Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin juuri ruuat ensi viikoksi, 100 e meni niin että hulahti

Vierailija
26.02.2017 |

ja perjantaina pitää vielä hakea viikonlopun (pe-su) lihat :/

2 aik + 2 lasta

Millasia kauppalaskuja muilla on?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo 5 euroa per tilaus ole paha. Markettiin ajaessa bensaan menee enemmän, kuluu arvokasta vapaa-aikaa ja tekee helpommin heräteostoksia.

Satanen viikossa kuulostaa ihan normaalista kahden lapsen taloudessa. Meillä menee saman verran. Toki voisi pienentää jos olisi pakko, mutta tykätään laittaa hyvää ruokaa.

Ei tuollainen nettitilauskaan hetkessä synny + pitää päivystää kotona tilauksen tuojaa toisena ajankohtana.

Vierailija
62/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.. Meillä vaan kaksi aikuista, toki menisi sitten enemmän lapsen/lapsien kanssa. Mutta hyvin saa viikon ruuat 20-30 eurolla. Siihen sitten päälle maidot yms. "ylimääräiset" vähät. Itse tykkään leipoa leipää, eli sitä ei hirveästi tarvitse ostella. Silloin tällöin juustoa ja jotain kinkkua.

Ollaan työttömiä, että eipä sitä rahaa tosiaan ole käyttää sataa euroa ruokaan viikossa. "Parempaa" (kalliimpaa) tehdään noin kerran kuussa. Just jotain hyvää kalaa, lihaa tms. Muuten syödään perusruokia. Makaronimössöä, kanakastiketta, spagettilasagnea, itse tehtyjä lihapullia tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin kauppahalli24:stä. Ilmaiseksi saa kuljetukset kuukauden ajan, joten päätin kokeilla. Olin tyytyväinen kaikkeen paitsi tomaatteihin, ne olivat hailakoita, niitä, mitä en itse valitsisi marketista. Mutta nyt tilasin toisen kerran ja otin suosiolla pikkutomaatteja, uskoisin niiden olevan parempia. Hauskaa oli, että sekä viime että edellisellä kerralla sai yhden tuotteen ilmaiseksi, viime viikolla se oli joku tuorejuusto, nyt joku rahka tms.

En koe olevani laiska, vaan minusta on järkevää helpottaa elämääni niin, etten joudu töiden jälkeen autottomana raahaamaan painavia maitotölkkejä yms. viikoksi selkä vääränä tai vastaavasti käymään lähes joka päivä kaupassa, kun en jaksa kerralla kantaa enempää.

Vierailija
64/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on selkeästi joku foodien mainos, kun noin innokkaasti pitää perustella valintaansa :D Ei siinä, varmasti ihan kiva palvelu, jos on hankala päästä kauppaan. Itse tykkään nähdä sen tuotteen ennen ostosta ja siksi käyn ihan kaupasta tuotteet hakemassa. Joku jo kyselikin esimerkiksi hedelmien ja leivän laadusta tällaisessa. Tuollaineen epäilyttää itseäni eniten näissä palveluissa. 

Miksi kauppias tarjoaisi asiakkailleen huonoa palvelua? Eiköhän kotiinkuljetus ole kilpailuvaltti.

Vierailija
65/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitilaus on tosi nopea tehdä. Minulla on useita valmiita tallennettuja ostoslistoja. Valitsen aina niistä sopivimman, lisään tai poistan muutaman tuotteen. Eilen tilasin tavaraa 160 € edestä, meni n. 5 min aikaa.

Eikä toimitusta tarvitse päivystää. Valitset päivän ja toimitusajan, toimitusaika on n. 3 t sisällä. Sekä sähköpostiin että kännyyn tulee viesti, milloin tavarat on kerätty ja tarkempi toimitusaika. Ei ap.

Vierailija
66/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee kotiin asti tilatut ruuat. Täällä Mikkelissä on ainakin yksi K-Market joka toimittaa ruuat tilauksesta kotiin. Ylellistä ja tulee edullisemmaksi kuin kaksi autoa, yhdellä (jolla mieheni ajaa työajoja) olisi aika paljon suunnittelemista että se olisi paikalla silloin kun pääsen kauppaan.

