kuvaile asusi, hiusvärisi ja päivän ruokasi, me yritämme arvata ikäsi, sosiaalisen statuksesi ja lastesi määrään sekä nimet!
huumorilla sitten, siskot ja veljet :) aloitan:
pitkä musta toppi, pitkä löysä harmaa neuletakki ja mustat tregginsit, hiukset värjäämättömät maantienharmaat.
uunissa tonnikalavuoka ja seuraavaksi sinne menevät porkkanasämpylät!
Kommentit (719)
Musta toppi, lyhyet collegeshortsit ja blondi tukka korkealla ponnarilla. Aamupalaksi syöty täytetty croissant, lounaaksi tonnikalasalaatti ja illalliseksi broileria riisipedillä.
UUSI yritys, kukaan ei vastannut aiempaan :(
Siis vaaleahkot (kapeilla tummilla raidoitetut) hiukset, aamupala cortadokahvi ja paahtis juustolla ja kinkulla ja puolikas avokadoa, päivällä kahvilassa täytetty croissant ja espresso ja cocis, iltaruokana uunilohta ja keitettyä perunaa. Yllä mustat farkut ja pitkä musta neuletakki, vaaleansininen neulepusero, jalassa nyt kotosalla lammasnahkatossut.
Vierailija kirjoitti:
Ylisuuri villapaita ja tummansiniset haaremihousut ornamenttikuviolla, tummanruskea tukka. Tänään on valmisruoka päivä, en tiedä vielä mitä Lidlistä tarttuu.
Kolmikymppinen, työtön lähihoitaja. Käyt mielelläsi kirppiksellä. Lapsia ei yhtään tai sitten yksi.
NeitiTuoSaa kirjoitti:
NeitiTuoSaa kirjoitti:
Tässä minun vanha:
Päällä leobardi kuosiset yöhousut ja tumman fuksian värinen aamutakki. Rintohin ylettyvät vaalennetut hiukset, jotka hieman oranssihtavat, joissa eilisillalta jääneet livät kiharat. Ponnari. Ruoka: ei mitään. Ainoa mikä on niin jaffa keksi paketti mahan päällä, kun katselen netflixiä xDJA PÄIVITETTY:
Edelleen samat yöhousut ja sama aamutakki. Jalassa valkoiset "dinonjalka" tossut. Hiukset kosteat suihkun jäljiltä, hieman laineilevat, seassa hopeita ja haalean liloja raitoja. Hiukset auki, sivuotsatukka pinnillä kiinni. Iltaruokana/palana tänään ollut kaksi leipäkoneella tehtyä täytettyä leipää, joissa täytteenä tonnikalaa tomaattikastikkeessa, ananasmurska sekä juustoraaste. Juomana juissi mandariini mehu, joka laimennettu 70/30, jälkkäriksi kolme palaa fazerin "punasta".En ole 38v salarakas Hervannasta. Eikä minulla ole 3 chichuahuaa xD (hyvä veikkaus kuitenkin:D)
PISTÄKÄÄ MIULLE VIELÄ KUNNON ARVAUS, NIIN KERRON SITTEN ITTESTÄNI :))))
Olet iltalukiota käyvä alle 30-v työtön vaatemyyjä. Ei lapsia
En ole 38v salarakas Hervannasta. Eikä minulla ole 3 chichuahuaa xD (hyvä veikkaus kuitenkin:D)
En ole myöskään iltalukiota käyvä työtön ja lapseton vaatemyyjä.
Olen 25 vuotias aikuisopiskelija. Opiskelen käsityöntekijäksi korupuolella. Minulla on 5 vuotias poika, nimeltään Rasmus. Asun kerrostalo kolmiossa poikani ja miheni tälla hetkellä työttömän kanssa. Miehelläni on 4 vuotias tyttö Adessa, joka ikävä kyllä asuu oman itsekeskeisen äitinsä kanssa toisella puolella suomea.
Kanasalaatti, blondi, button up paita ja kynähame ja korkkarit
Asu: Sininen villapaita ja mustat pillit.
Hiusväri: Paskan ruskeat.
Päivän ruoka: 2 x ruisleipää juustolla ja metukalla + omena.
Siniset pillifarkut, musta kashmir neule. Beigen- kullan vaalea long bob tukka suihkun jälkeen sekavalla nutturalla. Paljain jaloin , varpaankynsissä mun lemppari sävy Orlyn Naughty :)
Aamupalaksi itse tehty smoothie banaani- mustikka-mango, maitokahvi ja ruisleipä ja Appenzeller juustoa.
Lounaaksi salitreenin jälkeen broileri- kasvis wokki, jälkkäriksi raakasuklaata.
Loppupäivän syömisistä ei tietoa, ehkä tilaan jotain.
Mulla on leviksen wedgiet, musta vyö, mustat nilkkurit, ohut burgundin punainen neule. Hiukset hopeanvaaleat häivytetyllä tyvellä. Ruoaksi karamellipossua ja wokattuja kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
paivanvarjo kirjoitti:
Jaloissa mustavalkoiset trikoot, paitana harmaa löysä neule. Hiukset värjätyt tummanruskeat, ehkä aavistuksen punertavat. Tänään olen syönyt jogurttia ja mysliä, kasviksia ja kalafileitä, pitsaa Kotipizzasta sekä lättyjä.
Olette miehesi kanssa yli 40-vuotias lapseton pariskunta. Asutte kaksikerroksisessa tilavassa omakotitalossa. Viiniä ja olutta kuluu hieman liikaa.
Heh, ei ihan :) Miehen kanssa noin 30-vuotias pariskunta, lapsia 1 ja tilava omakotitalo kyllä, ei tosin kahta kerrosta. Viiniä saattoi opiskeluaikana kulua välillä hieman liikaa, nykyisin ei :)
Päällä mustavalkoinen mekko ja mattapintaiset silkkivillasukkahousut, mustat alusvaatteet ja naruolkainalustoppi. Suorat, pitkähköt hiukset asteen verran vaaleammaksi värjätty kuin oma väri, eli vaaleahkot tummuusasteeltaan noin 9. Olen syönyt tänään mansikkamustikkabanaanismoothien, vihreää mansikkainkivääriteetä ja itsetehtyä lohikiusausta kasvisten kera. Lisäksi join lasillisen Pepsi Maxia.
Harmaat nilkkasukat, mustat collegehousut, urheiluliivit ja pinkki-musta pyjamamekko. Hiukset ovat ruskeat, oma väri kasvatettu esiin. Olen syönyt tänään 4 siivua lauantaimakkaraa ja kolme kuppia kahvia.
Päällä mustat tregginsit, musta toppi ja viininpunainen huppari. Hiukset pitkät ja punertavat.
Tänään syömme chili sin carnea riisin ja salaatin kanssa.
Heh. Mulla on mustat housut ja sukat (ja sukassa reikä...), vaalea toppi ja harmaa neuletakki. Hiukset on vaalennetut, puolipitkät. Olen tänään syönyt ruisleipää kinkulla, pari mukia kahvia ja jauheliharullan.
Musta hm-puuvillapaita, valkoinen imetystoppi, imetysrintsikat, merinovillalegginssit, Kappahlin sukat ja alushousut. Vaaleita raitoja maantienvärisellä pohjalla. Ruokana vuohenjuustokanaa kvinoalla ja avokadolla.
Vierailija kirjoitti:
Siniset pillifarkut, musta kashmir neule. Beigen- kullan vaalea long bob tukka suihkun jälkeen sekavalla nutturalla. Paljain jaloin , varpaankynsissä mun lemppari sävy Orlyn Naughty :)
Aamupalaksi itse tehty smoothie banaani- mustikka-mango, maitokahvi ja ruisleipä ja Appenzeller juustoa.
Lounaaksi salitreenin jälkeen broileri- kasvis wokki, jälkkäriksi raakasuklaata.Loppupäivän syömisistä ei tietoa, ehkä tilaan jotain.
24v korkeakoulu (tai ehkä yliopisto) -opiskelija, alana esim. liiketalous tai kauppatieteet tai muu yleishyvä ei-erikoistava, ei lapsia, asuu yksin ja on sinkku tai juuri alkaneessa parisuhteessa missä äijä on vielä testivaiheessa. Innokas somettaja.
Umbron musta huppari ja pinkit collegehousut.Vaalea rikottu polkka ja ruokana spaghettibolognese:)
Harmaat verkkarit, valkoiset nilkkasukat, valkoinen pitkähihainen paita, mekko. Tukka suora tummanruskea polkka, punaiset rillit. Syönyt aamulla kahvia ja 2 voileipää, päivällä 2 perunaa ja maksapihvejä puolukkahillolla.
N.50 vuotias nuorekas vasta eronnut nainen, joka kokee löytäneensä avioliittoon kadonneen naiseutensa uudestaan. Ammatiltasi olet jossain kaupungin toimistossa töissä. Sinulla on yksi aikuinen tytär. :)