Minkä ikäisenä miesten huomio katosi?
Missä vaiheessa nuorten, komeiden miesten katseet alkoivat väistämättä lipua ohi sinusta pysähtymättä mittailemaan muotojasi ja riisumaan sinua alasti?
Kommentit (110)
En ole onneksi koskaan ollut mikään miesten himoitsema objekti. Hyi hitto.
Olen 48 eikä miesten huomio ole vielä kadonnut. Huomiota saan sekä itseni ikäisiltä, itseäni vanhemmilta että itseäni nuoremmilta miehiltä.
Mistä minä tiedän, minkä ikäisiä miehet ovat!
Aloin kerätä miehiltä katseita vasta nelikymppisenä ikähaitarilla 20-60 vuotta. Sitä ennen olin ilmaa suurimmalle osalle. Nyt olen 51 v ja edelleen miehiä kiinnostaa.
Taitaa olla taas jonkun nykyajan "komean" miehen oma juttu. Sen verran älytön ja idioottimainen.
Kukaa nainen ei tuollaisia mieti, suurin osa elää onnellisesti parisuhteessa eivätkä kaipaa kaiken maailman yksinäisten hiippareiden tuijotuksia.
Minua alkoi sedät katselemaan kun olin n.6v... Ehdottelun ja koskettelun aloittivat kun olin 9-10v.. Ehkä eniten sain huomiota 11-12v ikäisenä ja siihen se sitten loppuikin kun täytin 14v ja aloin liikkuessani käyttää valkoista keppiä.
Tuntui ettää ikävuosina 27-32 miehet oli koko ajan perässä. Ennen sitä ei niin paljoa eikä sen jälkeen. Eli pelkkä ikä ei vaikuta.
Olen melkein 40v nainen, aika tavallinen mielestäni. En ole koskaan flirttaillut miehille tai muutenkaan hakenut huomiota. Suhteet alkaneet aikalailla tylsältä kaveripohjalta, ensin muista syistä tunnettu ja sit ihastuttu.
Nyt on alkanut sitten tapahtuu ihmeitä. Olen saanu tämän vuoden puolella 4 mieheltä työpaikalla (iso talo, emme tunne) katseita, joista ei voi erehtyä! Pari on ottaneet vahingossa fyysistä kontaktia. Ja nämä katseet olleet jo kuukausia nyt päällä, ei ole mitään kerta vilkaisuja.
Sekä yksi mies kaupassa aivan kyttäsi hyllyjen väleistä ja kassalla suoraa minua, hymyili ja haki vastakontaktia, että aivan alkoi ahdistamaan. Ja ne katseet on todella intensiivisiä, häkellyn enkä voi katsoa takaisin. En ole tottunut tämmöiseen, koska en ole tällaista huomiota saanut.
Olen miettinyt miksi näin? Ainoa syy näin selkeään miesten mielenkiinnon syttymiseen on juuri tuo ikä. Olen ollut siis tavallinen nuorempana, en ole kaunotar enkä timmissä kunnossa ollut. Iän myötä jyvät alkaa erottuun akanoista, ja kun oman ikäiset alkaa vanheneen ulkoisesti (vartalo, kasvot, pukeutuminen) niin itse alankin erottua edukseni oman ikäisteni joukosta. Toisinsanoen, alan ollakin viehättävämmän näköinen ulkoisesti kuin muut ikäiseni, nuorempana taas olin tavis.
Onko muut huomanneet samaa?
Mun tapauksessa miesten huomio alkoi pikkuhiljaa vähentyä joskus kolmenkympin jälkeen, ja nyt 42 vuotiaana olen jo täysin näkymätön miehille.
Kovaa kyttäämistä sain osakseni erityisesti 13-25-vuotiaana. Sitten vähän rauhoittui ja sanoisin että yli 30-vuotiaana sain hieman vähemmän huomiota ja kohteliaisuuksia kuin aiemmin. Näkymättömäksi muutuin varmaan joskus 45-vuotiaana. Nyt olen 49-vuotias ja eipä se miesten huomion saaminen ole enää aikoihin jaksanut kiinnostaa. Vapauttavaa!