Työkkäristä työtarjous palkka 8 euroa tunnilta
Hei Sain työtarjouksen johon en missään nimessä halua, mutta pakko on hakea. Riittääkö vapaamuotoiseen hakemukseen yhteystiedot ja pari lausetta tyyliin
"Hei. Olen se ja se sieltä ja sieltä ja haen tarjoamaanne työpaikkaa.
Palkkatoive 3000/kk.
Ystävällisin terveisin Minä"
Ja cv loppuun
Ei kai tällaisella voi karenssia tulla?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tarkistaa ettei yritä keplotella esim liian suurella palkkatoiveella itseään ulos siitä...
Kai sitä nyt saa ihmisellä palkkatoivomus olla. Monestihan se nimenomaan pyydetään laittamaan. -ei ap
Ei nykyaikana saa laittaa palkkatoivetta, voi tulla karenssi jos työkkärin täti on pahalla päällä.
Työkkäri pitäisi lakkauttaa. Kävin äskettäin pakollisella Valmetin autotehtaan värväys mainostilaisuudessa ja huomasin samalla sivusilmällä kun työkkärin työntekijä ramppasi tunnin sisään kahdesti röökillä.
Ei tulisi kuuloonkaan normaalissa työpaikassa. Itse en edes kehtaisi käydä röökillä työaikana.
Työvoimatoimistolla ei ole enää nykyaikana mitään muuta virkaa kuin ylläpitää itseään ja työllistää itseään työttömien kustannuksella.
Jos en olisi osallistunut olisi työmarkkinatuki katkaistu.
Kertoo kyseisen laitoksen syrjäyttävästä vaikutuksesta. Suoraan sossun luukulle jos ette tule kuuntelemaan meille palkatun henkilön jaaritelmia Valmetin autotehtaasta...
Röökillä tunnin sisään kahdesti kirjoitti:
Kertoo kyseisen laitoksen syrjäyttävästä vaikutuksesta. Suoraan sossun luukulle jos ette tule kuuntelemaan meille palkatun henkilön jaaritelmia Valmetin autotehtaasta...
Jeps
Oliskohan sen voinut hoitaa tekemällä kotoa käsin esseen Valmetin tehtaasta ja lähettämällä sen esseen työkkärin vihaselle tätille ettei vaan laita tukia poikki kun on lapsiakin joita pitää elättää. Nykyään nettiaikana kaikki tieto on saatavilla myös omatoimisesti, joten tuollainen tilaisuus oli aika 90-lukua tunnelmaltaan.
No toivotaan että tuo työllistää edes työvoimatoimistoa.
Ei nykyaikana saa laittaa palkkatoivetta, voi tulla karenssi jos työkkärin täti on pahalla päällä.