Tervehdittekö kassaa?
Itse en tervehdi ihan periaatteen vuoksi. He ovat töissä siellä ja heille maksetaan asiakkaiden palvelemisesta! Tervehtiikö joku teistä?
Kommentit (120)
Mun lähikaupassapa on yks myyjä, joka ei tervehdi mua. Omanikäisiään kyllä, mutta ei meitä nuorempia... Säälittävä akka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette tervehdi/olette muuten vaan epäkohteliaita kassoille, haistakaa pitkä vittu. Me ollaan ihmisiä siinä missä tekin. Kassalla kahdeksan tuntia päivässä istuminen on tarpeeksi perseestä ilman äkäisiä ja töykeitä asiakkaitakin.
Kerro mikä kauppa niin pistän boikottiin
Enpä kerro. ;)
Miksi?
Siksi, että sinua ärsyttäisi.
Ja sinä valitit minulle käytöstavoista
Miksi olisin sinulle kohtelias kerran sinäkään et olisi minulle? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Miksi tervehtisin, jos myyjät ovat tuollaisia?
Voi kuule, olen todella kohtelias jokaiselle asiakkaalle, jopa teille idiooteille.
Idiootiksi haukkuminen ei ole kohteliasta, mutta sinä toki saatat olla niin tyhmä, että pidät idiootiksi haukkumista kehuna
Kappas, yliarvioin sinut. Oletin, että noinkin yksinkertainen ihminen ymmärtää sen, että en minä ääneen ketään idiootiksi sano. Mielessäni haukun kuitenkin teidät töykeät ja ylimieliset mulkvistit maan rakoon, mutta päälle päin hymyilen, toivotan hyvät päivänjatkot ja toivon, että karma korjaa.
Voisitko antaa edes yhdenkin hyvän perustelun sille, että miksi tervehtisin sinua tai ketään muuta puotipuksua työpäivän aikana
Koska se on kohteliasta ja kuuluu hyviin tapoihin, jokainen normaalilla älyllä varustettu ihminen tajuaa sen.
Jokainen normaalilla älyllä varustettu tajuaa, että minulla on periaate jota noudatan. Miksi käyttäytyisin kohteliaasti, kun laki ei siihen minua velvoita?
Normaalit ihmiset tekevät paljon asioita,joihin laki ei velvoita,ihan vain siksi että sietäisimme toisiamme.Ei tämä yhteiskunta pyörisi,jos kaikki keksisimme idioottimaisia periaatteita,jotka oikeuttavat tekemäön mitä vain lain sallimissa rajoissa.
Ketä minun periaatteeni haittaa. Pyydän syvästi anteeksi, jos rouva puotipuksu on ottanut kommenttini tässä keskustelussa itseensä.
Sinun periaatteesi haittaa n. jokaista kassatyöntekijää.
Voisitko kertoa miten se haittaa. En tee mitään rikosta pitämällä suuni kiinni kassalla
Se on epäkohteliasta ja tökeröä, tämä on sanottu sinulle miljoona kertaa.
Se ei ole epäkohteliasta, kun on kyse periaatteesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette tervehdi/olette muuten vaan epäkohteliaita kassoille, haistakaa pitkä vittu. Me ollaan ihmisiä siinä missä tekin. Kassalla kahdeksan tuntia päivässä istuminen on tarpeeksi perseestä ilman äkäisiä ja töykeitä asiakkaitakin.
Enpä kerro. ;)
Miksi?
Miksi olisin sinulle kohtelias kerran sinäkään et olisi minulle? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Voi kuule, olen todella kohtelias jokaiselle asiakkaalle, jopa teille idiooteille.
Idiootiksi haukkuminen ei ole kohteliasta, mutta sinä toki saatat olla niin tyhmä, että pidät idiootiksi haukkumista kehuna
Kappas, yliarvioin sinut. Oletin, että noinkin yksinkertainen ihminen ymmärtää sen, että en minä ääneen ketään idiootiksi sano. Mielessäni haukun kuitenkin teidät töykeät ja ylimieliset mulkvistit maan rakoon, mutta päälle päin hymyilen, toivotan hyvät päivänjatkot ja toivon, että karma korjaa.
Voisitko antaa edes yhdenkin hyvän perustelun sille, että miksi tervehtisin sinua tai ketään muuta puotipuksua työpäivän aikana
Koska se on kohteliasta ja kuuluu hyviin tapoihin, jokainen normaalilla älyllä varustettu ihminen tajuaa sen.
Jokainen normaalilla älyllä varustettu tajuaa, että minulla on periaate jota noudatan. Miksi käyttäytyisin kohteliaasti, kun laki ei siihen minua velvoita?
