Kun katselen vaikka kaupassa todella kaunista naista usein mietin että todennäköisesti tänään myöhemmin tuokin
seksikäs ilmestys on alasti jonkun miehen edessä peppu pystyssä ja odottaa innokkaasti että hänet otetaan. Onko muita samalla tavalla miettiviä?
Kommentit (12)
Periaatteessa joo, mutta itse mietin tuota enemmän kassaneitojen kohdalla.
Mä mietin että tuokin käy paskalla.
Vierailija kirjoitti:
mitä helvettiä
Ihan tavallisia ajatuksia. Kunhan vain pitää ajatuksena eikä sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
En mieti ikinä tuollaista. AP
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin että kaikilla noilla vastaantulevilla naisilla on pillu vaatteidensa alla ja se ajatus saa minut miltei hulluksi.
Näin naisena ihan uteliaisuudesta kysyn, että mikä ihme siinä pildessä kiehtoo? Käytännössähän se on limakalvopäällysteinen putki, jonka ulkopuolella on ehkä jotain nahkapoimuja ja enemmän tai vähemmän karvaa. Lisäksi se erittää jatkuvasti kaikenlaista mömmöä, ihan jo pysyäkseen puhtaana ja terveenä. Puhumattakaan jos sitä piinaa joku intiimivaiva.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena ihan uteliaisuudesta kysyn, että mikä ihme siinä pildessä kiehtoo?
Miksi maalausrobotti maalaa autoja ja ruuvausrobotti vääntää ruuveja? Koska ne on ohjelmoitu tekemään sitä. Miehet (ainakin suurin osa) on koodattu haluamaan pillua. Asialla saattaa olla jotain tekemistä ihmissuvun jatkumisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Jos ostoskorissa on kaali, niin mietin että taitaa seuraavaksi tulla myös pahan hajuinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin että kaikilla noilla vastaantulevilla naisilla on pillu vaatteidensa alla ja se ajatus saa minut miltei hulluksi.
Näin naisena ihan uteliaisuudesta kysyn, että mikä ihme siinä pildessä kiehtoo? Käytännössähän se on limakalvopäällysteinen putki, jonka ulkopuolella on ehkä jotain nahkapoimuja ja enemmän tai vähemmän karvaa. Lisäksi se erittää jatkuvasti kaikenlaista mömmöä, ihan jo pysyäkseen puhtaana ja terveenä. Puhumattakaan jos sitä piinaa joku intiimivaiva.
Toiseus, kaikki mitä itsellä ei ole,kiehtoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä siinä Mona Lisassa muka on niin ihmeellistä kun sehän on vain jotain väripigmenttiä sidosaineessa jossain puulevyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kiehtoo se sama, mikä sinua kiehtoo miehen paksussa lompakossa.