Mies ei juhlinut 40v synttäreitään
Ei viettänyt synttäreitään mitenkään
Onko muilla ollut sama homma?
Kommentit (33)
Taisin olla jossain työmatkalla. Vaikken olisikaan ollut niin en olisi viettänyt mitenkään. Katsotaan viisikymppisiä uudestaan. Tuskin vietän niitäkään.
M46
En ole juhlinut synttäreitäni sitten 10-vuotissynttäreideni (joille ei tullut ketään).
En käsitä miksi ylipäätään aikuisten ihmisten pitää juhlia jotain synttäreitä? Pikkulapset juhlii.
Vierailija kirjoitti:
Mä en juhli, mutta osallistun mielelläni juhliin. Täällä on jotkut kokoontumisajot, joissa juhlitaan vain perheen kesken, sekin on ok. Tiedän paljon ihmisiä, jotka juhlivat näitä vuosipäivä, kivoja ne on!
t. erakko, joka ei juhli edes lastensa kannsa...
Tuota tapaa en ymmärrä lainkaan. Mielestäni on epäkohteliasta hyötyä yksipuolisesti toisten vaivannäöstä. Juhlat kun eivät aivan itsestään valmistu, eikä juhliminen ole ilmaistakaan. Jos et siis itse aio koskaan järjestää juhlia toisille, älä myöskään osallistu toisten juhliin. Vuoroin vieraissa on hyvä sääntö tässäkin asiassa.
On ihan normaalia, että miehet ei juhli. On enemmän naisille tyypillisempää typistää itsensä lapsen tasolle ja kiukutella, kerjätä huomioita näillä kalenteripäivillä esim syntymä-, hää- , vuosipäivillä, jolloin pitää palvoa lähes toisena päivätyönään.
No mitenkäs sinä AP miestäsi muistit?
En minäkään olisi mitään itse järjestänyt. Minulle kuitenkin järkättiin synttärit ja kivaa oli!
En ole juhlinut enää pitkään aikaan.
M41 kirjoitti:
En ole juhlinut enää pitkään aikaan.
Siis omia synttäreitä :) Lasten synttäreitä tulee vielä juhlittua.
jee mä oon vanha jeee kirjoitti:
Miksi vanhuuttaan pitäisi juhlistaa?
Miksi mitään pitää juhlistaa?
Kai ihmiset saa omista juhlistaan päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en juhli, mutta osallistun mielelläni juhliin. Täällä on jotkut kokoontumisajot, joissa juhlitaan vain perheen kesken, sekin on ok. Tiedän paljon ihmisiä, jotka juhlivat näitä vuosipäivä, kivoja ne on!
t. erakko, joka ei juhli edes lastensa kannsa...
Tuota tapaa en ymmärrä lainkaan. Mielestäni on epäkohteliasta hyötyä yksipuolisesti toisten vaivannäöstä. Juhlat kun eivät aivan itsestään valmistu, eikä juhliminen ole ilmaistakaan. Jos et siis itse aio koskaan järjestää juhlia toisille, älä myöskään osallistu toisten juhliin. Vuoroin vieraissa on hyvä sääntö tässäkin asiassa.
Juuri näin!
Jatketaan keskustelua juhlimisesta.
Ei ole pienintäkään mielenkiintoa juhlia, vihaan olla huomion keskipiste. Johonkin reissuun vois mennä kun 40v tulee täyteen. Tämä tehty jo etukäteen selväksi kaikille. Osallistun kyllä toisinaan muiden juhliin, mutta itse en järjestä, ei huvita pätkääkään.