Tunnetko vääryyttä, jos työkaverisi saa bonuksen ja sinä et?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu työkaverista.
Oletko kokenut vääryyttä?
Riippuu siitä minkälaiset säännöt niiden jakamisessa on ja mikä on oma rehellinen arvio pärjäämisestäni suhteessa muihin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä minkälaiset säännöt niiden jakamisessa on ja mikä on oma rehellinen arvio pärjäämisestäni suhteessa muihin.
Pystyykö kukaan rehellisesti arvioimaan omaa pärjäämistään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu perusteista päätökselle.
Mitä jos perusteita ei kerrota?
Vetäisin köniin esimiestä niin, ettei kukaan näkisi.
Minua ei pänni. Minulla on itselläni S-bonuskortti!
Riippuu mitä sen eteen on joutunut tekemään. Jos se tarkoittaa jatkuvaa venymistä työssä ja oman vapaa-ajan vähenemistä, niin en tunne vääryyttä enkä kadehdi.
Riippuu työkaverista.Teen 10x enemmän kuin lähin kollega (näkyy toki palkassa),mutta löytyy tyyppi joka tekee 10x enemmän kuin minä....Tasoerot on huikeat....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, itsearvointia on opetettu jo alakoulusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä sen eteen on joutunut tekemään. Jos se tarkoittaa jatkuvaa venymistä työssä ja oman vapaa-ajan vähenemistä, niin en tunne vääryyttä enkä kadehdi.
Tämä
Vääryys ei ole varsinaisesti tunne.
Hanskat putoaa, hoitakoon se erikoismies nekin hommat.
Jollain tasolla kyllä. Ymmärrän kyllä perustelut rationaalisella tasolla. Mutta emotionaalisella ja alitajunnan tasolla ajattelen, että olen syrjitty, että taas minä jäin ilman jostain, en ole osa porukkaa, olen irrallinen, olen huono, en ikinä riitä, teen turhaan sairaana töitä... En saa lopetettua tätä sisäistä puhetta käskemällä enkä perustelemalla rationaalisia asioita. Jos olisin saanut edes satasen. Ei niinkään tarpeen vuoksi vaan juuri tämän alitajunnan tuottaman puheen vuoksi.
Mahtaako Forrester Creations olla sukupuolista kanssakäymistä edellyttävä pulju?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Forrester Creations olla sukupuolista kanssakäymistä edellyttävä pulju?
Eikös se ole perheyritys?
Toisinaan