun hakee ajoissa, todennäköisesti saa myös päätöksen ajoissa. Yksinkertaista.
Mene töihin ja lopeta sossutuilla eläminen. Muuta vaikka pois Suomesta niin elintasosi nousee.
Itse laitoin hakemuksen menemään 2 viikkoa sitten enkä saanut tänään rahaa. Sanoivat Kelasta vain että kun on niin ruuhkaa. Ymmärrän sen, mutta miksi tt-tuki piti sitten edes siirtää heille? Täysin minusta riippumattomista syistä en nyt päätöstä ajallansa ole saanut. Tiedä tuleeko sitä edes tällä viikolla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tee rikosilmotus poliisille. Kela ei voi rikkoa lakia.
Mikä sairaus sullla on?
Vasemmistolaisuus = lorvikatarri.
Oikeistolaisuuskos tätä tilannetta parantaisi? Taitaa olla päinvastoin, mitkäs puolueet ovat ajaneet meidät tähän jamaan, että ihmiset näkee nälkää. Ja joukko eikun kasvaa...
Prototyyppi kirjoitti:
Leipäjonoon vaan sitten, niin saa edes jotain syödäkseen.
Auttaisiko kirkon diakonia, oletteko kysyneet?
Turussa ainakin diakonia vaatii nähdäkseen ensin ttt-päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin ja lopeta sossutuilla eläminen. Muuta vaikka pois Suomesta niin elintasosi nousee.
Siinä taas yksi porvari antaa viisaita neuvojaan. Vaihdetaanko osia, otan ilomielin työsi ja saat loikoilla päivät pitkät?
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Leipäjonoon vaan sitten, niin saa edes jotain syödäkseen.
Auttaisiko kirkon diakonia, oletteko kysyneet?
Turussa ainakin diakonia vaatii nähdäkseen ensin ttt-päätöksen.
Operaatio Ruokakassi tekee vähävaraisten auttamistyötä Turussa ja lähikunnissa.
Ap, mistäpäin suunnilleen olet, onko lähelläsi noita linkkien vähävaraisten ruokailuja?
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin niinkuin vastuullisten aikuisten kuuluu. Yhteiskunnan rahahanat on suljettu ja loisiminen päättynyt.
Aivan jumalattoman röyhkeää olla närkästynyt kun massiautomaatti ei toimikaan rivakasti ja kelamassit sada suoraan syliin kädenkäänteessä.
Vituttaa olla nettomaksaja ja katsella tätä touhua. Tällä vaalikaudella on jo alettava vääntämään hanoja kiinni tosissaan.
Saatko jotain kicksejä tuollaisista voimafantasioista?
Kaupungin sos.toimeen yhteys heti.
Ja se diakonia myös. Auttavat myös kirkkoon kuulumattomia. Aidosti välittäviä ihmisiä töissä siellä.
vitun köyhät. opetelkaa kierttämään veroja,tekemään pimeetä työtä. ottakaa oppia kansanedustajista. valehdelkaa. . hakekaa jokainen lantti jota kelalta ja kaupungilta voi hakea. loppuu se köyhyys ku ylpeys antaa periksi olla sika niin kuin hallituskin.
Yhteiskunta apuun kun en itse osaa! kirjoitti:
Ap ja muut uikuttavat kumppanit. Teilläkö ei ole siellä kotona yhtä ainoaa esinettä, tavaraa tai vaatetta minkä voisitte laittaa tori.fi palveluun myyntiin? Eipä tietenkään, kun on ennemmin aikaa itkeä täällä ja tuoda uusavuttomuuttaan ja aivottomuuttaan julki koko kansalle.
Ei ole edes sitä kotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hyvä, vaikka päätöstä ei olisi vielä tehty, Kelasta saa maksusitoumuksen kauppaan, jos ruoka on täysin loppu. Sinne paikan päälle menet valittamaan. Helvetillinen jonohan siellä on mutta minkäs teet.
Siis mitä? Ei kai nyt sentään siellä mitään ylimääräisiä maksareita jaeta.
Aivan samalla tavalla voi saada akuutissa hädässä maksusitoumuksen kauppaan kuten viime vuoden puolella kunnan sosiaalitoimesta! Kelastahan ne laittomat maassaolijatkin saa käteistä ainakin täällä Jyväskylässä ja tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on enää. Taidanpa siirtää hakemuksesi tästä päältä takaisin pinon alimmaiseksi.
T: Kelan täti.
Aina näitä nillittäjiä, niillä ei ole koskaan mitään sanottavaa aiheeseen, kunhan käydään leikkimässä äikän opea. :(
Tyhmiä pitää ojentaa.
Mua kauhistuttaa tämä tilanne, ei voi olla mahdollista... joku vielä kuolee ilman lääkkeitä ja ruokaa. Ja rikkaat vaan mässäilee. Toisessa ketjussa joku kyllästynyt perheenäiti ei keksi mitä ostaa ruokaa kaupasta ja on kyllästynyt kokkaamaan. Oikeesti.