Vierailija
67/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on RUOAT ja 100 €. Opettele kirjoittamaan!!

Vierailija
68/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaamani tuotteet ovat aina olleet priimaluokkaa. Maitotuotteissakin pitkät käyttöajat.

Ja jos tilaan vanhoja tuttuja tuotteita, ei minun niitä todellakaan tarvitse nähdä. Tietenkin ne on ihan samoja, kuin kaupassakin.

Lisäksi saa itse valita, saako tuotteen korvata jollain muulla tuotteella, jos tilattu on loppu.

Sähköpostiin tulee tilausvahvistus, missä lista tilatuista tuotteista ja mahdollisesti korvatuista tuotteista.

Näköjään täällä nettitilauksia vastustavat eivät tiedä lainkaan, kuinka se toimii. Ihan turhaa silloin arvostella. Ei ap.

Vierailija
69/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja perjantaina pitää vielä hakea viikonlopun (pe-su) lihat :/

2 aik + 2 lasta

Millasia kauppalaskuja muilla on?

Minulla menee yksin tuo, halvalla pääset. Olen hoikka nainen, syön vain hyvää ruokaa.

Vierailija
70/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on selkeästi joku foodien mainos, kun noin innokkaasti pitää perustella valintaansa :D Ei siinä, varmasti ihan kiva palvelu, jos on hankala päästä kauppaan. Itse tykkään nähdä sen tuotteen ennen ostosta ja siksi käyn ihan kaupasta tuotteet hakemassa. Joku jo kyselikin esimerkiksi hedelmien ja leivän laadusta tällaisessa. Tuollaineen epäilyttää itseäni eniten näissä palveluissa. 

Huomasin saman. Missään muussa ketjussa ei ap ole ihan noin innokas. :)

Vierailija
71/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin juuri ruokaa hirveät määrät, riittää viideksi päiväksi. n.65€ maksoi. Mukana oli toki esim.riisiä, joka riittää pidemmäksi aikaa.

Meillä on 2 aikuista ja kolme lasta.

Mitä te oikein ostatte ja syötte?

Vierailija
72/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä tilauspalvelun vastustajia oikein korpeaa? :D Miten se heiltä on pois, jos joku haluaa tilata ruuat kotiinsa. Itse en ole sitä vielä käyttänyt koska asun ison automarketin vieressä ja lapsettomana kaupassa käynti on helppoa. Mutta jos meillä olisi lapsia ja kiireisempi elämä kuin nyt niin hyvin voisin kuvitella sitä käyttäväni. 

Kaikesta sitä ihmiset voikin vetää herneet nenäänsä :D :D 

Vierailija
73/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina ostin vkl ruoat, noin 200 €. 2 aikuista. Kun lapset muuttivat pois kotoa, ei ruokalasku pienentynyt yhtään, mutta ruoan taso nousi huimasti 😃

Vierailija
74/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se suuri onni ettei meillä toi filee ole viikonlopun herkkua, eikä karkit eikä siideri.  Muutenkin kuulostaa tuo ap-n kova huoli kaikista lihoista oudolta, kun vain leikki-ikäisiä lapsia. Siis oletteko ehkä kovia syömään ja kotoisin Karjalasta,  siellähän ne olivat sellaisia " syömäköyhiä ".  Etkö edes tuoretta leipää halua viikolla ostaa?  Outoa meininkiä kun nyt jo huolissaan ens viikon ruuista ja taas jostain ihme lihoista. Relaa nyt vähän, ei kai ne lapset nälkään kuole, vai syökö teillä jokin vieras bonzo?  Ja miksei ole pakastinta.  Ruokakauppaan voi Suomessa vaikka 20 000 e vuodessa.  Vähän olet kuin mun anoppi, ei mitään rahan tajuu, oli kotoisin Kannakselta.

Vierailija
75/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin juuri ruokaa hirveät määrät, riittää viideksi päiväksi. n.65€ maksoi. Mukana oli toki esim.riisiä, joka riittää pidemmäksi aikaa.

Meillä on 2 aikuista ja kolme lasta.

Mitä te oikein ostatte ja syötte?

