Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei juhlinut 40v synttäreitään

Vierailija
27.02.2017 |

Ei viettänyt synttäreitään mitenkään
Onko muilla ollut sama homma?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs toi nyt on. Mä en viettänyt 50- vuotispäiviäni mitenkään.

Vierailija
2/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään juhlinut. Eikä siskoni vuotta aiemmin. Eikä ystävänikään. So what?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, koska olen viettänyt syntymäpäiviäni.

n46v

Vierailija
4/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, onneks. Suku juhlii senkin eestä.

Vierailija
5/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ei niitä kuulu juhlia.5-kymppisiä vasta ja niitäki vaan jos haluaa.

Ite ajattelin jättää ihan kaikki kymppijuhlat juhlimatta. Synttärit on kakaroiden juttu, ei aikuisten.

Vierailija
6/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa, ettei juhlinut? Ei ostanut edes kotiin pullaa? Etkö sinä leiponut hänelle kakkua? Tai vienyt häntä ulos syömään?

Ei 40-vuotissynttärit ole mitkään sellaiset, että pitää järjestää isot kekkerit. Ekat isot synttärijuhlat on kun täyttää 50 ja nuo on sellaiset, että kaikki tavallaan odottaa, että on isot juhlat. 60-vuotisjuhlat ja siitä eteenpäin on sitten vähän oman maun mukaan, kuitenkin pienempiä kuin nuo 50-vuotisjuhlat.

40-vuotisjuhlat on sellaiset mitä juhlitaan oman perheen kesken. Mennään ulos syömään tai juodaan kotona kakkukahvit, miten nyt missäkin perheessä on tapana. 

Vierailija
7/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

Vierailija
8/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo ole enemmän 4-vuotiaiden juttuja nuo syntymäpäiväjuhlat?

Vierailija
9/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tarkentaa vielä: Tuo oman perheen kesken juhliminen tarkoittaa omaa vaimoa ja lapsia. Jos näitä ei ole, niin vähän paha sitten juhliakaan.

Vierailija
10/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhuuttaan pitäisi juhlistaa?

Vierailija
11/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa, ettei juhlinut? Ei ostanut edes kotiin pullaa? Etkö sinä leiponut hänelle kakkua? Tai vienyt häntä ulos syömään?

Ei 40-vuotissynttärit ole mitkään sellaiset, että pitää järjestää isot kekkerit. Ekat isot synttärijuhlat on kun täyttää 50 ja nuo on sellaiset, että kaikki tavallaan odottaa, että on isot juhlat. 60-vuotisjuhlat ja siitä eteenpäin on sitten vähän oman maun mukaan, kuitenkin pienempiä kuin nuo 50-vuotisjuhlat.

40-vuotisjuhlat on sellaiset mitä juhlitaan oman perheen kesken. Mennään ulos syömään tai juodaan kotona kakkukahvit, miten nyt missäkin perheessä on tapana. 

Riippuu tavoista, mun tuttavat ovat pitäneet parhaimmat bileet juuri nelikymppisinä ja jo kolmikymppisinä, Sen jälkeen sitä surullista kahvittelua :)

Juu en minä, osallistun kyllä muiden bileisiin, omiini ei tulisi kukaan.

Vierailija
12/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, eikä mun mies. Ei olla koskaan tykätty mistään juhlista. Lapsena viimeksi olen synttäreitä juhlinut. Ollaan molemmat erakkoluontoisia introverttejä joten kalsarikännit on ainoa juhlimisen muoto jota harrastetaan :D

Vierailija
13/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin viimeksi synttäreitä 18-vuotiaana.

Vierailija
14/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sensaatiomainen uutinen.

Vierailija
15/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juhlinut minäkään tai mieheni (ollaan samana vuonna syntyneitä). Enkä totisesti aio juhlia myöskään 50v synttäreitä tai mitään muitakaan. Ihan pakolliset juhlat juhlitaan, kuten lasten yo-juhlat ja lasten synttäreitä joten kuten, mutta täytyy sanoa, että olen varmaan maailman huonoin juhlija. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Olen ikionnellinen, jos ei esim.hääkutsuja tule tai ollaan just lomareissulla niiden aikana.

Vierailija
16/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla, ap, mielessäsi, jokin syy, miksi hänen mahdollisesti olisi pitänyt juhlia nelikymppisiään?

Minua juhliminen ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Viisikymppisillä käytiin syömässä kotikaupungin parhaassa ravintolassa, kuusikymppisillä syötiin Tallinnassa. Molemmat reissut siis perheen kesken.

Isäntä kutsui viisikymppisilleen muutaman sukulaisen ja naapurin, hänen kuusikymppisensä vietettiin Särkänniemessä perheen kesken.

Vierailija
17/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? En minäkään aio juhlia. Miksi pitäisi? Niillä juhliin menevillä rahoilla lähden keväällä reissuun.

Vierailija
18/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 40-vuotispäivä on mitä loistavin syy kutsua kaikki vanhat ja uudet ystävät yhteen ja pitää hauskaa. Mutta pakkohan ei ole, jos ei huvita.

Vierailija
19/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juhli, mutta osallistun mielelläni juhliin. Täällä on jotkut kokoontumisajot, joissa juhlitaan vain perheen kesken, sekin on ok. Tiedän paljon ihmisiä, jotka juhlivat näitä vuosipäivä, kivoja ne on!

t. erakko, joka ei juhli edes lastensa kannsa...

Vierailija
20/33 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon päästä olisi 50v syntymäpäivä.

En todellakaan aio juhlia mitenkään. Tietysti joku jo kieli pitkällä odotti pääsevänsä syömään ja juomaan päänsä täyteen mun piikkiin.

Sori. Erehdyit. Mitään juhlia ei tule.

Meillä eivät 9v poika ja 11v tyttökään halua mitään synttäreitä.

Miksi helvetissä vanha äijä juhlisi vanhenemistaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi