Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä miesten huomio katosi?

Vierailija
24.02.2017 |

Missä vaiheessa nuorten, komeiden miesten katseet alkoivat väistämättä lipua ohi sinusta pysähtymättä mittailemaan muotojasi ja riisumaan sinua alasti?

Minkä ikäisenä miesten huomio katosi?

Vaihtoehdot

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköinen nainen ei saa koskaan huomiota, vanhetessa ei tilanne ainakaan muutu. 

Vierailija
62/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absurdi keskustelu. Minua ei ole koskaan kukaan katsonut, paitsi kerran, kun oli lyhyt hame, valtavasti meikkiä ja ripsenpidennykset, tuli miehet baarissa juttelemaan. Jotenkin näitä lukiessa tajuaa, että on ihan järkyttävän ruma :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v, ja saan ainakin toistaiseksi vielä miesten huomiota, jopa enemmän kuin toivoisin.

Vierailija
64/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sievä, vaan erittäin tavallisen näköinen. Lyhyt ja silmälasipäinen, hoikanpuoleinen. En ole saanut ikinä mitään huomiota meikattunakaan. Ei haittaa. ikää on jo. 

Vierailija
65/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio korreloi ulkonäön kanssa . ( :

Vierailija
66/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo viimeinen vaihtoehto oikein on? Tai yleensäkin nuo kommentit vaihtoehdoissa 😄

Olen 43v. ja ehkä tässä koronan jälkeen ei ole ollut enää vientiä. Mutta enhän mä edes enää käy missään, kun koronavuosina siihen tottui ja jäi päälle tuohon aikaan. Missä siis olisi vientiä, kaupassako kun oma mies seisoo vieressä?

Sitä paitsi tiedän monia vanhempia naisia, joilla on kivasti vientiä, joten tuon "tiedän olevani poikkeus" olisi kyllä saanut jättää pois.

Vierailija
67/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppu siihen, kun sain lapsia 25v. Ei ulkonäön takia, joka ei siis muuttunut vaan koska mulla oli lapsia ja kerroin siitä avoimesti. Toki olen myös parisuhteessa mutta ennen lapsia se ei näyttänyt miehiä haittaavan.

Vierailija
68/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v naisena,

on mies joka tykkää ja vakipano joka katsoo ainakin silloin tällöin sillä silmällä.. 

Ihan tyytyväinen olen siihen huomioon mitä saan. 

Vierailija
69/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole loppunut, ikää nyt 53v. Jos vähänkin laittaudun, niitä tietynlaisia katseita tulee kaiken ikäisiltä.

Tosin jos lähden kauppareissulle aivan saunapuhtaana ja lököhousut päällä niin silloin saan kyllä nykyisin kulkea ihan rauhassa. 😄 

Vierailija
70/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan saanu positiivista huomiota miehiltä. Miltähän mahtaisi tuntua tulla huomatuksi, ihailluksi, rakastetuksi?? Siitä saan vain haaveilla. Olen sydämeni pohjasta kateellinen teille kaikille näteille naisille. :(

terveisin, ruma 39v. ikisinkkunainen

Woi kun olet viaton.. Miehet ei rakasta, he vain himoitsevat ja omistavat. Jos haluat sellaiselta huomiota.. oh well..

Vierailija
71/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä kadonnut.

53v.

Vierailija
72/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan saanu positiivista huomiota miehiltä. Miltähän mahtaisi tuntua tulla huomatuksi, ihailluksi, rakastetuksi?? Siitä saan vain haaveilla. Olen sydämeni pohjasta kateellinen teille kaikille näteille naisille. :(

terveisin, ruma 39v. ikisinkkunainen

Woi kun olet viaton.. Miehet ei rakasta, he vain himoitsevat ja omistavat. Jos haluat sellaiselta huomiota.. oh well..

Tuollaisiako ovat isäsi, veljesi, puolisosi, poikasi? Eivät rakasta sinua tai perhettään? 

Vierailija
73/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa en saa koskaan huomiota, mut ulkomailla hyvinkin pian. Voiko tästä tehdä johtopäätöksiä?

N32

Vierailija
74/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muka jonnekin kadonnut? Lisääntynyt vaan vuosien varrella.

