Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parempi että...

Vierailija
28.02.2017 |

Pysyisin poissa sijoitetun tyttäreni elämästä?
Jessica on 9v, ja hänet huostaan otettiin ihan vauvana. Minulla ei ole yhteyttä Jessican isään ja viimeksi näin hänet kun pidimme Jessican ristiäiset. Minulla on ollut todella huono äiti tytär suhde. Siksi minua vähän pelottaa olla osa tytön elämää.
Mitä te tekisitte minun tilanteessani? Olisin kiitollinen jos auttaisitte. Saa toki kysellä tästä tilanteesta:D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyisin poissa sijoitetun tyttäreni elämästä?

Jessica on 9v, ja hänet huostaan otettiin ihan vauvana. Minulla ei ole yhteyttä Jessican isään ja viimeksi näin hänet kun pidimme Jessican ristiäiset. Minulla on ollut todella huono äiti tytär suhde. Siksi minua vähän pelottaa olla osa tytön elämää.

Mitä te tekisitte minun tilanteessani? Olisin kiitollinen jos auttaisitte. Saa toki kysellä tästä tilanteesta:D

Miksi Jessica otettiin huostaan? Luulenpa, että kun kerran huostaan on otettu, ja ei sinua edes tiedä (jos nyt oletetaan, että ei ainakaan nähnyt), niin en ainakaan itse sotkisi kuvioita, ainakaan näin nuorena. Ehkä sitten vanhempana kun Jessicalla on ikää riittävästi ymmärtämään asioita, jos niissä edes on mitään ymmärtämistä.

Vierailija
2/5 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica huostaan otettiin hänen isänsä toilailujen takia. Kun esim. Lähdin kauppaan, mies saattoi jättää tytön yksin ja lähteä baariin. Sitten siinä oli jotain huume kuvioitakin. Ja olin tosiaan 17v kun Jessica syntyi, niin olin aika väsynyt jo valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin valokuvan itsestäni ja jos on kuvia lapsesta tai yhteisiä kuvia, niin kopiot niistäkin. Myöhemmin sitten enemmän. Kirjoittaisin kuvien muakaan viestin, että jos lapsi tahtoo, niin voi myös lähettää sinulle postia, johon vastaat ja toivosin, että hänellä olisi hyvä olla siellä sijaisperheessä.

Vierailija
4/5 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Kaikki tietää, että Jessicat ja vastaavat ovat palstan väheksytyimpiä nimiä. Keksit sitten tarinan tuon nimen ympärille. 2/5. Vähän harjoitusta vielä.

Vierailija
5/5 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tähän asti ollut kuinka usein tekemisissä Jessican kanssa? En ainakaan katkaisisi suhdetta jos sellainen on jo olemassa. Tyttärellesi voi tulla pahoja itsetunto-ongelmia jos hän ajattelee, ettei sinua kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän