Suositelkaa hyvää tummapaahtoista kahvia?
Kaipaisin jotain uutta tummaa kahvia maisteltavaksi, onko ehdotuksia? Mieluiten sellainen joka löytyy Cittarista/isosa S-marketista, koska tämä tulisi siis ihan sellaiseksi arkipäivien kahviksi. Nordquistin Reko-kahviin olen kyllästynyt, joten sitä ei kannata ehdottaa! :D
Kommentit (27)
Robert Pauligin Dark Roast. Tämä kylläkin Lidlistä kun sieltä ei muuta tummaa löytynyt. On hyvää!
Kiitos kaikille tähänastisista vastauksista! :) Ja lisääkin saa toki vielä ehdotella! Ehkä nyt seuraavaksi vois kokeilla joko sitä Parisiennea tai tuota Robert Pauligin Dark Roastia, niitä tullut useamman kerran mietittyä kaupassa. Ap
https://www.arvidnordquist.fi/kahvi/valikoima/gran-dia/
Mä tykkään tästä keskitummasta Arvid Nordquist Gran Diasta. Oon aiemmin juonut tummia ja nyt ostin vaihteeksi keskitummaa, maistuu hyvin ja kolmas perättäinen paketti jo menossa.
Käytän itse enimmäkseen luomu reilukaupan tumma paahto espressokahveja. Mun makuja hivelee aina eniten 100% arabicapapukaffe.
Suodatinkahveista noilla spekseillä jäi mieleen Ruohonjuuresta ostettu Destination Selection kahvi.
Myös Clipperin Italian Style on okei.
Jos haluaa satsata kalliimpaan ja erikoisempaan, sitten Kaffan Monsoon Malabar. Se ei taida olla luomu/reilukauppa.
Onko joku maistanut noita Taylorin kahveja?
Gevalia Mellanröstiä ei ole vielä mainittu, kannattaa kokeilla sitäkin nyt kun taas saa Suomesta.