Iskä huutaa mulle että mun pitäisi häipyä kotoa, koska lintsaan niin paljon
Eikä sen kuulemma tarvitse katsella mua enää. Se myös otti mun puhelimen pois _lopullisesti_, ja sanoo että saan muka kaiken mitä haluan, koska sain puhelimen puolen vuoden jälkeen. Enkä todellakaan pyydä mitään muuta kuin perusasiat, koska en ansaitse sitä. Sisarukseni saavat taas kaikkea kallista esim. matkoja, enkä pyydä edes lähteä sinne mukaan. Vanhemmat luulee että voisin kertoa niille syyn miksen käy koulussa. :D
Kommentit (81)
No oot vittumainen kakara. Siks. Et käy koulussa ja perseilet. Onko ihme ku et saa mitään kivaa?
Mitäpä jos siirtyisit Demille, ehkä sua ymmärretään paremmin siellä.
totuudentötterö kirjoitti:
"Vanhemmat luulee että voisin kertoa niille syyn miksen käy koulussa. :D"
No mitä jos vaikka kertoisit sen syyn vanhemmillesi.
Se kun on oikeasti ainoa asia jolla ongelmasi helpottaisi
Luulenpa etten halua kertoa. En vain pysty siihen. Kaikki tunteet oksettaa mua aivan saatanasti. En muutenkaan luota niihin, oikeastaan en edes välitä niistä, enkä kenestäkään muustakaan.
Mites aattelit klaarata sitten kun et asu kotona?
Vierailija kirjoitti:
No oot vittumainen kakara. Siks. Et käy koulussa ja perseilet. Onko ihme ku et saa mitään kivaa?
Oikeastaan olen vain aika masentunut.
Taas sinä!
Oletko alkanut jo tupakoimaan?
Tee itsestäsi/vanhemmistasi lastensuojeluilmoitus, niin pääset muuttamaan pois kotoasi ihan laillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos siirtyisit Demille, ehkä sua ymmärretään paremmin siellä.
Kylläistyin Demiin. Eikä siellä "ymmärretä paremmin".
Vierailija kirjoitti:
Miksi et käy koulussa?
Ei kiinnosta käydä. Muutenkaan koko elämä ei kiinnosta.
Ahh nuoruus. Vanhempasi eivät kyllä toimi järkevästi, melko samoin toimi omatkin vanhempani aikanaan, pitivät minua ilkeänä ja olivat laittamassa minua pois kotoa, hylkäämässä. Oikeasti olisin vain tarvinnut heidän tukeaan ja apuaan koulunkäynnissä, olin oppimisongelmista kärsivä masentunut nuori.
Vanhempien ankaruus ja tunteettomuus vain pahensi asiaa ja loivat epäluottamusta välilemme, melkein ajauduin hyvin pahoihin ongelmiin tämän vuoksi.
Nykyään vakituisessa työssä käyvä itsenäinen ihminen kuitenkin, itsen sain opetella elämäntaidot, vanhempani eivät niitä opettaneet, potkaisivat vain pois kotoa tyhjän päälle heti kun se oli mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mites aattelit klaarata sitten kun et asu kotona?
En tiedä. Helposti?
Vierailija kirjoitti:
Taas sinä!
Mitäs hittoa se sua kiinnostaa? :D
Mee juttelemaan kouluterkkarille.
T. Vetis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sinä!
Mitäs hittoa se sua kiinnostaa? :D
Toivon että se oli vitsi et kai oikeasti ole aloittanut?
Tuleva YH sossupummi jolla 5 lasta ja kaikilla eri isät. Hieno tulevaisuus edessä, onnea!
Miksi et tee lasua itsestäsi, jos kerran vanhempasi eikä koulukaan tajua tehdä?
Parempi sun olisi olla muualla, jossa saisit apua ja tukea!
Vierailija kirjoitti:
Tee itsestäsi/vanhemmistasi lastensuojeluilmoitus, niin pääset muuttamaan pois kotoasi ihan laillisesti.
En oikein tiedä. Äiti on välillä oikeasti hullu, joskus taas ihan siedettävä. Iskä nyt vain on vähän äkkipikainen, mutta ei ole käynyt pariin kuukauteen käsiksi. Molemmat kyllä käyttää henkistä väkivaltaa ihan reippaasti. Mutta kuten sanoin ne ei ole ollut väkivaltaisia vähään aikaan. Kommenttisi oli kuitenkin vain vitsi, mutta vastasin siihen ihan asiallisesti. Tai ainakin luulen sitä vitsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ahh nuoruus. Vanhempasi eivät kyllä toimi järkevästi, melko samoin toimi omatkin vanhempani aikanaan, pitivät minua ilkeänä ja olivat laittamassa minua pois kotoa, hylkäämässä. Oikeasti olisin vain tarvinnut heidän tukeaan ja apuaan koulunkäynnissä, olin oppimisongelmista kärsivä masentunut nuori.
Vanhempien ankaruus ja tunteettomuus vain pahensi asiaa ja loivat epäluottamusta välilemme, melkein ajauduin hyvin pahoihin ongelmiin tämän vuoksi.
Nykyään vakituisessa työssä käyvä itsenäinen ihminen kuitenkin, itsen sain opetella elämäntaidot, vanhempani eivät niitä opettaneet, potkaisivat vain pois kotoa tyhjän päälle heti kun se oli mahdollista.
Tämä. Luulee vielä että välittäisin niistä.
"Vanhemmat luulee että voisin kertoa niille syyn miksen käy koulussa. :D"
No mitä jos vaikka kertoisit sen syyn vanhemmillesi.
Se kun on oikeasti ainoa asia jolla ongelmasi helpottaisi