kuvaile asusi, hiusvärisi ja päivän ruokasi, me yritämme arvata ikäsi, sosiaalisen statuksesi ja lastesi määrään sekä nimet!
huumorilla sitten, siskot ja veljet :) aloitan:
pitkä musta toppi, pitkä löysä harmaa neuletakki ja mustat tregginsit, hiukset värjäämättömät maantienharmaat.
uunissa tonnikalavuoka ja seuraavaksi sinne menevät porkkanasämpylät!
Kommentit (719)
Vierailija kirjoitti:
harmaa printti collegepaita ja papparuutuhousut
tummanvaalean ja keskivaalean välimaastoa, pieni lämmin vivahde
täysjyvä kalafileet, riisi, raejuusto
Sinkku. Sukupuoli ? Papparuutu voi hämätä, mutta sanon silti mies. Hoitoalalla.
Vaaleapusero,mustatoppi, leggingsit ja makkarakeitto.
Päällä leobardi kuosiset yöhousut ja tumman fuksian värinen aamutakki. Rintohin ylettyvät vaalennetut hiukset, jotka hieman oranssihtavat, joissa eilisillalta jääneet livät kiharat. Ponnari. Ruoka: ei mitään. Ainoa mikä on niin jaffa keksi paketti mahan päällä, kun katselen netflixiä xD
Älkää kertoko liikaa, vastatkaa vain kysymyksiin!
Tällä hetkellä yöpuku, hiukset punaiset ja ruokana kanawokki.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleapusero,mustatoppi, leggingsit ja makkarakeitto.
Hiukset :tummaa ja vaaleata.
Hiukset vyötärölle, tummanruskeat, joissa vaaleampia raitoja ja hieman laineikkaat, tällä hetkellä löysällä letillä. Päällä tummanharmaat trikooshortsit ja tummanharmaa pitsitoppi, näiden päällä vielä vaaleanpunainen pitkä pörröinen aamutakki (auki) ja jalassa tummanharmaat aamutossut (molemmissa ketunnassut). Tänään en ole syönyt mitään, juonut kahvia maidolla ja Pepsi Maxia, illalla ehkä maistelen laskiaispullia ja juon lasin viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset olkapituiset ja ruskeat, päällä erinäisistä syistä juuri nyt punamusta korsetti, pitsialushousut ja stay up-sukat. Päivän viralliseksi asuksi tätä ei kuitenkaan voi kutsua... Aamulla söin munaa, join mehua sekä kahvia ja päivällä suklaata, illasta ei vielä tietoa. Arvaatko ammattini, sosiaaliluokkani ja lapsien määrän? ;)
Mies 44 v, transvestiitti (piti tärkeänä viitata korsettiin epävirallinen asuna). Eronnut, 2 lasta yhteishuoltajuudessa, ammatti kirjastonhoitaja pk-seutu.
Vierailija kirjoitti:
vierailija kirjoitti:
Harmaa huppari ja harmaat urheiluhousut. Hiusväri on tummanvaalea kevyesti raidoitettuna. Päivän lounas oli mikrohampurilainen.
30v, lapseton, ammattina kaupan kassa
Ikä meni oikein. 1 lapsi, valmistuin juuri kulttuurialalta ja olen perustamassa omaa yritystä.
Harmaat leggarit, musta trikoopaita.
Hiukset luonnolliset blondit.
Tänään leivottu laskiaispullaa, päivällä syöty takkamakkaraa ja iltapäivällä perunamuusia ja juureslihapullia.
Siniset villasukat, harmaat reisitaskuhousut, vaalea villapaita.
Kullanruskeat, puolipitkät hiukset.
Ruokana tumma pasta herkkusieni-sipuli-savukinkku-kastikkeella.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät suorat tummat hiukset, eilen pesty, sormen- ja varpaankynsissä väritöntä lakkaa. Yllä pitkä violetti yöpaita.
Ruoaksi oli iso uunimunakas sekä vihersalaattia ja ruisleipää.
Eronnut, yhden murrosikäisen äiti, lääkäri Espoosta.
Vastasin itse.
Olkapääpituus ja ruskea väri hiuksissa. Farkkulegginsit ja pitkä musta lyhythihainen t-paita. Lounaalla paistetut muikut, salaatti ja kotitekoiset ranskaperunat, kermaviilikastike. Aamulla kahvi ja pari ruisleipäviipaletta, juusto ja vihannekset.
Vierailija kirjoitti:
Täytettyjä (suolaisia) kroissantteja ruokana ennen päivällistä, kotitekoista piirakkaa, hiusten väri on keskiruskea vaalealla sävytyksellä, päällä minulla on nude yksinkertainen puuvillamekko.
Arvauksia? :)
Vierailija kirjoitti:
Pitkät luonnonvaaleat hiukset joissa viime kesän aurinkoraitoja ja kiharrettu laineille. Kasvot meikattu MACin ja Diorin meikeillä. Päällä musta DVF-mekko, mustat Manolo-korkokengät, mustat peittävät Wolfordin sukkahousut. Koruina Chanelin pienet korvakorut ja Tiffanyn siro rannekoru. Vaihdan pian kotoisampaan asuun kun alan valmistaa illallista.
Ruokalistalla alkupalana Olivierin salaatti, ja venäläiset suolakurkut hunajalla ja smetanalla. Pääruokana blinejä muikunmädillä ja juomana Bollinger Special Cuvée Brut -shamppanja joka on yksi suosikeistani. Jälkiruokana appelsiinisuklaamousse. Illastamme mieheni kanssa kahdestaan eli tänään ei ole tulossa ketään vieraita.
Kouluttamaton edustusrouva, joka harrastaa ruuanlaittoa ja joutuu kotioloissakin tälläytymään miehensä mieliksi. Mies on 15 vuotta vanhempi menestyvä liikemies, jolla kaksi lasta ensimmäisestä liitosta. Mies ei halua enää lisää lapsia eikä uudestaan naimisiin.
Mulla on musta neulosmekko, vaaleat kullanväriset puoleen selkään ulottuvat luonnonkiharat hiukset. Olen syönyt aamupalaksi ruisleivän, jonka ääällä edam-juustoa. Nyt pohdin, mitä laittaisin ruuaksi. Yksi vaihtoehto on itsetehdyt hampurilaiset, toinen pasta carbonara, kolmas avocadopasta ja juustotäytteisiä tortellojakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamutakki ja collegehousut, pitkät vaaleat hiukset. Ruokana kasvistortilloja.
Kotona asuva lellipentu
Voi miten tylsä vastaus, odotin parempaa... Parikymppinen, parisuhteessa oleva opiskelija. Kotona asun, mutta ihan omassani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
harmaa printti collegepaita ja papparuutuhousut
tummanvaalean ja keskivaalean välimaastoa, pieni lämmin vivahde
täysjyvä kalafileet, riisi, raejuusto
Sinkku. Sukupuoli ? Papparuutu voi hämätä, mutta sanon silti mies. Hoitoalalla.
Sinkku olen kyllä, yhden lapsen 25v yksinhuoltaja. Äitiyslomalla tällä hetkellä, mutta hiusalan ammattilainen. Tai olin, lähden opiskelemaan matkailualaa kun lomailut loppuu. Ja nainen olen, hengailen papparaispöksyissäni kun kotosalla vaan möllöttää :D
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä yöpuku, hiukset punaiset ja ruokana kanawokki.
Kahden koululaisen yksinhuoltaja. Esimies kaupan alalla. Kotipaikka Kouvola.
Hiukset olkapituiset ja ruskeat, päällä erinäisistä syistä juuri nyt punamusta korsetti, pitsialushousut ja stay up-sukat. Päivän viralliseksi asuksi tätä ei kuitenkaan voi kutsua... Aamulla söin munaa, join mehua sekä kahvia ja päivällä suklaata, illasta ei vielä tietoa. Arvaatko ammattini, sosiaaliluokkani ja lapsien määrän? ;)