Mikä kirja sinulla on kesken?
Kommentit (81)
Alastalon saleissa- pitkäveteinen
Nukkekaappi. Kirjailijan nimeä en nyt muista. Liikutaan Hollannissa n. 1600- luvulla. Kesken siksi, kun en ole kotosalla.
Mulla on tosi monta kesken, ihan kirjana ja äänikirjana ja eri kielillä. Luen aika paljon viihdekirjallisuutta, ja äänikirjana kuuntelen sitten vähän raskaampaa. Äänikirjana on kesken ainakin Coelhon the Devil and miss Prym ja kirjana Eve Hietamiehen Hammaskeiju, joka on jatkoa Yösyötölle ja Tarhapäivälle. Coelho on...ajatuksia herättävä? Erikoinen, hyvällä tavalla. Hammaskeiju on tosi hyvä, hauska, viihdyttävä, jne.
Raamattu. Luen jo kolmattakymmenettä kertaa tätä kirjaa joka on loistava! Kertoo kaiken ja opastaa meitä Jumalan lapsia tässä maailmassa!
Vierailija kirjoitti:
tonttuli kirjoitti:
Jennifer Worth: "Hakekaa kätilö!"
Tämä oli todella kiinnostava kirja. Tai koko trilogia oli hyvä, mutta eka kirja oli paras. Jos kiinnostaa niin tässä on artikkeli nunnista tv-sarjan ja kirjan takana.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2100169/Were-Call-Midwife-nuns-…
Sen sijaan kätilön sisar oli todella huono kirja. Ilmiselvästi vaan rahastuksen makua.
The Iron Trial. Ihan ok kirja. Alkaa hyvin ja kiinnostava alkuasetelma, mutta aika pian kirja alkaa jumittaa. Ehkä muuttuu vielä paremmaksi, kun alkaa tapahtua. Aika vahvat mielleyhtymät Pottereihin tulee, mutta en tiedä kuinka järkevää on verrata kaikkia taikakouluissa tapahtuvia kirjoja Rowlingiin, mutta silti... Kyllä tän ihan kivuttomasti loppuun saa. Tuskin kuitenkaan alan tätä sarjaa seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Paolo Coelho aleph. Kauhea pettymys koska alkemisti on yksi lempi kirjoistani joten odotin tämänkin olevan hyvä mutta en jotenkaan tykkää yhtään.
Alkemisti on yksi munkin lempikirjoja. Tykkäsin myös Neiti Prymistä, mutta jotenkin nää uudemmat kirjat on ollut jotenkin itseääntoistavia ja latteita.
Sophie Hannah: Suljettu arkku. Hercule Poirot tarina. Taitaa jäädä kesken, jotenkin sekava.
Hömppää täälläkin. Sophie Kinsellan Himoshoppaaja tähtien tiellä. Ei mitään uutta mutta hauska. Joskus kyllä ärsyttää kun Becky ei koskaan opi, vaan aikuinen nainen aina söhlää ihmeellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Taru sormusten herrasta, mulla ollut Tolkien kesken 80-luvulta asti, jäin sivulle 48.
Tämä on mullakin kesken! 90-luvun puolesta välistä asti... Pääsin myös jonnekin sivun 50 tienoille... kirja ei jostain syystä koskaan uponnut... mutta leffat olivat hyviä.. kummallista. Yleensä toisin päin..
Vierailija kirjoitti:
Sophie Hannah: Suljettu arkku. Hercule Poirot tarina. Taitaa jäädä kesken, jotenkin sekava.
Tämä oli silti paljon parempi kuin ensimmäinen Hannahin Poirot Nimikirjainmurhat. On se kumma, että nää Poirot kirjat on ollut luvattoman huonoja kun Sophie Hannahin "omat" kirjat on kuitenkin aika hyviä.
Kytömäen Kultarinta. Ihan loputonta jorinaa,metsien kuvaamista, epäuskottava "rakkaustarina" tai jotain, en tiedä vielä.Olen jossain sivulla alle 200. Sivuja yli 600. En taida saada luettua. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Michael Cunninghamin Tunnit
En vain jotenkin pääse vauhtiin sen kanssa.
Sama, kesken jäi aikanaan.
Veera Vaahteran Kevyesti Kipsissä (on jo lopussa ja ärsyttää, kun haluaisi, että se vain jatkuisi ja jatkuisi:( Olen niin rakastunut päähenkilöön, juuri sellainen ihana inttroverttinainen, joka välttelee ihmisiä:))
sekä VV:n Sattumalta sinun.
Lord Jim – Joseph Conrad ja David Copperfield – Charles Dickens. Englanniksi molemmat. Juuri sain luettua The Picture of Dorian Gray – Oscar Wilde.
Vierailija kirjoitti:
Taru sormusten herrasta, mulla ollut Tolkien kesken 80-luvulta asti, jäin sivulle 48.
Mullakin Hobitti ollut pari vuotta kesken ja sen myötä Taru sormusten herrasta vielä kokonaan avaamatta
Tämä oli todella kiinnostava kirja. Tai koko trilogia oli hyvä, mutta eka kirja oli paras. Jos kiinnostaa niin tässä on artikkeli nunnista tv-sarjan ja kirjan takana.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2100169/Were-Call-Midwife-nuns-…