Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä miesten huomio katosi?

Vierailija
24.02.2017 |

Missä vaiheessa nuorten, komeiden miesten katseet alkoivat väistämättä lipua ohi sinusta pysähtymättä mittailemaan muotojasi ja riisumaan sinua alasti?

Minkä ikäisenä miesten huomio katosi?

Vaihtoehdot

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten komeiden miesten?

Jaa-a.

Mielestäni ihan normaalia,että nuoret miehet eivät katselen itseään reilusti vanhempaa sillä silmällä. (On poikkeuksia, tiedän.. )

Itseäni jahtasi ainakin vielä 35 vuotiaana joku armeija-ikäinen pikkupoika. Ei kiitos.

Ja jotkut parikymppiset kyselivät "paljon maksaa s***otto?". Näitä kyllä ojensin. Kysyin onko siskoja? Oli. Kysyin mitä tekisivät miehelle,joka kysyisi niiden siskolta noin? (Kuulemma vetäisivät tu r piin.. Ehkä meni perille niille junioreille, toivottavasti)

Mutta yleisesti huomasin,ettei päät kääntyneet perään niin ahkerasti ehkä juuri tuossa 35 vuotiaana.

Sen jälkeen sairastuin n.37v, ja huomio oli itselläkin muissa asioissa. Ulkomuotokin muuttui. En liikkunut juuri  missään. 

Mutta ne katseet (juuri ne,jotka arvioi muotoja etc) olivat mielestäni vähän ahdistavia usein.

Ja Huom! Joillekin miehille riittää kun

Ai niin. Yhtenä vappuna mulla oli pitkä musta peruukki. Ja se huomion määrä.. yksi mies ahdisteli työpaikalla saakka.

En tiedä onko joku fetissi tms.

Olisi varmaan pitänyt kokeilla blondia joskus. Ihan huvikseen. Testinä.

Vierailija
82/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sievä, vaan erittäin tavallisen näköinen. Lyhyt ja silmälasipäinen, hoikanpuoleinen. En ole saanut ikinä mitään huomiota meikattunakaan. Ei haittaa. ikää on jo. 

Kävitkö ikinä yöelämässä?

Kävin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sievä, vaan erittäin tavallisen näköinen. Lyhyt ja silmälasipäinen, hoikanpuoleinen. En ole saanut ikinä mitään huomiota meikattunakaan. Ei haittaa. ikää on jo. 

Kävitkö ikinä yöelämässä?

Kävin.

Lyhyt ja rillipää ei ole nätti.

Vierailija
84/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihana,kun voi puhua nuorten miesten kanssa ilman,että ne luulee,että tällä tädillä on jotain seksuaalista kiinnostusta heitä kohtaan. Ja sama toisinpäin.

Esim. Tässä rapussa yksi kohtelias nuorimies. Olisi kamala,jos se luulisi tämän "mummon" yrittävän iskevän tms. Tai toisinpäin.

Vierailija
85/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihana,kun voi puhua nuorten miesten kanssa ilman,että ne luulee,että tällä tädillä on jotain seksuaalista kiinnostusta heitä kohtaan. Ja sama toisinpäin.

Esim. Tässä rapussa yksi kohtelias nuorimies. Olisi kamala,jos se luulisi tämän "mummon" yrittävän iskevän tms. Tai toisinpäin.

Niinpä. Vanhana on vapaa juttelemaan iloisesti kaikille ihmisille. Kukaan ei kuvittele mitään, eikä havittele mitään. 

Vierailija
86/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeestaan tiedä, en katso katsooko mua miehet.

Vierailija
87/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joskus kolmenkympin jälkeen väheni dramaattisesti kun en ole ikinä mikään missi ollut. 

