kuvaile asusi, hiusvärisi ja päivän ruokasi, me yritämme arvata ikäsi, sosiaalisen statuksesi ja lastesi määrään sekä nimet!
huumorilla sitten, siskot ja veljet :) aloitan:
pitkä musta toppi, pitkä löysä harmaa neuletakki ja mustat tregginsit, hiukset värjäämättömät maantienharmaat.
uunissa tonnikalavuoka ja seuraavaksi sinne menevät porkkanasämpylät!
Kommentit (719)
Vierailija kirjoitti:
Pitkät luonnonvaaleat hiukset joissa viime kesän aurinkoraitoja ja kiharrettu laineille. Kasvot meikattu MACin ja Diorin meikeillä. Päällä musta DVF-mekko, mustat Manolo-korkokengät, mustat peittävät Wolfordin sukkahousut. Koruina Chanelin pienet korvakorut ja Tiffanyn siro rannekoru. Vaihdan pian kotoisampaan asuun kun alan valmistaa illallista.
Ruokalistalla alkupalana Olivierin salaatti, ja venäläiset suolakurkut hunajalla ja smetanalla. Pääruokana blinejä muikunmädillä ja juomana Bollinger Special Cuvée Brut -shamppanja joka on yksi suosikeistani. Jälkiruokana appelsiinisuklaamousse. Illastamme mieheni kanssa kahdestaan eli tänään ei ole tulossa ketään vieraita.
Mungo-Anna?
Ei vaan, tää oli huono. :D Musta tuntuu ettei kirjoittajalla ole tällä hetkellä työtä, kun on aikaa ja viitsimistä laitella tuollaisia illallisia. :) Ja huomio kiinnittyi myös tuohon että on aikaa kihartaa hiuksia ja meikata ja laittautua (vaikka onkin lauantai), eli tuskinpa olet mikään uratykki. Tai itse olen kunnianhimoisten uravanhempien lapsi ja meillä ennemmin viikonloppuisin syötiin ulkona kuin että vanhemmat olisivat laittaneet itse. Ja muutenkin viikonloppuisin tehtiin joko niitä töitä tai sitten rentouduttiin täysin.
Voi toki mennä ihan metsäänkin. :D
Aamiainen maitorahkaa ja teetä, lounas naudan ulkofile salaatilla. Asu bogner jeans farkut, cashmirvillapaita, alla silkkipaita. Sorelin kengät, vanha untuvatakki.
Niinannnn kirjoitti:
Musta samettinen oloasu, villasukat. Hiukset vaaleat, pitkät ja luonnollisen näköiset. Meikkinä kasvoissa Diorin meikkituotteita, ei irtoripsiä eikä rakennekynsiä, ei tatuointeja. Söin aamiaiseksi kaurapuuroa (kera makeuttamattoman persikkahillon) jossa pellavarouhetta erilaisia siemeniä jotka ostin luomutuotekaupasta. Sitten söin puolen päivän aikaan kasviksia ja broilerijauhelihaa wokki-tyylisesti laitettuna. Sen jälkeen söin Luonto-sitruunajogurttia. Alkuillasta syön ehkä vielä samaa ruokaa. Illalla aioin syödä tummaa suklaata vähän, pecan-pähkinöitä ja juon ehkä saunaoluena yhden alkoholittoman oluen. Ikää mulla on 47-vuotta.
Heeeei sä et osaa, miksi kerroit ikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päällä violetit colleget ja harmaa pitkähihainen trikoopaita. Hiukset vähän yli olkapäiden, kullanruskeat värjätyt. Ruokana tänään makaronilaatikkoa ja ruisleipää, illaksi pizzaa.
Vantaalainen 25-vuotias baarityöntekijä. Avoliitossa, ei lapsia.
Pieleen meni ☺
Punainen paita, valkoiset korkeavyötäröiset farkut, mustat polviin ylittyvät saappaat, valkoiset pörrö sukat ja oranssi olkalaukku. Hiukset vaaleanruskeat ja lyhyet (saa kiinni) sekä etutukka. Ruokana kanaa ja riisiä, paljon kasviksia sekä sweet chili kastiketta. Jälkkärinä jäätelöä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rennot housut, joissa mustaa ja valkoista kuviointia. Musta pitkähihainen, joissa valkoisia raitoja. Hiukset pitkät ja ruskeat, joita ole värjännyt kohta varmaan vuoteen.
Tänään olen syönyt aamupalaksi pari leipää ja riisikakkua sekä suklaapatukan. Äsken söin kiinalaista take out-ruokaa.
40+ äii kahdelle teinille, toinen poika ja toinen tyttö. Ei ole kiinnostunut ulkonäöstään vaan kulkee töihinkin meikkaamattomana. Mies on isomahainen kohta 50v. ja kustantaa kiinalaisen take-out-ruoan ja usein myös hesen autokaistan safkat koko perheelle. Työskentelet lähihoitajana.
Vähän pieleen :D 25v lakimies. Avoliitossa, ei lapsia. Mies opiskelee vielä. Olen hoikka, take out ruoka ei ole tapana muuta kuin harvoin.
