Tervehdittekö kassaa?
Itse en tervehdi ihan periaatteen vuoksi. He ovat töissä siellä ja heille maksetaan asiakkaiden palvelemisesta! Tervehtiikö joku teistä?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Itse en tervehdi ihan periaatteen vuoksi. He ovat töissä siellä ja heille maksetaan asiakkaiden palvelemisesta! Tervehtiikö joku teistä?
On sinullakin "periaate", et taida edes ymmartaa mita se sana tarkoittaa. Ala hyva ihminen edes suunnittele lomailevasi USSAssa vilauttelemassa Suomen passia, koko maa saisi pahan maineen.
Olen jo aikaisemminkin kommentoinut etta suomalaisilla ei ole alkeellisimpiakaan kaytostapoja, ollaan ja eletaan kuin vasta puunoksalta pudonneet. Onneksi poikkeuksiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sinullakin "periaate", et taida edes ymmartaa mita se sana tarkoittaa. Ala hyva ihminen edes suunnittele lomailevasi USSAssa vilauttelemassa Suomen passia, koko maa saisi pahan maineen.
Olen jo aikaisemminkin kommentoinut etta suomalaisilla ei ole alkeellisimpiakaan kaytostapoja, ollaan ja eletaan kuin vasta puunoksalta pudonneet. Onneksi poikkeuksiakin on.
Voisit opetella kirjoittamaan ennen kuin arvostelet minun käytöstapojani
En tervehtinyt viimeksi kassaa kun hän tuijotti mua tosi rumasti koko ajan. En tajua miksi
En minä kassaa, mutta jos sattuu henkilökunnan kanssa katseet kohtaamaan, niin ehdottomasti tervehdin, saatan jopa hymyillä. Joskus työntekijä ei nosta katsettaan, vaan piippailee vain tuotteita. Annan hänen olla siellä omassa maailmassaan, aina ei jaksa ihmisiä, vaikka asiakaspalvelualalla onkin. Pääasiassa hän on kuitenkin rahastamassa minua, eikä viihdyttämässä.
Tervehdin jos kassa tervehtii. Jos taas kassa on naama norsun vitulla ja katsoo halveksuvasti/katsoo muualle käyttäydyn samoin.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteen vuoksi? Niille maksetaan.Tämä nauratti...
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen saanut vain pari asiallista vastausta?
Tämähän on paras ketju aikoihin...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi keskusteluani haukutaan provoksi. Sanoin vain etten tervehdi kassa, koska voin olla yhtä hyvin tervehtimättä. He saavat työstään palkkaa ja heidän pitäisi sietää asiakkaita tervehti tai ei!
Et tervehdi,koska voit olla tervehtimättäkin? Oletko yleensäkin tyly muille ihmisille samalla periaatteella?
Tietenkin kassa joutuu sietämään kaikenlaisia asiakkaita,mutta kyllä se päivä kuluu mukavammin,jos asiakkaina on normaaleita ihmisiä,eikä mulkeroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä huvittava.Ap ei siis käyttäydy huonosti,koska on moukka vailla käytöstapoja,vaan siksi että hänellä on vahva periaate! 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä huvittava.Ap ei siis käyttäydy huonosti,koska on moukka vailla käytöstapoja,vaan siksi että hänellä on vahva periaate! 😅
Mitä huvittavaa siinä on? Se on minun periaatteeni ja elämä rakentuu periaatteiden varaan. En aio tuhlata aikaani ihmisten tervehtimiseen. Minulla on omakin elämä. En puutu myyjän elämään juttelemalla hänen kanssaan ja myyjä jättää minut rauhaan.
Tottakai tervehdin, usein kassa ehtii ensin :). En tietenkään tervehdi tupakka-automaattia tai muuta taustaa, mikäli kassa käy käsiksi ostoksiin, katse tiukasti jotenkin sisäänpäin. Eli minä ostajana, en ole mitään, asenne = yäk. Parhaimmillaan kiireestä huolimatta kassan/asiakkaan kontaksi on todella miellyttävä tapahtuma. Yritän painaa mieleeni kassan jonka kanssa "synkkaa" eli on miellyttävä jotta voin suunnata hänen kassalleen seuraavallakin kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huvittavaa siinä on? Se on minun periaatteeni ja elämä rakentuu periaatteiden varaan. En aio tuhlata aikaani ihmisten tervehtimiseen. Minulla on omakin elämä. En puutu myyjän elämään juttelemalla hänen kanssaan ja myyjä jättää minut rauhaan.
Mihin tärkeään puuhaan käytät ajan,jonka säästät,kun et tervehdi ihmisiä?Sehän on kuitenkin useita sekunteja päivässä.
Mustakin oli cool olla niin rebel 14-vuotiaana että en tervehtinyt kassaa. Meni kyllä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tärkeään puuhaan käytät ajan,jonka säästät,kun et tervehdi ihmisiä?Sehän on kuitenkin useita sekunteja päivässä.
Minulla on ystäviä joille voin jutella. Miksi minun pitäisi sepittää koko elämäntarinani kassalle?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi keskusteluani haukutaan provoksi. Sanoin vain etten tervehdi kassa, koska voin olla yhtä hyvin tervehtimättä. He saavat työstään palkkaa ja heidän pitäisi sietää asiakkaita tervehti tai ei!
Viimeinen lauseesi on täysin totta eikä sitä käy kiistäminen. Mutta, saatko sinä palkkaa siitä että et tervehdi kassaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen lauseesi on täysin totta eikä sitä käy kiistäminen. Mutta, saatko sinä palkkaa siitä että et tervehdi kassaa?
Pääsen nopeammin kotiin, kun en juttele turhaan kassalle
Eli ketään joka saa palkkaa ei tarvitse tervehtiä mikäli hän on juuri töissä?
Tervehdin, katson silmiin, vastaan kysymyksiin ja kiitän lopuksi. Aina!