Luin sitten vaimon facebookkia...
Pongasin vaimon (kohta ex vaimon) facebookista hänen saunassa ollessaan keskustelun miehen kanssa. Siellä luki mm. "kiitos viimeviikonloppuisesta, et tuottanut pettymystä ;)" "kohta taas tavataan, miehellä yötöitä viikonloppuna" "mentäisiinkö huomenna kahville klo. 15.00? :)"
Sinne meni elämäni rakkaus... 7 vuoden jälkeen, 2 yhteisen lapsen synnyttämisen jälkeen, kaiken sen jälkeen mitä ollaan yhdessä taivallettu, mulle tapahtui näin. Auta armias, kun vaimo tulee saunasta. Alanko vihjailemaan asiasta, vai sanonko asiat suoraan? Nyt kaipaan niitä neuvoja!!!
Kommentit (27)
Noniin! Vaimosi on ainut syyllinen asiassa, pettämistä ei voi hyväksyä mistään syystä!
Hillitse itseäsi, puhu vaimollesi asiallisesti mutta ei liian kiltisti. Näytä hänelle, että hän ei ole sen arvoinen, jos ei yritä oikeesti korjata asiaa kunnolla. Jos itse sorrut tekemään typeryyksiä, tai haluat kostaa hänelle, hänelle tulee tunne että on 'voittanut' asian.
Pidä itsesi miehenä ja aikuisena! Äläkä anna vaimolle yhtään siimaa periksi, ellei hän sitä jollakin tapaa ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä, että AV:lla suojellaan tuota pettämiseen osallistunutta miestä noin hanakasti? Onko AV-mammoilla petturimiehiä ja pelkäätte, että oma ukkonne saa turpaan? Vai pelkäätte, että k-karusellin malliposket joutuvat vetäytymään eläkkeelle murjotun naaman kanssa?
En itse kannata väkivaltaa, mutta missään järkevässä yhteiskunnassa ei ajatella, että vain toinen osapuoli pettäjistä on syyllinen.
Pettäminen on uskollisuuslupauksen rikkomista. Kolmas osapuoli ei ole tällaista lupausta petetylle tehnyt eikä siten voi sitä myöskään rikkoa.
Laissa ei ole enää mitään uskollisuuspykälää ja jos taas vedotaan uskontoon tai moraalisiin käsityksiin, niin silloin se varattuun sekaantuva on ihan yhtä syyllinen. Mutta kiitos tästä näkökulmasta, sillä nyt ymmärrän paremmin miksi pettäminen on niin yleistä...siksi kun moni pysty tuollaisella ajattelutavalla pesemään omat kätensä puhtaaksi pelehtiessään varattujen kanssa.
Ehkä niissä harvoissa tapauksissa sinkkuosapuolen voi katsoa "syyttömäksi", joissa toinen osapuoli on tietoisesti johtanut harhaan ja piilotellut omaan parisuhdestatustaan. Se ettei kysy tai yritä ottaa selvää ei ole mikään puolustus.
Tsemppiä vaikeaan tilanteeseen! Itse pakkaisin akan tavarat ja heittäisin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Pongasin vaimon (kohta ex vaimon) facebookista hänen saunassa ollessaan keskustelun miehen kanssa. Siellä luki mm. "kiitos viimeviikonloppuisesta, et tuottanut pettymystä ;)" "kohta taas tavataan, miehellä yötöitä viikonloppuna" "mentäisiinkö huomenna kahville klo. 15.00? :)"
Sinne meni elämäni rakkaus... 7 vuoden jälkeen, 2 yhteisen lapsen synnyttämisen jälkeen, kaiken sen jälkeen mitä ollaan yhdessä taivallettu, mulle tapahtui näin. Auta armias, kun vaimo tulee saunasta. Alanko vihjailemaan asiasta, vai sanonko asiat suoraan? Nyt kaipaan niitä neuvoja!!!
Nylje se nauta.
Menkää yhdessä juttelemaan jollekkin parisuhdeterapeutille, etteköhän te saa vielä asiat järjestykseen! Tsemppiä! :)
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä juttelemaan jollekkin parisuhdeterapeutille, etteköhän te saa vielä asiat järjestykseen! Tsemppiä! :)
Voi vittu joo just näin :D
tuossa nainen on niin törkeästi tehnyt selän takana, että eipä siinä muuta vaihtoehtoa ole kuin ero. Ja vieläpä niin, että ero täytyy tehdä aika totaalisesti jotta petetty ei jää vanhaa suhdetta märehtimään. On erittäin poikkeuksellista että tuollaista tekoa voisi aidosti antaa anteeksi.
Pienemmissä kriiseissä terapia on ihan hyväksi
T. Saman kokenut
Pettäminen on uskollisuuslupauksen rikkomista. Kolmas osapuoli ei ole tällaista lupausta petetylle tehnyt eikä siten voi sitä myöskään rikkoa.