Ensi viikolla syödään:

kanaa, riisiä + höyrytettyjä kasviksia

thaimaalaista lohikeittoa

ruokaisaa kinkku-pastasalaattia, jossa mm. avokadoa, babypinaattia, tomaattia jne.

tulista, tomaattista katkarapupataa + riisiä

kana-kasvis-nuudeliwokkia

tattirisottoa + tomaatti-mozzarellasalaattia

naudan sisäfileetä, bataattiranskalaisia ja salaattia

Lisäksi paljon hedelmiä, jonkin verran leipää ja päällisiä, jogurttia, tuoremehua, maitoa, viikonloppuna saunalimua + leffaherkkuja.

2 aikuista. Toinen ottaa eväät edellisen illan päivällisestä ja toinen syö työpaikkalounaan. Rahaa menee, koska käytämme paljon tuoreita yrttejä, juustoja jne. En jaksaisi syödä aina vaan jauhelihakastiketta, nakkikastiketta, lihapullia, kinkkukiusausta ja lasagnea. Sekin vaihe on koettu.

Vierailija
76/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

80€ meni meillä 5 pvän ruokiin ja siinäkin osa tarvikkeista oli jo kotona! Ruokina

- possua rosmariinikermakastikeessa, juuresmuussia

- toisena päivänä lopusta possunfileestä leivitettyjä pikkupihvejä ja tomaattirisottoa

- ma-ti juuressosekeittoa ja leipää

- keskiviikkona gnocchi alla Trapanese.

Lisäksi muutama hedelmä ja salaattitarpeet, leipää, maitoa yms. perustarvikkeita. Possunfile oli "edullista" eli 9,90€/kilo mutta ei hirveän hyvälaatuista tai mureaa. Lounaat teini syö koulussa ja meille riittää leipä, ollaan kotona ensiviikolla.

3 syöjää.

Vierailija
77/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

90€ on kyllä todella vähän. Meillä saattaa tuo 90€ mennä jopa silloin, kun tehdään täydennysostoksia mutta ei osteta varsinaisia ruuantekoaineksia. Mutta jos vähänkin paremmassa kaupassa käy, missä on kaikenlaisia houkutuksia, niin helpostihan sitä rahaa menee. Prismassa on lähinnä perushuttua, sieltä ei koskaan kovin suurta laskua saa aikaiseksi. 

Vierailija
78/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee ruokakauppaan noin 80-100 e viikossa, 1 aikuinen ja 1 lapsi + 2 kissaa. Tuohon summaan kyllä sisältyy myös kaikki muut päivittäistarvikkwet, kuten vessapaperit ja pesuaineet sun muut, ja satunnaiset herkut. Nälkää ei nähdä, ja kohtuullisen terveellisestikin syödään, mut kyllä tuo on jo aika minimi. En oo koskaan tarkkaan laskenutmitä ihan pelkät ruokaostokset tekee.

79/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se suuri onni ettei meillä toi filee ole viikonlopun herkkua, eikä karkit eikä siideri.  Muutenkin kuulostaa tuo ap-n kova huoli kaikista lihoista oudolta, kun vain leikki-ikäisiä lapsia. Siis oletteko ehkä kovia syömään ja kotoisin Karjalasta,  siellähän ne olivat sellaisia " syömäköyhiä ".  Etkö edes tuoretta leipää halua viikolla ostaa?  Outoa meininkiä kun nyt jo huolissaan ens viikon ruuista ja taas jostain ihme lihoista. Relaa nyt vähän, ei kai ne lapset nälkään kuole, vai syökö teillä jokin vieras bonzo?  Ja miksei ole pakastinta.  Ruokakauppaan voi Suomessa vaikka 20 000 e vuodessa.  Vähän olet kuin mun anoppi, ei mitään rahan tajuu, oli kotoisin Kannakselta.

Lääkkeet?

Vierailija
80/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastailee niin innoissaan, että tää vaikuttaa ihan foodien mainokselta.

Vanhuksille ja sairaille ja laiskoille on kyllä varmaankin hyvä palvelu.

Niin tai autottomille ,tuovat kympillä kotiin asti mikä on 3euroa enemmän mitä maksaisi joa itse hakisin ne ostokset linja-autolla!