Normaalit ihmiset tekevät paljon asioita,joihin laki ei velvoita,ihan vain siksi että sietäisimme toisiamme.Ei tämä yhteiskunta pyörisi,jos kaikki keksisimme idioottimaisia periaatteita,jotka oikeuttavat tekemäön mitä vain lain sallimissa rajoissa.
Ketä minun periaatteeni haittaa. Pyydän syvästi anteeksi, jos rouva puotipuksu on ottanut kommenttini tässä keskustelussa itseensä.
Voisitko kertoa miten se haittaa. En tee mitään rikosta pitämällä suuni kiinni kassalla
Et teekään rikosta,vaan käyttäydyt vain huonosti.Ellet käytä itsepalvelukassaa,on kohteliasta jotenkin huomioida se henkilö,joka työskentelee kassalla.Jos puhuminen on ylivoimaista,katsekontakti ja nyökkääminen tai vaikka hymy käyvät myös tervehdyksestä.Ostokset täytyy joka tapauksessa maksaa,niin ettei siinä mitenkään säästä aikaa,että on tylysti hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä kerro. ;)
Miksi?
Et teekään rikosta,vaan käyttäydyt vain huonosti.Ellet käytä itsepalvelukassaa,on kohteliasta jotenkin huomioida se henkilö,joka työskentelee kassalla.Jos puhuminen on ylivoimaista,katsekontakti ja nyökkääminen tai vaikka hymy käyvät myös tervehdyksestä.Ostokset täytyy joka tapauksessa maksaa,niin ettei siinä mitenkään säästä aikaa,että on tylysti hiljaa.
Kyllähän siinä menee aikaa. Ostosten maksaminen kestää pidempään, kun tervehtii.
Vaikea uskoa, että joku ei tervehtisi kassaa. He ovat ihmisiä, ei robotteja.
En mäkään ymmärrä :D. Eihän tuolillekaan sanota kiitos istumisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että joku ei tervehtisi kassaa. He ovat ihmisiä, ei robotteja.
En tervehdi! He ovat töissä siellä ja heidän tehtävänsä on edelleenkin palvella asiakkaita tervehti tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä
Kyllä, tervehdin myös työpaikan siivoojaa kuten myös muitakin työkavereitani.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia? Jos et tervehdi, säästät kallista aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pomppis, mee nukkuu tai keksi joku uus aihe, tää on jo aiemmin käsitelty....
Mörkö???
Juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia? Jos et tervehdi, säästät kallista aikaa.
Jep,kun ei tuhlaa aikaa ihmisten tervehtimiseen,ehtii provoilla enemmän ennen yötaukoa.
Eli et siis ole tekemisissä kenenkään kanssa? Muidenkin alojen työntekijät saavat palkkaa töistään, työkavereitasi et tervehdi, hehän saavat myös palkkaa, työttömiäkään ei passaa moikata, heillehän tulee ns. palkkaa työttömyydestään jne. Vai onko tässä nyt takana vain pelkkä ihme inho kassamyyjiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Jännästi useimmat täällä osaavat erottaa ihmiset ja esineet toisistaan.Ja kassallavoi tervehtiä samaan aikaan,kun kassa piippaa ostoksia,ei siihen tarvitse käyttää ylimääräistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jännästi useimmat täällä osaavat erottaa ihmiset ja esineet toisistaan.Ja kassallavoi tervehtiä samaan aikaan,kun kassa piippaa ostoksia,ei siihen tarvitse käyttää ylimääräistä aikaa.
Tervehdin kassaa aina, paitsi en lähikaupan äärettömän puheliasta kassaa, joka innostuu siitä vain kommentoimaan ostoksiani ja jaarittelemaan kaikkea mahdollista. Tätä kassahenkilöä en katso edes silmiin enkä myöskään kiitä, koska en enää jaksa sitä "taitaa olla herkkupäivä, vink vink" tai "taas ostat näin paljon tätä, mitä oikein tällä kaikella teet?" -kommentointia. Parempi olla niin epäkohtelias kuin suinkin voi, niin pysyy kassakin hiljaa. Asiakkaan ostokset ei kuulu kassatyöntekijälle mitenkään, ja niiden kommentointi on asiatonta.
Siis kuka ois nii epäkohtelias ettei tervehtisi kassaa?
Tervehdin. Odotan että vielä joku kaunis päivä joku viehättävä kassa kiljahtaa "Ihanaa kun joku tervehti!", ottaa minua korvista kiinni ja suuteloi tulisesti.
M
Se on epäkohteliasta ja tökeröä, tämä on sanottu sinulle miljoona kertaa.