ketkä jättävät tkk:n katsomatta, jis Kasmirua ei poisteta?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme palsta moralisointia. Kukkaan teistä ei tietenkään oo tehny yhtään mitään epäilyttävää? Itse inhoan kaikkein eniten tollaista tekopyhää tuomintemiskuoroa, jolla mahdollisesti p-i-l-a-t-a-a-n ihmisen elämä pienessä Suomessa. Että kuka se tässä paha on? Antakaa Suomen lain hoidella tämä asia, jos siinä nyt edes on mitään mitä hoitaa ja sen jälkeen boikotoikaa vaikka tuomio päivään asti...
Jos minun kaveri näyttäisi mulle videoita, sanoisi että tuo on laitonta/mautonta, lopeta tollanen. En ilmoittaisi kaverista poliisille, koska en halua olla tuhoava voima rakastamieni ihmisten elämässä. Mistä te tekopyhät PASKAT tiedätte, että kasmir ei olisi noin juuri reagoinut?
Vain otettu lääke auttaa 😏
Normaali ihminen kyllä paljastaa tommoisen paskiaisen poliisille. Kunnon tuomio tällekin rikollisen puolustajalle. ⚖️
99% ihmisistä ei paljasta edes ystävänsä väkivaltarikosta, miksi luulet että tässä tapauksessa kukaan heittäisi ystäväänsä rekan alle? Normaalia? Pikemminkin kylmäävää välinpitämätöntä ihmispaskuutta.
Kasmir lähtenyt jopa tyttöjen ja naisten oikeuksia puolustavaqn kampanjaqn tällaisen pervon naisvihaajan rinnalle! Tietoisesti.