Niin ja piti sanoa, että arkisin kyllä meikkaan mutta tänään en jaksanut kun en ole poistumassa kotoa
Vierailija kirjoitti:
Punainen paita, valkoiset korkeavyötäröiset farkut, mustat polviin ylittyvät saappaat, valkoiset pörrö sukat ja oranssi olkalaukku. Hiukset vaaleanruskeat ja lyhyet (saa kiinni) sekä etutukka. Ruokana kanaa ja riisiä, paljon kasviksia sekä sweet chili kastiketta. Jälkkärinä jäätelöä :)
28v joka haluaa olla erilainen. Sinkku, ei lapsia. Asuu Helsingissä. Opiskellut yliopistossa humanististisessa tiedekunnassa eikä ole päässyt vielä koulutusta vastaaviin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Niinannnn kirjoitti:
Musta samettinen oloasu, villasukat. Hiukset vaaleat, pitkät ja luonnollisen näköiset. Meikkinä kasvoissa Diorin meikkituotteita, ei irtoripsiä eikä rakennekynsiä, ei tatuointeja. Söin aamiaiseksi kaurapuuroa (kera makeuttamattoman persikkahillon) jossa pellavarouhetta erilaisia siemeniä jotka ostin luomutuotekaupasta. Sitten söin puolen päivän aikaan kasviksia ja broilerijauhelihaa wokki-tyylisesti laitettuna. Sen jälkeen söin Luonto-sitruunajogurttia. Alkuillasta syön ehkä vielä samaa ruokaa. Illalla aioin syödä tummaa suklaata vähän, pecan-pähkinöitä ja juon ehkä saunaoluena yhden alkoholittoman oluen. Ikää mulla on 47-vuotta.
Heeeei sä et osaa, miksi kerroit ikäsi?
Koska olisitte arvanneet mut nuoremmaksi muuten :) Mutta nyt voi arvata jos vaan vielä osaat/osaatte :)
Harmaat sukat, tummanharmaat paksut legginsit, valkoinen toppi ja musta pidempi neulepaita. Hiukset luonnollisen vaaleat. Olen syönyt aamulla maustamatonta jogurttia siihen marjoja, banaani, mysliä ja vähän hunajaa, vettä. Lounaaksi porkkana ja eilistä kanapiirakkaa..ja nyt mussutan omar -karkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaa H&M t-paita, mustat pillifarkut (luottohousut, käytän harvoin mitään muuta). Hiukset vähän yli olkapään, tummanruskeat, noin kolmen sentin maantienvärinen tyvikasvu. Olen syönyt tänään Arlan proteiinijugurtin, sekä juonut Skyr-juoman, kahvikupin ja Oatly-suklaakaurajuoman. Myöhemmin aion syödä suklaapuuroa.
21-vuotias yliopisto-opiskelija, paikkakuntana Tampere tai Kuopio
Ei huonosti! Oon 24 ja paikka JKL, eli vain pieniä korjauksia.
Tässä ilman ikää, ei saa luntata edellisestä mun viestistä ;) Musta samettinen oloasu, villasukat. Hiukset vaaleat, pitkät ja luonnollisen näköiset. Meikkinä kasvoissa Diorin meikkituotteita, ei irtoripsiä eikä rakennekynsiä, ei tatuointeja. Söin aamiaiseksi kaurapuuroa (kera makeuttamattoman persikkahillon) jossa pellavarouhetta erilaisia siemeniä jotka ostin luomutuotekaupasta. Sitten söin puolen päivän aikaan kasviksia ja broilerijauhelihaa wokki-tyylisesti laitettuna. Sen jälkeen söin Luonto-sitruunajogurttia. Alkuillasta syön ehkä vielä samaa ruokaa. Illalla aioin syödä tummaa suklaata vähän, pecan-pähkinöitä ja juon ehkä saunaoluena yhden alkoholittoman oluen.
Mustat collegehousut, tummansininen imetystoppi ja -paita, pinkki huppari. Puolikas proteiinipatukka ja pizzaa. Hiukset neutraalin sävyiset liukuvärjätyt, tyvi ruskea ja latva blondi.
College- housut ja t-paita ( mustat), villasukat. Ei alkkareita. Hiukset tummanruskeat, nutturalla. Ruokana porkkanakakkua ( kaupan), vihanneksia ja chilipapuja.
Pitkä tumma lähes musta tukka nutturalla/sutturalla, ei meikkiä. Mustat liivit, lumileipardikuvioiset hipsterit, mustat legginssit, valtava sininen Ramones t-paita ja polviin asti ulottuvat villasukat. Aamupalaksi söin kaurapuuroa ja join lasin karpalomehua ja kupin kahvia, lounaaksi eilistä munakasrullaa ja salaattia, välipalaksi suklaata ja kahvia. Illaks pitäs keksiä viel jotain..
Mustat lökärit, t-paita ja farkkukauluspaita. Mustat sukat. Hiukset värjäämättömät suht tummanruskeat. Olen syönyt tänään kanaa, riisiä ja ison kasan kasviksia jo pari kertaa. Parit viinirypäleet myös ja ranskalaisia välipalaksi.
Sun juuri lähikaupan salaattibaarin salaattia, jälkiruuaksi marjoja (tyrniä ja mustikkaa). Lyhyet ruskeksi värjätyt hiukset. Päällä harmaavalkoraudallinen Espritin paita, jalassa Mangon Olivia skinny jeans.
Sun juuri lähikaupan salaattibaarin salaattia, jälkiruuaksi marjoja (tyrniä ja mustikkaa). Lyhyet ruskeksi värjätyt hiukset. Päällä harmaavalkoraudallinen Espritin paita, jalassa Mangon Olivia skinny jeans.
Ei lapsia, 30v., farmaseutti?
Päällä mustat leggarit jossa valkoisia viiruja ja musta vartalonmyötäinen trikoomekko. Hiukset on harmahtavan blondit, polkkatukka. Ruuaksi grillikasviksia, itsetehtyjä kalapyöryköitä ja lohkoperunoita.
Mustat siistit farkut, mustavalkoinen paitapusero, punainen villakangastakki ja villasilkkihuivi, Lumin laukku. Mustat nilkkurit. Tummanruskea polkkatukka, oma väri.Mustasankaiset silmälasit. Aamulla ruisleipää ja maitokahvia. Päivällä salaattia, illalla sushia.