Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Risujemmaaja on joutunut sairaalaan kiusaamisen takia

Vierailija
26.02.2017 |

http://www.kymensanomat.fi/Online/2017/02/24/Risunjemmaaja-videon%20tak…

"Sukulaisen mukaan miehen on ollut viime kuukausina vaikea liikkua julkisilla paikoilla ilman, että joku on tullut vinoilemaan. Mies on kuulemma lopettanut entisissä vakiruokapaikoissaan käymisen kokonaan.

Hänen ikkunansa takana on käyty huutelemassa ja auton tuulilasiin sekä postilaatikkoon on jätetty vihaviestejä.

— Viimeisin niitti oli se, kun noin kymmenvuotiaat lapset alkoivat kysellä, että "Etkös sinä Risumies olekaan linnassa?". Hänet hyvin tuntevat ihmiset ovat tarkkailleet tilannetta huolissaan."

Nyt ihmiset taas järkikäteen ja jälkikasvuakin opastamaan. Myönnän, että itsekin olen sille jemmaus videolle nauranut, se vaan oli hykerryttävän hellyyttävän tosissaan. Mutta annan ihmisen kulkea kadulla rauhassa ja etenkin kotonaan.

Kommentit (156)

Vierailija
21/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risumies: Sita saa, mita tilaa.

Alatyylinen kielenkaytto ja roskaaminen ja uhittelu (jollei huomauttajalla olisi ollut koiraa, tuskin olisi jaanyt uhitteluksi). Siina ainekset kunnon soppaan.

Soppaa sulla taitaa olla housuissasi!

Videon kuvaaja oli nuori urheilullinen kaveri joka osasi juutuubit ja muut nykyajan jutut. Vidon kohteena oli iäkäs mies, josta oli helppo havaita, että hän ei ollut ihan tasapainossa. Olipa hieno teko tehdä sairaasta vanhuksesta video ja panna hänet koko kansan naurettavaksi: "kohta juutuubi tuntee sut".

Eikö vidoen kuvaajan olisi nyt syytä tulla julkisuuteen, kun hän tuntuu julkisuutta niin arvostavan.

Vierailija
22/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei kuulu joukkoon?

-Teri Niitti

– risumies

– Sofia Ruusila

– Katja Hänninen

Se joka uhkaili ampumisella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti joutuu sairaalaan kun käräjille pitäisi lähteä.

Ollen itse syytön. On jo aikakin et suomessa tiukennetaan otetta näissä asioissa. Muistetaanpa tämä stylistinkin tapaus, jossa kohde ajettiin sydämen pettämiseen.

Mitä nyt vaan tappaa uhkasi. 

En myöskään ymmärrä, mistä lähtien on ollut ok kärrätä omat paskat kaupungin alueelle. Mielestäni koko kohu on tietysti aivan kohtuuton, mutta en minä sitäkään mieltä ole, että on ihan jees vältellä omien jätteiden hävittämiskustannuksia työntämällä ne toisten vaivoiksi. Veroissa maksettiin nuokin risumiehen risut. 

Vierailija
24/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä jemmata risuja jos ei terveys kestä :)

Vierailija
25/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamia esimerkkejä netttipalstojen kusipäiden kohteeksi joutuneista ihmisistä viime vuosilta:

– Teri Niitti: kuoli

– risumies: joutui sairaalaan viittä vaille kuolleena

– Sofia Ruusila: voitti maailmanmestaruuden

– Katja Hänninen: valittiin uudelleen eduskuntaan

–––––––––––––––––

Siinä näkeen vahvan ja heikon eron.

Teri Niitti oli monessa mukana ollut julkisuuden henkilö, silti sydän petti. Risumies ei pyytänyt päästä julkisuuteen. Tehdään susta video kaikkien naurettavaksi ja katotaan miten kestät. On aika kova hinta todistaa olevansa vahva, joko selviät tai kuolet.

Teri ei ollut ennen kohua sen suurempi julkkis kuin DJ Jaba, joka on nyt käräjillä raiskauksesta ilman mitään kohua. Jotain mittasuhteiden tajua ulinoihinne kiitos.

Mutta julkkis kuitenkin toisin kun risumies. Julkinen ammatti valitaan siihen ei lain mukaan ketään saa pakottaa. Sulta pitäs nettiyhteys laittaa poikki tai ainaki syyntakeisuus tutkia.

Jostain syystä kuitenkin Jaban kohdalla olette onnistuneet olemaan kohuamatta, vaikka kyseessä on sentään oikea rikos, ja paljon pahempi kuin esim. Axl Smithin teko.

Vierailija
26/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että videon julkaisijasta tehdään varoittava esimerkki oikeudessa. Mitä tahansa EI saa julkaista.

Miksi vain julkaisijasta? Onhan sitä jaettu vaikka kuinka paljon. Jakajat syyllistyneet ihan samaan herjaukseen.

Vierailija
27/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää nyt jo tämä mies rauhaan! Ei hän ole ketään satuttanut.

Uhkaili tappamisella. Ei kovin kiva setä.

Vierailija
28/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollen itse syytön. On jo aikakin et suomessa tiukennetaan otetta näissä asioissa. Muistetaanpa tämä stylistinkin tapaus, jossa kohde ajettiin sydämen pettämiseen.

En myöskään ymmärrä, mistä lähtien on ollut ok kärrätä omat paskat kaupungin alueelle. Mielestäni koko kohu on tietysti aivan kohtuuton, mutta en minä sitäkään mieltä ole, että on ihan jees vältellä omien jätteiden hävittämiskustannuksia työntämällä ne toisten vaivoiksi. Veroissa maksettiin nuokin risumiehen risut. 

En tienny tuota. Senkö jälkeen kun hänet uhattiin laittaa tuubiin? Rikos tuokin on mut niin on tuo videon julkaisukin. Kuvaajan kasvot myös julki.

Vierailija
29/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Risumies: Sita saa, mita tilaa.

Alatyylinen kielenkaytto ja roskaaminen ja uhittelu (jollei huomauttajalla olisi ollut koiraa, tuskin olisi jaanyt uhitteluksi). Siina ainekset kunnon soppaan.

Soppaa sulla taitaa olla housuissasi!

Videon kuvaaja oli nuori urheilullinen kaveri joka osasi juutuubit ja muut nykyajan jutut. Vidon kohteena oli iäkäs mies, josta oli helppo havaita, että hän ei ollut ihan tasapainossa. Olipa hieno teko tehdä sairaasta vanhuksesta video ja panna hänet koko kansan naurettavaksi: "kohta juutuubi tuntee sut".

Eikö vidoen kuvaajan olisi nyt syytä tulla julkisuuteen, kun hän tuntuu julkisuutta niin arvostavan.

Sinusta siis on OK heitella roskia mihin sattuu ja uhkailla huomauttajaa ja kayttaa todella torkeaa kielta? Taidat itse olla oikea _kyrvansyyla_.

Vierailija
30/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymin Voima siivoaa siellä risut ja vie polttoaineeksi omaan kamiinaan. Ei mene veroista.

Vierailija
31/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonni ap, ei mua ainakaan naurattanut se video yhtään. Sinunlaistesi persoonien takia se mies voi nyt huonosti. Koska ajattelet samoin kuin ne kiusaajat, pahaa hänestä.

Kyllä se risuroskaaja yksi vitun ylimielinen hölmö oli. Ei sitä kukaan voi kieltää.

Vierailija
32/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonni ap, ei mua ainakaan naurattanut se video yhtään. Sinunlaistesi persoonien takia se mies voi nyt huonosti. Koska ajattelet samoin kuin ne kiusaajat, pahaa hänestä.

Kyllä se risuroskaaja yksi vitun ylimielinen hölmö oli. Ei sitä kukaan voi kieltää.

Ehkä mut kyl ne asiat hoidetaan paikanpäällä, ei räävitä nettiin koska siinä syyllistyy rikokseen itsekin.

Vierailija
33/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymin Voima siivoaa siellä risut ja vie polttoaineeksi omaan kamiinaan. Ei mene veroista.

Tämä Kymin voima on siis joku hyväntekeväisyysyhtiö, joka käy ihan vaan raaka-aineiden hankinnan ilosta poimimassa risuja sieltä sun täältä? Hyvä tietää, voisi omatkin sitten vaan kärrätä jonkun kuntalaisten iloksi tarkoitetun lenkkipolun varteen, kun mitä niitä hävityskustannuksia maksamaan. 

Saanko viedä samaan paikkaan myös pesukoneen ja vanhan rähjäisen sohvan? Kai joku nekin kerää ja vie kaminaansa?

Vierailija
34/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkä suojeluksessa tämä kuvaaja on kun ei ole mitään tietoa henkilöllisyydestä?

Vierailija
35/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mut kyl ne asiat hoidetaan paikanpäällä, ei räävitä nettiin koska siinä syyllistyy rikokseen itsekin.

Mitä sinä siellä sössötät? Jos, joku repii minulle päätään ja uhkailee tappamisella, niin kuvaan ja laitan kyllä nettiin. Vinkki sinulle ja muille risurääpijöille: käyttäytykää sillä tavoin IRL, ettei netissä tarvitse hävetä itseään sairaaksi.

Vierailija
36/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkä suojeluksessa tämä kuvaaja on kun ei ole mitään tietoa henkilöllisyydestä?

Jos kerran tuntee tehneensä hyvän työn niin luulisi tulevan julkisuuteen?

Vierailija
37/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sillä henkilöllisyydellä tekisit? Midät vaan mölysi mahassa, niin itse et päädy nettiin.

Vierailija
38/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt sen videon julkaisemista alunperinkään. Ei naurattanut.

Ja risut kuiteskin maatuu.

Ylimielinen kusipää siinä vittuili ja kuvasi.

Näin toimii yliopistoväki!

Vierailija
39/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Kymin voima on siis joku hyväntekeväisyysyhtiö, joka käy ihan vaan raaka-aineiden hankinnan ilosta poimimassa risuja sieltä sun täältä? Hyvä tietää, voisi omatkin sitten vaan kärrätä jonkun kuntalaisten iloksi tarkoitetun lenkkipolun varteen, kun mitä niitä hävityskustannuksia maksamaan. 

Saanko viedä samaan paikkaan myös pesukoneen ja vanhan rähjäisen sohvan? Kai joku nekin kerää ja vie kaminaansa?

Risut maatuu, pesukone ei. Ei ollut vanhalta mieheltä hyvää käytöstä, mut nuoren miehen käytös oli täysin suhteetonta.

Vierailija
40/156 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut tieto on että on 45vuotias mies.

Hyvin piilottelee.

Taitaa tienata hyvin videollaan.