Vierailija
88/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihan valtavasti, omaan makuuni liikaa, huomiota 15-25-vuotiaana. Mutta mä aloin tätiintyä jo kolmekymppisenä, siis alkoi pyöreä naama jotenkin roikkua ja siitä tuli sellainen tantan pallinaama, ja kroppakin meni tätimäiseksi, tisseistä tuli isot ja riippuvat ja lantiosta leveä. Kyllä se huomio siihen loppui, kun söpöstä tytöstä kuoriutui täti.

Vierailija
89/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Minun huomio miehiin katosi 45- vuotiaana. Ei johtunut siitä, että seksuaalisuus olisi laantunut vaan siitä, että sain tarpeeksi kuspäisistä miehistä. Elämä on paljon tasaisempaa ja parempaa, kun ei ole miestä elämässä. 

Oma kokemus on, että nainen saa kyllä miehen ja parisuhteen, JOS  haluaa eikä se ole iästä kiinni. 

Vierailija
90/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 40-vuotiaana 17 vuotta nuoremman ex-kilpauimarin kanssa. Nuoret miehet on ihania, nam! 

Vierailija
91/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut koskaan. Eikä laihuuskaan auttanut, joten olen kai naamasta vain niin ruma 

Vierailija
92/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin 40-vuotiaana 17 vuotta nuoremman ex-kilpauimarin kanssa. Nuoret miehet on ihania, nam! 

Jotenkin oksettava kommentti..

T: nainen 40+

Vierailija
93/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen nuorekas urheilullinen rintava kohta 60v, ei ne katseet ole mihinkään kadonneet, nykyään katsoo jopa itseni ikäisetkin, minä en vaan katsele itseni ikäisiä, ne on liian vanhoja. 

Vierailija
94/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeestaan tiedä, en katso katsooko mua miehet.

Minullakaan ei ole mitään tietoa, milloin miehet ovat lakanneet katsomasta minua, sillä minä lakkasin huomaamasta heidät jo 20-vuotiaana. Täytin juuri 20, kun tapasin mieheni. Menimme aika pian naimisiin ja olin äiti jo muutama päivä sen jälkeen, kun täytin 22. Olemme aina olleet puolisoni kanssa koti-ihmisiä ja absoluuttina ei ole tullut baareissakaan juostua. Minulla ei siis ole kokemusta miehistä muuta kuin sukupuolettomina ihmisinä sen jälkeen, kun menin naimisiin. 

Vierailija
95/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen ei saa huomiota? Kasvoistaan tosi ruma? ( :

Vierailija
96/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen ei saa huomiota? Kasvoistaan tosi ruma? ( :

En usko tähän. Olen ihan hetero nainen ja kaupassa työskentelee yksi nainen. Nuorempi. Sen tavassa liikkua on jotain huomiotaherättävää.. tekee mieli aina tuijottaa. En ole vielä ikinä nähnyt kasvoja kunnolla. Enkä halua,että se kauhistuu kun toinen nainen sitä tuijottaa.  :D

Kuka edes on ruma?

Ei tule mieleen,että olisin nähnyt naisen ja ajatellut "onpa ruma".

Vierailija
97/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisemmin en huomiota ole miehiltä koskaan saanutkaan, mutta se vähäkin loppui tyystin kun olin n.30-vuotias.

Nykyään olen kuin näkymätön.

Vierailija
98/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuolevat 20-30 vuotta aiemmin kuin naiset.

Näkö ja kuulo, tuntoaisti miehillä huononee samalla.

Miehen kyvykkyys olla mies loppuu myös viimeistään 15 vuotta ennen kuin naisen seksuaalisuus katoaa

35 - 50 😁

40 - 55

45 - 60

50 - 65

55 - 70

60 - 75

65 - 80

70 - 85

😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

😅😅😅😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
99/110 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisemmin en huomiota ole miehiltä koskaan saanutkaan, mutta se vähäkin loppui tyystin kun olin n.30-vuotias.

Mitä vikaa on näkymättömyydessä? Kauniskin vanhenee. 

Vierailija
100/110 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on näkymättömyydessä? Kauniskin vanhenee. 

Helpointa olla tavallinen. Saa olla ikänsä rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi