Ruokitko sinä lintuja ja samalla rottia taloyhtiön pihalla? Linkki
Kommentit (14)
Typerää tuo ruokkiminen. Taloyhtiön pitää poistaa ruokintapaikat.
Meistä on mukavampaa antaa lintujen kuolla nälkään ja ruokkia rottia sitten niillä kuolleilla linnuilla. Lapsetkin oppivat ikkunasta katsellessaan, mitä se luonnon kiertokulku ja luonnonvalinta oikein tarkoittaa.
meillä hiirien määrä romahti, kun lakkasimme viemästä siemeniä lintulaudalle
Myyrän kolot ilmestyivät kun vanhus ruokki lintuja. Nyt ei koloja ole enää tullut kun salaa heitimme roskiin tuon äijän lintulaudan. Yksi hallituksen jäsen vielä ruokkii näitä toisella laidalla. Isännöitsijä ei asiaan puutu, niin kuin ei moneen muuhunkaan asiaan.
Eikö terveystarkastajat puutu asiaan?
Meillä on rottia tullut piha-alueelle. On yks mamma joka viskoo kanssa terassin ovesta leivän muruja. Häneltä vietiin jo lintulauta pois.
Hei hallituksen jäsen. Miksi et puutu ongelmaan?
Täyttä rasismia.
Miksi rotta on vähempiarvoinen kuin lintu?
Miksei rottia saisi ruokkia? Miksi kaikilla eläimillä ei ole oikeus elää?
Eikö niitä lintuja voisi ruokkia vaikka metsän keskellä? Mitä järkee on ruokkia talojen pihalla? Itsekkäitä paskoja nuo ruokkijat. Minä..Minä..Minä...
Tunnustan itse pudottelevani murusia leivonnaisistani kahvilan pihalla. Ei siellä rottia ole vaan pieniä liikuttavan suloisia varpusia. Ne aina lennähtävät muruja nokkimaan.
Minä heitän kuivat leivät naapurin tontille.
Minä olen dementoitunut ja syötän mitä haluan.
Ei ruokita ketään.
Meillä kiellettiin lintujen ruokkiminen lintuinfluenssan aikaan. Kaikki pesäpöntötkin piti poistaa, vaikka yhdessä talkoilla oltiin niitä lähimetsään tehty. Puheenjohtaja oli nyt sitä mieltä, ettei me haluta lintuinfluenssaa pihalle.
Sitten meni pari vuotta ja meillä alkoi olla rottaongelma pihoilla. Kas, kenenkäs massiivista ja tolkuttoman paskasta grilliä ne kävivätkään kyttäämässä. Sinne vaan hupun alle ja jääneitä kanankoipia ja pihvejä hakivat. Meillä usea otti kuvia ja videonpätkää näistä rottien touhuista. Jätkä ei suostunut myöntämään ongelmaa.
Sitten lähetettiin pätkät eteenpäin ja alkoi kummasti tapahtua. Terminaattori tuli ja kaikki seitsemän rottaa, jotka jäi ansaan, niin puheenjohtajan asukaspihalta.
Ei ole enää puheenjohtaja.
Meillä hallituksen jäsen 80v ruokkii.