N47

Vierailija
75/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absurdi keskustelu. Minua ei ole koskaan kukaan katsonut, paitsi kerran, kun oli lyhyt hame, valtavasti meikkiä ja ripsenpidennykset, tuli miehet baarissa juttelemaan. Jotenkin näitä lukiessa tajuaa, että on ihan järkyttävän ruma :D

Tuskin olet ruma. Miehet vaan tyhmyyksissään kuvittelee että irtohärpäkkeet tyrkyillä ovat aitoja.

Vierailija
76/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen nainen kiinnostaa miehiä, arkinen nainen ei. Vanhempikin nainen voi olla sievä tai kaunis. Maailma on karu paikka ei-viehättäville. Mutta ulkonäkö on vain pintaa. 

Vierailija
77/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten komeiden miesten?

Jaa-a.

Mielestäni ihan normaalia,että nuoret miehet eivät katselen itseään reilusti vanhempaa sillä silmällä. (On poikkeuksia, tiedän.. )

Itseäni jahtasi ainakin vielä 35 vuotiaana joku armeija-ikäinen pikkupoika. Ei kiitos.

Ja jotkut parikymppiset kyselivät "paljon maksaa s***otto?". Näitä kyllä ojensin. Kysyin onko siskoja? Oli. Kysyin mitä tekisivät miehelle,joka kysyisi niiden siskolta noin? (Kuulemma vetäisivät tu r piin.. Ehkä meni perille niille junioreille, toivottavasti)

Mutta yleisesti huomasin,ettei päät kääntyneet perään niin ahkerasti ehkä juuri tuossa 35 vuotiaana.

Sen jälkeen sairastuin n.37v, ja huomio oli itselläkin muissa asioissa. Ulkomuotokin muuttui. En liikkunut juuri  missään. 

Mutta ne katseet (juuri ne,jotka arvioi muotoja etc) olivat mielestäni vähän ahdistavia usein.

Ja Huom! Joillekin miehille riittää kun käveli kaupassa kengillä,jotka kopisivat se,että alkoivat tsekkaamaan. Tämä oli ärsyttävää yksissä saappaissa. Siis se kopina.

Aloitus on vähän seksistinen imo.

Enkä ole ikinä pukeutunut ns.näyttävästi. Tai siis paikkoja näyttävästi. Muuten kyllä vahva oma tyyli.

Joskus joku kännissä kommentoi "miksi sulla tollanen säkki,ettei muodot näy".. (olin töissä). (Ja vastaus oli juuri siksi.)

Milloin sai kuulla kadulla huutelua "hyvä perse". Tai töissä. Ja sitten se toinen puoli: " sun perse levinnyt". 

Kerran olin laittamassa polkupyörää lukkoon kaupan pihalla,kun yksi mies pysähtyi taakseni ja sanoi" "oli pakko jäädä katselemaan noin kaunista näkyä". Olin jotain 20v. En tiennyt miten suhtautua. Puhui siis takapuolestani.

Olin aina inhonnut takapuoltani. Mutta taisi lopulta olla se asia,mistä sain eniten "kehuja".

Kaipaanko niitä? En.

Nykyään,jos joku katselee päinkään niin ihmettelen mitä se kyylää.

Toki,jos joku oma miesystävä kehui kauniiksi niin olin otettu.  (Mielestäni olen ollut aina enemmän persoonallisen näköinen).

Kerran kyllä kuulin yhden poikaporukan sanoman sataman terminaalissa jotain "kato, onpa nätti". Se vähän lämmitti mieltä. 

Mutta samalla kun osa miehistä odotti minut täysin nobodyna niin toiset pitivät hyvännäköisena. 

En osaa kuvitellakaan mitä mahtaa olla ns. Oikeasti upean kauniilla ihmisillä.

Vierailija
78/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pannut merkille. Itse sen sijaan lakkasin ihailemasta komeita miehiä kun täytin n. 50 v. Ei jostain syystä enää kiinnostanut.

Vierailija
79/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sievä, vaan erittäin tavallisen näköinen. Lyhyt ja silmälasipäinen, hoikanpuoleinen. En ole saanut ikinä mitään huomiota meikattunakaan. Ei haittaa. ikää on jo. 

Kävitkö ikinä yöelämässä?

Vierailija
80/110 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut miesten suosikki. 34-vuotiaana loppui viimeinenkin huomio. Olen hoikka pieni ja rypytön mutta en tippaakaan seksikäs. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi